Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel dealers zijn er wel niet ik kan nergens meer 1 vinden.

wil zo graag een moter namelijk. :mad:

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Er staat trouwens bij zo'n tuner ook het merk RUF (een merk dat Porsches upgrade) maar waar zit die dealer dan? Kon hem zo gauw niet vinden, verder is er van elk merk bij die tuner een dealer op het eiland aanwezig en als er geen RUF dealer is hoeft die ook niet bij die tuner te staan, want je kan alleen die tuning items kopen van het merk waar jouw auto van is. Of moet je die dealer eerst vrij spelen? nee toch?

3. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Die zitten in de car packs die je op marketplace kan kopen.
    RUF zijn opgevoerde Porsche's

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dus dat is een van de betaalde packs? Ik heb alleen de gratis packs gedownload.
    Dat het opgevoerde Porsches zijn weet ik ;) Had ik al gezegd in mn vorige post.

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lol weet ik van SA, maar ik kan met niet herinneren dat er een 'Winczlav Castle' in Ganton staat, of bedoel je het huis van CJ's moeder (die de pijp uitgegaan was)?:D:D

http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

RUF zit in dezelfde dealer als Wiesmann, sector F-9 en F-10 op de map van bovenstaande link.

Er zijn nu nu 4 RUF's, en in elk betaald carpack zit er een, in Carpack 1 zit de RGT, in 2 de Rt12, in 3 de Rturbo en in 4 de RK Spyder.:)

Ik speel het spel weer in de Hardcore Mode, was toch wel ff wennen maar nu erg leuk en realistisch.

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  6. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je nu ook specifieke onderdelen kopen en je wagen pimpen? of kan dat niet?

en kan je ook je wagen opnieuw andere kleur geven? of is dit ook niet mogelijk?

vroeg me gewoon af

7. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    Porsche-Fan, jij hebt mij mooi door ^^ tis idd die CJ house wat ik een gemodde huis verving had dusja vandaar Winczlav Castle ^^ enne je link voor me iets over

"Heb niet zoveel verstand van dat soort dingen, maar misschien kan je je vraag hier stellen."

die linkt werkt niet staat op iets van foutmelding met invalid zin

enne er zijn 4car packs die betaal moet zijn, kan ik ze allemaal apart kopen of kan ik korting ervoor krijgen als ik ze allemaal 4 wil kopen? want ik wil elke car packs verzamelen !!! ^^ dus 350x 4 = 1600 punten nodig?

8. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf wanneer mag je eigenlijk brommers kopen? Ik dacht dat het vanaf een zeker level was. Zit nu op PRO. Moet ik nog één level wachten?

9. Fifafan

Fifafan Guest

alle autodealers bezoeken...

10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor info.

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Tunen kan alleen motorisch.:9 Behalve bij sommige auto's zoals de Alfa GT en de Nissan 350Z.

Lol, ik heb voor de grap die hele zin onderstreept en in de kleur DarkGreen gedaan, alleen het woordje hier is een link!:+:lol:

12. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    porsche-fan, LOL nu lach ik terug, wel die HIER link werkt ook niet ... :x :lol:

oh heerlijk dat lachen, + morgen ook !!! alleen vraag ik me nog steeds af wat de prijs zal zijn :x + daarnaast wil ik ook xbox live + 2100 MS punten kopen maar Xbox live ga ik niet echt veel gebruiken, zilver live is toch gratis en daar zal het toch ook echt lukken?

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Met Xbox live silver kun je niet online gamen tegen anderen heh.

14. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    lol is juist mijn plan niet, ik wil niet online gamen maar gewoon om de contents te downloaden voor dit spel ;) :lol:

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    krijg je bij games van microsoft geen 1 maand xbox live trial gratis

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  16. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je daar nog meer aan doen dan?

17. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    normaal niet nee geloof ik, anders kopen de mensen alsmaar microsoft games voor de xbox live trial is niet goed voor de games firma's he

deze namiddag achter de TDU !!! 8) heb nu al ongelofelijk groot zin om te spelen en de map te verkennen hoor 8) maar even een vraagje dus na eerste 2 of 3races heb jij pas de vrijheid, dus kan jij op alle straten komen inc. kleine zwarte straatjes op de map? en ik zag ook iets met "photo" maken ofzo, is dat voor de sier en plezier en je autotje te showen?

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Je maakt echt hele onduidelijke zinnen met een hele rare zinsbouw, zoals dat vorige bericht, dus het is vaak niet zo duidelijk wat je nou bedoelt.

hoezo +morgen ook, wat bedoel je daarmee? je zegt dat je xbox live wilt, maar je zegt ook dat je xbox live niet gaat gebruiken, maar live silver is gratis, en daar zal het toch ook mee lukken :confused: Misschien moet je er even bij vermelden wat je er mee wilt doen, en je wilt het kopen, maar je wilt de gratis versie gebruiken, die heb je standaard en is gratis, dus hoef je niet te kopen, en je gaat hem niet gebruiken zeg je. Zo heb je wel meer berichten die echt heel raar zijn qua zinsbouw en waaruit het soms moeilijk te begrijpen is wat je nou precies bedoelt. Dus voordat je iemand uitlacht die jou probeert te helpen, kijk eerst even naar jezelf _0/

19. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja dat krijg je met al die msntaal....:+

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Het is niet alleen msntaal, de zinsbouw is onsamenhangend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina