Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nog precies 2 weken nu dus ik zal je nog wel tegen komen :). Speel hem zelf niet echt vaak mee, speel eigenlijk vooral crackdown nog (hoe bedoel je tegen de verhouding in 8)). Maar alleen met de beta ben ik al uren in de weer dus met het volledige spel komt het helemaal goed. Als de singleplayer maar goed is. Bungie richtte zich met halo 2 te veel op xboxlive vind ik.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik hoop ook dat de SP van H3 beter wordt. Je hebt volkomen gelijk, want de SP van H2 vond ik erg tegenvallen. Ik ben niet zo'n hele grote Halo-gamer, maar af-en-toe knallen op Xbox Live vind ik wel vet. Met H2 ben ik klaar en het is tijd voor iets nieuws en laat dat nou H3 zijn. De BETA vind ik echt geweldig en kan er op een of andere manier geen genoeg van krijgen. Wel zijn de wapens wennen, maar sommige zijn wel heel krachtig heb ik het gevoel. Ik vind trouwens dat het levelsysteem ook een beetje vreemd is. Gaat vrij snel omhoog.

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Levelsysteem gaat te snel jah. Zo'n gassie waar we mee speelde ging in 2 potjes van 30 naar 32. Sommige wapens zijn te sterk idd, denk bijvoorbeeld aan de needler, carbine en warthog turret. Carbine moet iets minder maar de needler en turret zijn wel ZEER overpowerd.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Ik hoop dat ze daar nog wat aan doen, want naar mijn mening kloppen die wapens voor geen meter. Wel vind ik het vet dat je met die turret rond kunt lopen alleen loopt het wat moeilijk. Zwaar ding! 8) Het wapen waar ik me het meest aan erger is die laser. Het duurt een uur voordat dat ding eindelijk doet wat het moet doen en als ik eenmaal die laserstraal zie van een ander die me probeert te killen denk ik "nee, rot op!" en... boom! :+

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ze moeten wel een goeie balans vinden want anders krijgen we in de volledige versie allemaal van die glitchers.

6. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin de multiplayer beta van Halo 3 steeds meer te waarderen. Het moet gewoon lekker knallen en dat doet ‘t ook. Alleen het wapenbelands vind ik ook niet echt in orde. Zp had ik een needler in me hand en in 3 seconde knalde ik 2 Spartanen de lucht in. Bij nog een aantal wapens had ik dat ook. Iets te krachtig als je ’t mij vraagt. Hopelijk wordt dit nog een beetje bijgeschaafd. Wat me verder is opgevallen: de bladeren die nu ook van de boom vallen, het geluid van de wapens sterk is verbetered en dat het water nu erg realistisch oogt. Deze maand nog even lekker rijden met de Mongoose en de Ghost door de mooie omgevingen en laat Halo 3 maar komen! :)

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    De wapenbalans is ok. De turret is wel sterk maar enorm lastig mee te nemen aangezien je langzamer loopt. De needler is wel redelijk sterk, maar je moet recht tegenover iemand staan al wil je iemand killen met de needler, en de spelers die een beetje skill hebben gaan niet recht in het gezichtsveld lopen. Daarnaast was de needler in halo 2 waardeloos. Dus hij is wel beter zo.

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het is me alles meegevallen, de eerste potjes was even wennen en het leek me te veel op halo 2 om het echt werelds te vinden. Na een paar potjes meer spelen kom ik er wel achter dat de wapenbalans veel beter is als in deel 2. Het is echt leuk om te spelen, met welk wapen dan ook.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Van de week nog ff Halo 3 bij mijn broertje gezien. Nou zat ik me eerlijk af te vragen aan al die leden hier: Hebben jullie Crackdown nou gekocht om de betá, of hebben jullie Crackdown gekocht om Crackdown? ;)8)

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Crackdown voor crackdown. Speel het spel op het moment nog best vaak de de beta eigenlijk zelden :9 Halo 3 ga ik wel kopen dus dat komt nog wel. Crackdown vind ik op het moment nog steeds leuker om te doen ondanks dat ik een grote fan ben van de halo reeks :)

11. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook voor Crackdown. Halo 3 komt later wel, die beta is een leuk extraatje, maar Crackdown vind ik op zich al een toppertje :DO-)

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Twijfelde destijds tussen Crackdown en Lost Planet. Moet toegeven dat Halo 3 me over de streep heeft getrokken O-).

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan ben je de eerste die het een beetje toegeeft. Zijn er nog meer mensen over de streep getrokken door Halo 3 via Crackdown?

14. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gekocht voor crackdown :D

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Lieutenant \o/

16. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik had al vastgestelddat ik Crackdown ging kopen voordat ik uberhaupt wist dat die beta erbij zat. Het leek mij echt het ultieme spel met die ragdoll physics en de vele mogelijkheden, en die mening is nog steeds niet veranderd. Daarnaast had ik toen Crackdown uitkwam nog geen eens werkend xboxlive, aangezien onze router het niet deed. Dus ja mijn keuze voor Crackdown was echt voor Crackdown. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik de beta erg tof vindt.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb gisteren weer beta gespeelt met kameraad en oh oh wat zaten er weer een paar brute kills bij 8) Ik vind die beta echt helemaal de bom :D Alleen die snow map is kut....

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee man!

snowbound is juist vet :)

het liefst speel ik dan ook.

1; Snowbound - Team slayer
    2; Valhalla - Shotty snipers
    3; Highgrounds - Team slayer

19. Beumah

Beumah ----