Wat uiteindelijk telt is natuurlijk de review van towel:
Over de graphics hoeft niet gediscussieerd te worden, deze zijn gewoon dik in orde. Ik heb een hdtv en het ziet er gewoon top uit. PGR 3 is opzich lichtjes wat mooier (met name in de garage lopen) en je hebt in FM2 geen cockpit, maar verder doet het weinig onder.
Het hele spelprincipe vind k wel een stuk leuker dan games als test drive en pgr3. Dit is vanouds gran turismo principe. Beginnen met een budget, geld winnen, autos winnen en je auto tunen. Het is onwijs gaaf als je net met je getunede bak de andere autos de rook van je achterbanden laat zien. Enig nadeel is dat je al vrij snel je autos kunt tunen. Binnen een uur had k mn 207 RC op zn max getuned (motorisch) (topsnelheid van 265km/h). Verder kun je er nog andere velgjes onder zetten (zo'n 30 verschillende soorten merken). De body tuning vond k erg beperkt 1bumper,1 spoiler etc, misschien omdat k de rest nog meot unlocken?? Ook aardig zijn de technische details van het tunen. Je krijgt er een leuk Torque/Power diagrammetje bij dat aantoont wat er veranderd.
Het rijden zelf voelt ook lekker vertrouwd aan. Waar Test drive nie zo lekker stuurt (vooral vanuit 3de perspectief), stuurt forza zoals het hoort. Het schademodel is in carreer ook erg uitgebreid (gaat volgens mij meer vanaf dan in exhibition).
Online heb k nog niet gereden, maar volgens mij moet dat ook een feest worden. Ik ga in ieder geval nog een hoop uurtjes verder met de singelplayer.
Graphics: 9
Gameplay: 8
Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007