Ik heb zeker gelezen wat jij te zeggen had en ik geef gelijk in dat het geen normale rumble is. Hoe de techniek van binnen werkt kan ik niet weten en jij zelf ook niet, dus daar zal ik niet op ingaan. Wel is duidelijk dat bij beide het effect heeft op het draaien van de stuurkolom, daarin zijn ze gelijk. Het signaal dat doorgegeven wordt is zeker niet gelijk en daarin is Force Feedback gewoon overduidelijk superieur, dit kan je niet vergelijken met een signaal dat normaal een controller laat trillen, force feedback is juist voor een race-spel met race-stuur gemaakt, en ook alleen daarvoor geschikt.
Je zal het logitech stuur dit nooit zien doen en dus ook niet dezelfde ervaring hebben:
[yt]cQ0ABOrGWcM[/yt]
Overigens, zou ik nooit met m'n ms wheel hebben gespeeld en een logitech gekocht had, was ik waarschijnlijk net zo blij geweest en nooit het gevoel zou hebben dat ik iets mis. Ik kan me zelfs goed voorstellen dat het logitech stuur gewoon kwalitatief beter is vanwege de ervaring die zij al met stuurtjes hebben. Enige reden dat ik erover discussieer is omdat er toch wel veel onduidelijkheid over is of het nou force feedback is of niet
Laatst bewerkt: 29 mei 2007