Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog twee G1 Transformers liggen, origineel in doos. Optimus Prime en een groot wit vliegtuig van de bad guys. Ik ga ze binnenkort eens van de zolder afhalen.

2. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hier een hele vitrinekast vol staan met G1 transformers. De meeste zijn nog uit de jaren 80 maar er zitten ook een paar re-issues bij

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Autobots! Transform, and roll out!

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is tenminste wel vet dat Frank Welker de stem van Megatron mag doen in het spel. Zo hoort het en niet Hugo Weaving. Als het spel dan ook nog tof is, is dat mooi meegenomen. Maar zelfs als het spel maar zessen of zevens scoort, ga ik hem halen. De Transformers blijven cool

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Straight up.

Serieus, de mensen van Traveller's Tales zijn ronduit verplicht om ons Transformers fans een respectievelijke game te schenken. Ze moeten!
    Transformers belichamen de jaren '80...toch?

Trouwens, heeft iemand misschien enig idee of er wellicht een demo komt van deze, in mijn ogen, zeer geanticipeerde titel?

Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  6. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niks van gelezen ook niet op de officiële site. Vind het jammer dat er geen multiplayer in de game zit. Hoewel ze op of officiële site wel een flash game op zit. Op de eerste pagina zijn een paar nieuwe foto's toegevoegd.

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zijn er al wat filmpjes oid?

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit naar mijn weten wel iets van multi-player in. Het is namelijk mogelijk om offline elkaar de klote in te schieten. Maar ik weet niet of ik deze info volstrekt geloofwaardig vindt. Gezien het feit dat iedereen elkaar liever online over de kling jaagt, dan dat ze naast elkaar op de bank zitten te lamen. --www.owns.nl voor het artikel met de waarin de multi-player "wordt bevestigd."

Leuke nieuwe plaatjes, Optimus Prime ziet er zeer netjes uit. Jammer dat de Decepticons er zo grijs en grauw bij lopen, tho.

Vind jij ook dat www.transformersgame.com ronduit kut werkt?

9. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De site werk niet goed. Ik vind persoonlijk de website voor de film er beter uitzien. Wil je de link van het artikel even plaatsen? En als je genoeg geklaagd wordt misschien komt de mutliplayer er via een update er dan toch bij.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    de details zijn echt prachtig als het ingame is tenminste. Die film lijkt me tof alleen de game nog.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ah shit, ik zei "owns.nl"? Ik bedoelde natuurlijk ownage.nl.

Afijn, hier het artikel: http://www.ownage.nl/article/1326/

"Traveller's Tales heeft flink wat ervaring in het maken van co-op games (bijv. LEGO Star Wars II). In Transformers: The Game zal men geen co-op stoppen, maar wel een multiplayer modus waarin gamers het tegen elkaar kunnen opnemen. De grootte van de Transformer, de wapens die hij heeft en de wijze waarop jij de omgeving in je voordeel gebruikt, zullen van invloed zijn op de uitkomst van zo'n gevecht. Helaas heb ik deze multiplayer niet kunnen testen, deze zat namelijk nog niet in de build verwerkt."

12. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even lezen. Heb zet gekeken op xbox.com http://www.xbox.com/nl-NL/games/t/transformers/ er staat wel dat je dingen kan dowloaden van marktplaats.

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Oe vet een multiplayer ben benieuwd :thumbs:

En downloadeble content heeft iedere 360 game ;)

14. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar het moet wel een toevoeging voor de game wezen bijvoorbeeld meer wapens en geen thema packs.

15. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens maar als er een thema van komt en picturepack koop ik het zeker weten :p

16. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here Elvin, same here!

Er staat Transformers op. De game komt sowiezo in huis. :thumbs:

Oh, enne, voor Transformers G1 fans:
    www.transfanclub.net/forum

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had een demo voor een oude ps2 transformers game maar daar vond ik geen hout aan. Misschien deze wel? Wacht wel op de demo.

18. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat was de game van transformers armada. Die heb heb ik ook gespeeld. Ik vond de armada serie toch nog wel goed maar de game vond ik erg tegenvallen.

19. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Kan er nog zo boos om worden dat ik al m'n transformers vroeger heb verkocht op Koninginnedag voor een prikkie |:-

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha jij hebt ze tenminste nog verkocht voor een prikkie. Ik kwam er zomaar achter dat m'n ouders een zak vol met transformers, gi-joe en mask aan m'n neefjes hadden gegeven!!!

Deel Deze Pagina