The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de main-questline uitgespeeld, en ben Arch-Mage. Best wel handige spreuken nu, alle sloten kan ik openen met een spell, Xivilai summonnen voor 1 minuut, feather 250 points voor 360 seconden :).

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je al 1000 Gamerscore? (me internet is te traag dus ik kan ff niet kijken of je t al hebt.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wel. :) Maar die had ik al in de zomervakantie, damn, wat was ik toen verslaafd.

En Centurion, ooit van de Skeleton Key gehoord. Dan hoef je geeneens magicka te gebruiken om een slot te openen, en cheaten is het ook niet. Dan moet je de Shine of Noctural quest doen. Redelijk simpel, en de reward rules! De Skeleton Key!!!!

4. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, ik was ook verslaafd. 50 uur in iets van 2 weken :9
    Welk level moet je zijn om de skeleton key te krijgen?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Level 10. :)

6. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel aangezien hij main quest heeft uitgespeeld, dan moet je toch je skeleton key bij martin inleveren, ik althans

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moet niet hoor, je kan ook iets anders inleveren. Dus een andere Daedric artifact.

8. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Je mag zelf kiezen wel Deadric Artifact je wil inleveren. Ik heb Zunrah's Shrine ofzo ingelevert. He tis al lang geleden dus ik weet t niet egt meer.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zojuist Grand Champion geworden. Dat was wel erg makkelijk, zeg.

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    De Arena had ik ook binnen 1 middag \o/

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jammer dat de Arena zo makkelijk is. De gevechten zijn namelijk best leuk om te doen en het was daarom ook leuker geweest als de gevechten van een hoger niveau waren.

12. Towel

Towel Guest

Jah shit idd om elke week te wachten tegen die noobs. Geef mij maar 10 van die blabla loards. Deze 3 kan k met mn vuistje nog aan:D

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    arena quest-line kan je zovaak doen wanneer je wilt, tenminste op het goede tijdstip elke dag, alleen als je het uitgespeeld heb moet je wachten op die clowns:p

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik vind dat je in de arena ook belachelijk lang moet wachten om weer een gevecht te kunnen doen. Ze kunnen niet eens zo snel een beest vangen. Dat terwijl ik met een level 20/23 personage zo een Minotaur Lord te pakken heb. Dit kan ik wel vaker doen binnen een week dat het personeel van The Arena nodig heeft om die kutbeesten te vangen. Ik heb er zo 3 in de natuur gedood, ver voordat ik The Arena weer in kan. Ik heb btw nog nooit die grey prince quest gedaan, die zal ik binnenkort ook eens een keertje doen.

Sowiezo vind ik de manier van denken, doen & laten en vooral werken van die personage niet echt geweldig meer. In het begin heel blij met iedereen die ik tegen kwam, maar nu begint het me tegen te vallen.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderddaad, ze beloofd dat elke personage hun eigen leven hadden, zal nu de dagbesteding van een personage beschrijven,

10pm-10am slapen, 10 am-2pm stil staan op het plein en als de player komt snel praten,2pm-3pm eten, 3pm -7pm, op de straat staan, naar een muur staren 7pm-10pm thuis doelloos midden in de zitkamer staan.

ik weet niet hoe het in de middelleeuwen eraan toe ging, maar volgens mij hadden ze wel wat meer te doen:p

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, beetje elkaar afmaken in de kroeg, maar soms doe ik dat ook wel in Oblivion. Lekker ff inhakken op de mensen, en straks misschien zorgen dat mijn infamy als de ziekte gaat stijgen. ;)\o/

17. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de ''Sigil Keep Key'' en nu moet ik naar Sigil Keep ofso om iets te doen maar waar vind ik dat gebouw ??

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als het in een quest is staat er wss wel een map marker op je kaart, moet het wel je active quest zijn. Het kan ook zijn dat je eerst met iemand moet praten en dat je dan een map marker op je kaart krijgt.

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met welke quest ben je bezig, en van welke guild of questline is het

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat van de eerste oblivion gate, nu moet je weer die 'brug' naar de andere toren nemen, daar vind je ergens een soort van deur die alleen kon worden geopend met dew sigil stone.

Je moet dus naar de hoogste toren toe nu.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina