Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    dat wou ik ff hore O-)

2. Candyman

Candyman Guest

Ik ben bang dat er geen halo 3 beta meer voor mij inzit. Ik kan me Crackdown disk niet meer opstarten. Hij blijft telkens hangen bij het laden van de save games. (Ik was level 50 rumble pit en had graag nog even me 50 ts gehaald :'-()

3. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level systeem (de cijfers dus, niet de military ranking) blijf ik bullsh*t vinden, en dan met name in team based games.

! rondje, ben ik most valuable player, maar toch verliest mijn team, ik zak 1 ranking. Volgende potje, zuig ik zwaar (was kwaad over die levelloss) en haal ik een mooi k/d spread van -7 ofzo, toch wint mijn team. En krijg ik mijn verloren level terug, dat is toch debiel!?

Verder, vind ik de rp een goede uitvinding, maar hij is wel bugged, deze dag 4 rondjes achter elkaar eerste bij rumble training, en toch geen 1 rp omhoog gegaan :confused:, naja dan maar weer BTB.

Heeft iemand anders ook last gehad van de bug in RP, en zijn er verder mensen het met me eens over dat t level systeem belachelijk is?

hier kun je trouwens wat nieuwe medal bekijken : http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=4380054&player=B0rat NL

iedereen quitte meteen, dus kon ik eens mooi met mn guest aan de slag :p

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  4. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heel idioot vind ik het niet , Bedrukt het teamplay idee. Dat je dus samen naar de overwinning gaat en niet alleen jij.

5. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Kan je ook nog de Halo 3 Beta spelen als je nu nog Crackdown koopt?

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    als de beta erbij zit ja

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Maar zit de beta er nog bij als je hem nu koopt?

8. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Major \o/\o/\o/\o/\o/

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    levelhoertje8):emo:

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja, maar de beta is wel bijna afgelopen volgens mij.... moet je ff op Bungie.net kijken hoe lang die nog duurt

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 juni

12. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een stuk makkelijker om level 50 te worden dan in halo 2. Toen moest je helemaal je best doen om level 40 te worden en nu ga je bij elk gewonnen potje level up

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kennelijk vergeten mensen dat het hier om een betá gaat. Het is allemaal puur aftasten en kijken waar de eventuele problemen zich voor kunnen doen. Logisch dat de ontwikkelaars na de betá nog even flink gaan werken aan de kritiek die jullie, of de betá spelers, gehad hebben op het spel. De betá is gewoon een pure testsessie, net zoals dat met alle andere spellen is. Meestal zit een betá ook vol met bugs, niet dat ik dat weet van Halo 3, maar die bugs worden wel aangepakt als ze er zijn. Ik snap daarom ook niet dat mensen niet begrijpen dat het nog maar om een betá gaat en bij lange na niet het volledige spel. Ze zijn ondertussen, denk ik en neem ik aan, allang bezig om alle problemen op de lossen. Sterker nog, ik denk dat ze daar al mee begonnen zijn toen de betá nog niet eens begonnen was. ;):)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En met het levelen kan misschien ook zo gaan net als bij crackdown, supersnel in de demo/beta maar niet in het echte spel

15. Candyman

Candyman Guest

Haha jah is ok. Dat zal wel meevallen het is tenslotten een Beta, jammer dat je geen customs kan spelen. Ik denk dat er op die manier meer bugs worden gevonden.

16. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp nog steeds niet waarom je een knopje in moet drukken om te kunnen praten. :confused:

17. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    en dat geluidje is al helemaal vervelend=(
    ik heb liever dat ze het zoals in halo 2 deden of gewoon helemaal niet met dat praten

18. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    De dubbel team toevoeging heeft het weer wat leuker gemaakt. Jammer dat het niet ranked was, maar goed, het blijft een beta. Wel weer vreemd dat ze team skirmish eruit hebben gehaald, dat was voor mij toch wel het leukste onderdeel.

P.S
    Maestrooo, zo te zien werkt je crackdown schijfje weer :cool:

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien heeft het ook wat te maken met het aantal participanten? Kan me voorstellen dat er ergens in de formule die jou level berkend een fractie zit die rekening houdt met het aantal mensen die meendoen en wat hun gemiddelde score is zodat het niet een vertekend beeld opleverd als je level 50 bent.

Dit denk ik omdat ze echt wel weten hoe ze dit berekenen aangezien dit al een keer eerder gedaan hebben. Sterker nog, Ctrl C Ctrl V is iets wat waarschijnlijk zelfs van toepassing is.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nja was wel blij dat het niet ranked was, gezellig met een guest spelen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina