qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook het is zo oneerlijk maarja ik hoorde dat er binnenkort een nieuwe up-date komt voor gow met onder andere nieuwe achievements hopelijk doen ze ook wat aan het host-voordeel of het aan de muur blijven plakken enz.

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    De enigste manier om host voordeel weg te halen is door servers. Zoals de online EA servers, Battlefield. Ze gaan waarschijnlijk het beeld van de host vertragen om het voordeel te verminderen..

En zero is onze host omdat de rest een IDIOOT slechte verbinging heeft. Zero heeft de beste verbinding van het GoW team.

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Geintje zeker, ik heb een Paar x op de Host van GIMBLY gespeeld en ja ook tijdens een Clanwar tegen jullie HLH vs inT En die werkt erg goed!!

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip :)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    (Check ff je inbox op je gamertag. )

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, maar even dit: je hebt je score gepost in het winnaarstopic, waarom verwerk je het niet meteen even?

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik geen zin had om uit te loggen en weer back in en omdat ik min of meer bezig was met dingen regelen. En omdat ik morgen 4 uur vrij ben tussendoor. En omdat ik het dan dus kan doen. En omdat ik het meteen goed wilt doen. En ik wordt boos als jij het nu doet. ;) so leave it to Het is mijn wedstrijd en mijn feestjuh ik doe het nee geen tegenspraak robin ik doe het klaar geen dicussie mogelijk :+

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

hmm. 3Kings of ik? *kijkt nu*

9. iT heatshot

iT heatshot Guest

:) te goed

10. iT heatshot

iT heatshot Guest

ben ook zwaar benieuwd op het wcg en op andere lans hoe jullie het tegen ons doen. Gasten waren goed bezig en wij niet klaar.

11. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

Jij houd ze vast en ik giet er een paar litertjes whisky in!8)

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat jullie geen clanwar tegen ons willen?

Toen Locust gisteren vroeg of een clanwar gingen spelen ging buu er even achteraan. Het maakte ons niet uit of het een 3v3 of 4v4 was. Na 30min heen en weer gepraat kreeg Locust ineens een berichtje waarin stond:

Hey alles goed? We willen graag tegen jullie spelen, maar dan wel op het WCG. Dit was mijn (experienz) beslissing. Yo.

Whats the deal?

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wow is dit waar :eek:

Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  14. Dit is zeker waar. Echt pussies :)

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zou op zich wel laf zijn. Doe dan 2 weken of 1 week voor wcg nog een match.

16. Haha die SmartieZ loopt te verkondigen op ConsoleGaming dat ie sowieso de WCG.NL Qualifiers wint en dat iG nog steeds niet de beste van Europa is nadat qG.NL er 15-2 van verliest LMAO. Hij beschouwt ons niet als tegenstand maar ondertussen willen ze geen clanmatch tegen ons. Zou een free win moeten zijn toch SmartieZ?

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je het eens op CoD2 proberen, dan ownen ze echt wel man! SJO:D

18. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het ongetwijfeld over darksphinx dat was hun topspeler in cod2. :) Maar die goede kerel zit niet meer in qG. Vett montage ik heb hem gister al gezien.^^

20. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina