Clannaam:
The Untouchables
Clantag:
TU
Over The Untouchables:
TU bestaat nog maar uit een paar members, en is opgericht op 28 april 2007.
We zijn een nieuwe clan, die zich gaat richten op de aankomende clan games zoals; Forza Motorsport 2, Halo 3 en natuurlijk de game die iedereen al speelt, Gears of War.
Ons doel is een serieuze clan op te richten die dus verschillende games zal spelen en te zien zal zijn bij clanmatches, maar natuurlijk net als in iedere andere clan veel lol te hebben tijdens de gewone matches, trainingen en natuurlijk op het forum.
Clan leader en Co-Leader:
Amblydoras (Clan Leader)
Sliver Drake (Co-Leader)
Members:
II CHIEF OO7 II
s0ms
IICHIEFI007II
Clan forum:
www.TheUntouchables.yourbb.nl
Clan Games:
- Halo 3
- Gears of War
- Forza Motorsport 2
Actief op:
We zijn op het moment nog met het nieuwe team aan het trainen. Clanmatches komen zodra er teams gemaakt zijn voor bepaalde games.
(Binnenkort nieuwe avatar en userbar)
Userbar:
Eisen:
- Serieus bezig zijn binnen de clan, d.w.z. dat je minstens eens in de twee dagen het forum checkt, je eigen niet steeds afmeld voor clanwars, en interesse toont in de clan.
- Geen clan hoppers.
- Redelijke skills, voordat je mee kan doen met wars krijg je eerst een soort van try-out.
Als je wilt joinen voor Gears of War:
Aangezien wij nog meer mensen nodig hebben voor Gears of War en de bezoeker van vandaag de member van morgen is, (.. ik weet het, clichéd) zal ik even noemen wat we nog nodig hebben:
Een goede Sniper. Sliver en ik kunnen allebij wel snipen, maar een natuurtalent zijn we beiden niet en dus hebben we er nog één nodig.
Een goede Shotgunner. Shotgunners zijn altijd welkom.
Iemand die goed is met de Boomshot. Dit is erg goed te combineren met Shotgun skills, aangezien er maar in enkele maps een BS ligt. Toch is het vrij belangrijk dat we een skilled iemand ervoor gebruiken, aangezien elk gemist schot erg zonde is.
Zie jij iets van jezelf hier? Kijk dat even op ons forum, of stuur een berichtnaar onderstaand e-mail adres. Als je écht goed bent kun je natuurlijk ook proberen al ingenomen plaatsen in te nemen in het GoW team, maar dat maakt toetreden een stuk lastiger. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Amblydoras@live.nl
Laatst bewerkt: 14 jun 2007