Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje ik heb sinds de release cod 2 al maar was gister van plan om verder te gaan op veteran ok paar levels gedaan en als ik hem nu veder wil dan gaat hij laden en loopt hij vast?
    me xbox heeft wel vanaf gister ochtend 10 uur aangestaan ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft of is me xbox gewoon kapot aan het gaan?
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Kan net als in mijn geval wat met over verhitting van doen hebben.
     
  3. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ontdekte net nog iets, wat misschien wel van belang is, op al mijn games zitten krassen aan de buitenkant van de dvd's met dit soort krassen:
    [​IMG]

    Zo'n soort patroon van krassen op sommige delen van de buitenranden van de games, ik denk dat het echt aan me xbox ligt want om zelf die krassen op al me games te maken moet ik er denk ik mee gaan schaatsen. }:]

    Alvast bedankt voor reacties.
     
  4. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog wat gelezen op een Amerikaans forum:
    Als je de boot naar dashboard optie hebt aanstaan, merk je vast wel eens dat de dvd die er in zit heel hard gaat draaien en dan ineens weer stopt omdat hij toch naar de dashboard gaat. De theorie van die gast was dat het stop systeem van de Xbox drive niet goed is en die daardoor te snel weer in zijn houdertje land. Wat zijn tip dus was, weet niet of het werkt maar ga het wel met me nieuwe GoW disc proberen, om als je klaar bent je game altijd uit de xbox te halen. Misschien kan iemand er ook ff naar kijken en misschien helpt het wel 8)
     
  5. Candyman

    Candyman Guest

    Kan het voorkomen dat de dvd speler de spellen beschadigd? Ik heb al een keer met een defecte halo 2 gezetten. En nu doet me Crackdown het ook al niet meer. In bijde gevallen zat er een grote ronde kras in het midden.
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn 360 heeft het ook begeven. Net maar MS gebeld en hij wordt deze week opgehaald. Hoop dat ze me nu een fatsoenlijke 360 terug sturen, want problemen mogen nu toch wel eens verholpen worden.
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Welk nummer moet ik bellen voor een nieuwe headset? Mijne doet het niet meer, ik hoor de mensen wel maar mij niet :confused:? Ik weet dat google mijn vriend is maar er is vast wel iemand die nog vriendlijker is dan google.
     
  8. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nummer weet ik niet, maar toen mijn microfoon kapot was (mensen hoorden mij niet meer), heb ik dat zwarte zachte ding van de koptelefoon afgehaald, en het witte kapje daaronder eraf gehaald. Daar zie je een paar draadjes zitten. Druk deze een beetje aan, en kijk of er niets kapot is, zowel, dan kan je dit heel makkelijk zelf weer aan elkaar solderen.

    Bij mij deed hij het na de draden wat aandrukken weer gewoon.
     
  9. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat me ook maar bij het rijtje toevoegen van overleden xbox360. :'-( Van het weekend heeft de mijne het ook begeven na ruim 1 jaar. De bekende 3 rode lampies gingen branden na herhaaldelijk vastlopen van games en zelfs bij opstarten van de console. Nu alleen nog maar 3 rode lampies bij het aanzetten.

    MFR Date : 2006-02-17
    Error code :geen. (strepen en blokken op scherm)
    Signaal RoF :0110 (not known yet)
    Probleem omschrijving : vastlopen van games en uiteindelijk de 3 bekende rode lampies.

    Vanavond gebeld met ms. Ik moet morgen terugbellen wegens een storing aldaar. Werd mij al wel verteld dat ik hem zo goed als zeker moet opsturen. Wel balen nu ik net een stuurtje heb gekocht (en forza2 ge-pre-orderd) heb. Gaat volgens mij 15 werkdagen duren voordat ik een ander heb zoals ik hier gelezen heb. Maarja het is niet anders. Wordt vervolgd als ik meer info heb.
     
  10. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij...moet jij gewoon de helpdesk bellen en als ze net zo behulpzaam zijn als bij mijn gecrashde xbox sturen ze hem meteen naar het repair centre en zetten ze er een nieuwe driver in of krijg je een nieuwe xbox want naar mijn idee heb je daar het volste recht toe als al je games kapot worden gemaakt:confused:

    en @ Anton22: hetzelfde hier, ik had ook net een mooi stuurtje en wacht op forza 2...tot die tijd was ik van plan om me te vermaken met de demo of met colin mcrae dirt, geen een van beide dus:mad:, mijn geluk is dat ie al sinds vrijdag onderweg is en ik hem dus niet al te lang na de release hoef te missen
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  11. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag 2 mooie graan cirkels op mijn guitar hero 2 disc...
    Wilde ik spelen gaf die die disc unreadable aan!
    BIj andere spellen geen probleem.
    Hoe moet ik dit nu precies oplossen?
    Bij de Media Markt gekocht btw....
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je een probleem hebt met uw dvd driver. Ik ga hem ook moeten opsturen vrees ik want gisteren heeft hij mijn 2 disc beschadigd op één maand tijd. DVD kan ook niet meer gelezen worden. Heb dit met games Lost Planet en TDU. Ik hoorde de laatste tijd nogal rommelig geluid in mijn xbox toen hij dvd's aan het lezen is. Eerste keer dat ik hem moet opsturen. Hopelijk loopt dit vlot af want heb binnenkort een week verlof en dit zou balen zijn moest ik tegen dan mijn xbox niet terug hebben.
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Wel behoorlijk balen voor de mensen waarvan de xbox net nu kapot gaat, als je net op Forza 2 zit te wachten. Zelf geef ik niks om de game, maar kameraad van me heeft ook zijn xbox kapot en wacht dus wel met smart op deze game. Snap ook niet dat MS niet gewoon een gerepareerde of vervangende xbox meegeeft aan UPS als ze hem ophalen. Aangezien 9 van de 10 xbox-en die terug gestuurd worden toch een andere xbox betreft. Zelf baal ik wel omdat het mij weer zon 20 euro aan abbo kost ( Xbox live 1 maand en play-online 1 maand ) . Nu is 20 euro niet zo heel veel, maar wel als het al de 3de keer is dat dit gebeurt. Maar ja, maar hopen dat mijn boxje weer snel terug is.
     
  14. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mijn gears of war en crackdown discs een soortgelijke "graancirkel" als ik op die foto zie. Als je goed kijkt zie je em beginnen onderin het midden en dan rechtsom kijken. In mijn geval is het een heel lichte cirkel en ik kan gewoon spelen zonder problemen. De dvd's zijn verder wel helemaal gaaf, ik behandel ze goed :9 Echter ik ga de xbox wel opsturen, ik hoop dat het niet te lang gaat duren anders wacht ik ff tot de Halo 3 Beta is afgerond.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  15. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox360 is afgelopen donderdag opgehaald. Maar krijg je ook bericht als ze hem gerepareerd hebben en hem of een nieuwe opsturen?
     
  16. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook weer terug, zo vlak voor de release van Forza 2.
    Het was de tweede keer dat hij terug ging.

    Ik had een 10-2005 en nu een 02-2007.
    Zal hij nieuw zijn? Ik hoop het.
    Deze bevalt erg goed.

    Hopelijk blijft deze wel langer leven!

    @Armma22

    Ja, je krijgt een mailtje dat hij ontvangen is, en een mailtje wanneer hij terug komt.
    Maar dat laatste mailtje blijft wel eens steken.
     
  17. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    @willemjjb

    Hoelang heb je nu moeten wachten voor die "nieuwe" 360. De 360 van mij staat ook voor de 3e keer in Deutschland. Is vorige week overleden.
     
  18. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    @ bling bling....ik join the club ook maar...vorige week oook mijn derde overleden...vorige week vrijdag opgehaald....|:-
     
  19. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik via de UPS site het pakket volg zie ik dat hij is afgeleverd maar ik heb hier geen mailtje over ontvangen
     
  20. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht ook maar eens bellen...
    Krijg je trouwens een automatisch iets aan de telefoon of krijg je echt zo'n mislukte klantenservice debiel..?
    *doet poging nummer 8 ofzo om te bellen...*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina