Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens naar het percentage mensen dat hem eerst zeker wilde kopen en nu het waarschijnlijk niet meer doet.

Rond de 50%?

2. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dan duidelijk meer over die mensen zegt, dan over het spel.

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Denk dat de verwachtingen hoog waren gespannen na mooie screens enzo.
    Voor mij viel deel (200)5 nogal tegen, het deel ervoor vond ik beter. En deel 1 is nog steeds king. Had liever meer sim gehad bij colin en dan arcade bij sega rally.

4. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het bij Dirt vooral om de intense raceactie. Het snelheids gevoel is erg hoog, het ziet er ziek uit en het geluid is ook vrij intens. Ik denk dat ze gewoon een hele heftige race ervaring hebben willen neerzetten en het echte realisme daarin te kort is geschoten.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Curbstones! :)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    dit game wordt in juni na forza het meest kopende game.Het is niet omdat hier een paar mensen het niet goed vinden dat de rest van de wereld het niet koopt he

8. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist dat de sales hoger gaan worden (niet hoger dan Forza though) aangezien de game nu voor een grotere groep is. Mensen die juist niet van simulatie houden gaan de game nu juist wel kopen. En daarnaast, ik denk dat die gasten achter Colin Mcrae: Dirt wel weten waar ze mee bezig zijn (research). Ik ben iniedergeval 1 van hun nieuwe klanten ^^.

9. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit?

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, mr-ik-representeer-mijn-mening-als-een-feit.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    DIT

wat is ervan ?

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    deed jij dat daarnet niet dan?

@PRO EVO: "Deze game", "Dit spel"

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  13. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit weet?

14. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heej jongens, ik heb net zoals jullie ook de demo van Dirt gespeeld. Ik moet eerlijk zeggen, dat hij bruut is. Ik had echt het gevoel datk de sensatie van het rallyrijden kreeg. Ik heb wel eens op Discovery Channel gezien hoe het er incar view eruit ziet, en hoe zon auto stuurt, en ik vind dit heel goed overeen komen. Ik ga het spel waarschijnlijk niet kopen, omdatk geen geld meer heb (vakantie :b:) maar ik zou hem graag willen hebben

Ik had het gevoel dat ik erg snel reed :9, en ik vroeg me af of dat ook zo was.

Op het asfalt met de subaru Impreza, rij ik vaak rondjes van 1.06
    Bij de Mountainclimb met de Evo 9 is mijn beste tijd 2.30.1 :) Ik had hierbij echt het gevoel datk snel was, alleen het wereldrecord is 2.20 :x:confused: Dat is onmogelijk

Wat zijn jullie tijden?

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat maakt het uit.Jongens wat een gedoe voor een woordje=(

16. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik heb net ff terug gelezen, en jullie vinden het kut sturen. Kijk ff op youtube naar een incar view van een rally car, zoals je in de game raced, zo voelt die auto ook echt aan volgens mij. Let vooral op de acceleratie dan en hoe de bestuuredr de auto door te bochten weet te krijgen, kzweert zo is het int spel ook!

http://www.youtube.com/watch?v=gmRlKkCDouE&mode=related&search=

En Metal Mark en Gangsterdwerg, jullie vonden de auto te snel accelereren, kweetniet hoor, ik heb op Discovery gezien waarbij ze het team van Subaru volgde, en die ging in ong 3 tot 4 seconden naar de honderd, dus echt veel langzamer moet het niet zijn hoor. Echt ongelooflijk snel zijn die auto's.

17. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Erg snel met die Evo! Mijn record met de Subaru is 1:05:59, met de Evo IX (minst gereden voertuig van mij) is het 02:33:04 en met de Ickler heb ik 2 seconden onder het wereldrecord gereden (!): 01:06:10

18. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Haha thx, jij ook met die subaru, en ik rijd die Ickler het minst, maar daar heb ik ook in de 1.06 gezeten, maat niet bij stilgestaan dat dat een wereldrecord was :9. Nja ik vind die klasse niet super, omdat je constant slipt enso, kvind dat constant in de modder rijden niet zo gaaf. Zandweg, zoals bij de Mitsubishi vindk heerlijk! :D

Enne iedereen die Forza vetter vind, is alleen omdat het misschien realistischer is, alleen dat "onrealistische" bij Dirt, maak het tenminste vet. Ik heb daar echt het gevoel dat je kei hard gaat en rakelings langs stenen scheurt, kortom sensatie! Ben ik de enige die Forza saai vind? totaal geen dingen waarvan je denkt, wauw wat gaaf!, oe wat hard! wauw wat un snelle bocht! Het lijkt net alsof je constant 50 km/uur gaat, behalve in de superclass :confused:

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  19. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je onwijs gelijk hebt :D Ik ben een onwijze graphicshoer en vind Forza 2 er echt NIET goed uitzien gewoon. DiRT speelt ook gewoon lekker, net als PGR3 lekker arcade ! We zouden een Anti-Forza2 clubje op moeten richten joh!

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Antiforza, weinig variateit, alleen leuk voor de auto goeroes en de autoracer goeroe. ,denkik, ik vond forza 2 eerst ook stoer, omdat je heel veel je auto kon pimpen, maar het racen is minder leuk dan in collin. Colin mcrae heeft veel meer sfeer lijkt het net.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina