The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Yellow 13: Die merchant die in Wawnet Inn zou moeten zijn zit er steeds niet, ik ben er al meerdere keren geweest op verschillende tijdstippen maar er zijn altijd alleen de vrouw van de Inn en soms een soldaat. Hij zit ook niet in de kelder of in één van de kamers. Komt dat omdat ik die download van Deepscorn Hollow niet heb zoals je zei? Dat is toch meer een bonus voor evil characters in het spel zeg maar? Of zit er nog meer in zo'n uitbreiding? Zo heb je nog meer van die downloads maar die heb ik allemaal niet, passen ook niet bij de character die ik heb. Die Dagons razor ofzo lijkt me nog wel leuk, dat je dan een heel vet wapen krijgt. de uitbreiding nights of the nine weet ik niet of die leuk is, shivering isles lijkt me wel vet, dat er allemaal nieuwe wapens, armor en zo in zit, en dat je met je eigen character verder kunt, of met een hele nieuwe. Ik zou dan mss wel met een hele andere character beginnen, nu je het spel een beetje kent kun je dan alles goed indelen en zo. Maar dan moet je denk ik wel met een nieuwe savegame beginnen, want anders kun je de dingen die je met je vorige character gedaan en gehaald hebt en zo denk ik niet met je nieuwe character doen. Die uitbreiding is natuurlijk eigenlijk een heel nieuw spel, maar is toch wel weer 2400 points, en ik heb er nog 420, dus dan moet ik er weer 2000 bij kopen, is toch weer iets van 20 euro ofzo.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Mehrunes Razor is zeker een leuke en bizarre quest, een kleine voorloper op Shivering Isles. Alleen het wapen dat je krijgt stelt geen reet voor en bovendien moet je op het laatste moment toch nog een beetje haasten om het wapen te kunnen krijgen, als je het wilt hebben. ;):) Shivering Isles is zeker de moeite waard, maar dat vind ik van alle uitbreidingen. Alleen Knights of the Nine is in het begin oersaai als je al die shrines van The Nine in de natuur moet opzoeken. Je hebt geen map marker, en die krijg je ook niet. Je moet dus puur op gevoel af tasten waar ze in Cyrodiil liggen, tenzij je een guide hebt zoals ik. Voor de rest zijn alle uitbreidingen, incl Knights of the Nine wel aan te raden. ;):thumbs:

3. Ashavan

Ashavan Guest

Wapens en armor stelt in het hele spel weinig voor. Je koopt een simpele complete Steel set en je kan er 75% van de game mee doorlopen. Je haalt dan bij een quest wat nieuwe armor met enchantments en zo ook een nieuw wapen en klaar. Het is jammer dat er zo weinig variatie qua groei in zit.

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maar weet je waarom die Merchant steeds niet in die Inn zit?

5. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke brug ? 8)

6. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    die sleutel vond je als het goed is, in het lichaam van een of andere deadra. Daar boven in die toren zit een mannetje in een kooi. Dan moet je in die toren ergens een deur naar buiten vinden, redelijk hoog in de toren.

7. aqwwqa

aqwwqa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heya , K'heb ff een vraagske . Ik speel al een paar weken Oblivion maar onlangs vroeg ik me ineens af of het eigenlijk uitmaakt of ik met men bijl nu op een vijand zijn hoofd timmer of op zijn kleine teen (normaal zou het toch wel iets moeten uitmaken hé :p )

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, je moet The Deepscorn Hollow quest hebben. Die kun je als het goed is nog wel betalen van de punten die je overhebt. Quest stelt niet zoveel voor, maar je hebt wel het voordeel dat het dicht bij je huis in The Imperial City is waar hij zit. Je kunt er gewoon heen zwemmen en lopen vanaf het Waterfront district. Je hebt alleen de voordeur van het Hotel als laadscherm. ;):)

9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    belangrijker is waar er armor zit, zit dat bijvoorbeeld alleen op lichaam en kleine teen, maar niet op hoofd, dan moet je op zijn kop slaan

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Voor de ervaring in het spel moet je gewoon overal slaan. Later in het spel moet je jezelf maar ff in elkaar laten meppen om de Heavy Armor skill omhoog te laten schieten. Die had ik ook zo op de 100. ;)8)

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    We zijn het er natuurlijk over eens dat dit spel ubervet is en iedereen heeft deze titel bekwijld in zn kast staan, maar een puntje van kritiek is dat er in de epische verhalen (ik heb geen uitbreidingen gedownload, dus mss klopt het niet wat ik zeg) er geen epische battles a la Lotr aan het einde van de 2e en 3e film, zijn. Er zit wel zo'n soort battle in het voorfilmpje, maar niet in de game. Ok, als je bij Mehrunes Dagon aankomt, heb je vrij veel tegenstanders en er vechten zowaar wat gasten aan je zijde, maar het is niet dat je met een hele hoop guards je achter een muur verschanst en er een horde daedric creatures op je afstormen en je bv eerst met pijlen schiet en dan het zwaard erbij pakt. Dat vind ik wat tegenvallen.

Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb je de Main Quest al uit dan?

Main-Quest
    Aan het einde van de Main-Quest is er wel degelijk een strijd. Je kán van alle steden troepen verzamelen die dan samen met jou, Martin in volledig Dragon Armor, twee van de Blades en nog een aantal 't tegen 3 Oblivion poorten en één Great Gate opnemen. Is toch een redelijke battle.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de Main Quest al uitgespeeld ja, maar ik heb er niet voor gekozen om in alle steden om versterking te vragen,maar op een gegeven moment is er wel een plek met 3 poorten en een grote poort en dan staan er een paar mannetjes op een rij en Martin is er dan ook en dan ga je vechten, maar dat is toch niet echt een groot episch gevecht, en al helemaal niet qua tactiek of dat je je achter een muur verschranst ofzo, je moet ook vrij snel de poort in gaan.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ik zou niet graag met 10 fps willen spelen

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    8)

Aapje, check die spoiler. ;)
    Daar had ik 't net over, maar denk, laat ik 't in een spoiler te zetten om niks voor anderen te 'spoilen'. :b:

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    smartass waar heb je het over?

willem, wat lul je nou, ik heb die spoiler al gelezen, daar reageer ik dus net op, als je mn vorige post ff leest?

17. Ashavan

Ashavan Guest

Wat er in die spoiler staat zorgt niet echt voor een epish gevecht. Door zoveel hulp in te schakelen maak je het gevecht alleen maar makkelijker dan het al is. Zelfs met de moeilijkheidsgraad bijna op max stelt het weinig voor.

18. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zie ik nergens een spoiler staan :eek:

19. Ashavan

Ashavan Guest

Speciaal voor jouw omdat je hem niet ziet :p

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Er staat wel degelijk spoiler...

Ik vond het einde ook wat vaag omdat nadat Dagon dood was ging het leven gewoon verder. Ik verwachte nog een mooie epiloog maar nee. verder is het gewoon een fantastisch spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina