Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is nu een mooie prijs, maar Maastricht ligt niet echt om de hoek. Als iemand hem voor die prijs ziet in Leiden/Den Haag, dan hoor ik het graag ;)
     
  2. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    is de game in widescreen? Met balken boven en onder?
    En zit er een RPG element in, of is het gewoon afhankelijk van de tech/magic die je evan te voren kiest.
     
  3. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt

    Iemand al bij een andere mediamarkt geweest? Zoetermeer is ook vaak goedkoop, maar dat is ook niet in de buurt. Voor 40 euro laat ik hem niet liggen :)
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het heeft geen experience of level gaining.

    het is gewoon een shooter warbij je spreuken kun kopen zoals teleport, resurrect of een boom planten die iedereen nabij healt.

    als tech kun je dingen kopen als vision om door muren te kijken of een glider om van platform naar platform te zweven
     
  5. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m zojuist bij MM Eindhoven gehaald voor € 42,99.
     
  6. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik werk in Eindhoven dus ga ik daar morgen ook maar even langs. Damn, was ik nu vandaag maar langs geweest.
     
  7. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik zag jou die game al eerder spelen....is het een coole game? Zit te twijfelen om hem te kopen, ziet er wel allemaal cool uit.
     
  8. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar issie nou in widescreen? Want dat haat ik echt, dit vind ik tergend iritant op mijn kleine letterbox screen.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    sorry kan er niks over vinden op het doosje, dus weet niet.

    denk dat hij op alle tv's wel goed zichtbaar is maar weet niet zeker.

    en ja het is een hele leuke game maar omdat het multiplayer only is moet je natuurlijk wel veel van multiplayer houden.

    en als je een paar rondes achter elkaar verliest krijgt je team "karma" dat wil zeggen dat iemand resurrecten minder magie punten kost.

    even uitleggen wat clearen is: als je iemand dood hebt gemaakt en je wilt voorkomen dat hij ge resurrect wordt moet je zijn lichaam kapot schieten. (dit kost standaard meer dan een volle pistol clip of precies een volle smg clip of 3 shotgun schoten)

    maar als jou team karma heeft moet de vijand twee keer zoveel kogels op je lichaam schieten om het kapot te maken en andersom hoeft jouw team schiet op een lijk gaat dat juist 2 keer zo snel kapot.

    Ook de rassen zijn goed gebalanceerd. en overal is een tegenmiddel voor.

    een snelle elf met zwaard kun je met gust (windstoot) naar achteren blazen.

    Een troll kun je met anti magie granaat zijn magiepunten afpakken en dan gaat hij net zo snel dood als een mens omdat zonder magie zijn huid niet verhard.

    of stel je voor iemand gooit nade, normaal ben je binnen 2 seconden dood en nooit tijd genoeg om te ontsnappen. Nu kun je weg teleporteren door de muur achter je of je veranderd in rook als je smoke spell hebt.

    Ander scenario: de vijand heeft veel snipers. Als je een zwaard koopt en de tech "wired reflexes" loop je sneller en als je richting vijand kijkt weerkaatste je poppetje kogels met zijn zwaard (bij vol automatisch vuur weerkaatst hij maar een deel van de kogels en tegen shotgun helpt dit niet echt)

    zo kun je zeer veel combinaties maken en het spel iedere keer op een andere manier spelen.

    maar ze proberen het goed te balanceren. Als 1 team dik wint wisselen ze bij de volgende map de beste spelers van winnende team met wat mindere spelers van het
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    spel lijkt me redelijkssaai, een eindeloze deadmatch...
    bah kunnen ze met niks beters komen
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    lol jouw post is echt zo grappig.

    dit is 1 van de origineelste shooters in jaren.

    Ten eerste het is geen deathmath, je spawnt maar 1 keer en kan 1 keer geresurect worden per ronde.

    2. je speelt in rondes om een objective te voltooine, niet om 20 kills te maken.

    3. als je bedoelt dat andere mensen doodschieten deathmatch is, dan kan geen enekel FPS origineel zijn in jouw bewoording, want het hele genre FPS draait om schieten.

    Dit spel is heel origineel omdat je bijvoorbeeld kan kiezen uit 4 rassen die totaal anders spelen. Je hebt vele soorten magie tn techniek die je zelf kan combineren met jouw ras zijn eigenschappen en het spel is niet alleen anders door wat jij kiest maar door wat jouw hele team en de vijand kiest.
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen er meer mensen korte reviews posten van deze game. Ik ben opzich wel geintresseert maar er is maar weinig over bekend vind ik zelf. Twijfel dus erg..

    Is er iets bekend over een demo want dan kan ik die denk ik beter eerst spelen.
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Ik heb vandaag de import binnen gekregen, en zal hem morgen gaan checken. De game lijkt me overigens erg gaaf, ik zal morgen wel verslag doen!
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Graag wat impressies van het cross-platform gebeuren :)
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Mooi begin van de nieuwe maand. :cool:
     
  16. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    D4rkcore die gaan we zeker halen *) Dit spel is misschien alleen multiplayer , maar het lijkt me wel vet.
     
  17. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo komt 6 Juni.
    met twee van de races (elf en human) en een paar maps...
    Ik hoop hem vandaag te kunnen halen en dan post ik ook wel wat
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik hem ook vandaag kan halen kan ik eindelijk effe een vette 360 game doen :emo:
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal toch vanaf vandaag wel in de winkels liggen bij oa Free record shop en Bart Smit enzo toch !?
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ff mierenneuke ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina