Hij lijkt een beetje op de Philips Entertaible [yt]SD9HXRWIHPw[/yt] [yt]mgOuZ2jJQBc[/yt] Als microsoft nu eens met zo'n kleine table komt voor de 360
en hier, valt nog mee dat een nederlander het heeft gedaan ( en dan niet zegge philips is nederlands, want der werke ook wel amerikane voor)
dat laatste filmpje lijkt alsof het hele gebeuren van boven word geprojecteerd, ziet er dus niet zo super uit als die andere Microsoft 'koffie' tafel lijkt mij een beter product als die van Philips want die van Philips ziet er echt uit als een platgelegd LCD/plasma scherm met touchscreen functies. Hij lijkt mij erg snel beschadigd, terwijl dat MS ding erg solide overkomt echter wel mooi dat ze allebei aan zoiets werken, fantastisch idee, vooral dat bestellen uit filmpje van MS, geen obers meer nodig = daling consumptiekosten
Ik zag het filmpje ook vanmiddag op internet. Erg vette computer, het heeft zeker wel potentie, maar dan meer als 2e computer. Als ze het een mooi design geven zou ik best zoiets als tafel in de kamer willen. Kan je ook leuk je foto's showen enzo, alleen ik vraag me af hoe lang je zoiets wilt blijven gebruiken. Als particulier heb je het zin er redelijk snel af denk ik. De prijs valt me echt héél erg mee trouwens, maar leuk aparaatje om evne te volgen.
Dat jullie nu pas met die filmpjes komen... Sommige van die filmpjes zijn zeker al van begin 2006, als het niet al eind 2005 was. De techniek is al best oud, maar het is wel cool dat het nu eindelijk voor huis- tuin- en keukengebruik mogelijk wordt.
Wat ik mij vanmorgen afvroeg: als die coffeetable een soort touch-screen LCD-scherm is, wordt het dan een heel duur grapje als iemand een kop koffie per ongeluk omslaat? Of je zou er een speciale laag op hebben, maar dat zorgt weer voor vervaging van het beeld.
Het is niet echt electronica waar je dan op morst, het is meer een soort projectie materiaal. Onder de tafel zit namelijk een dlp-projector ( dit vind ik eigenlijk het enige waarop ik kritiek kan geven, zo'n dlp projector heeft namelijk een lamp, en zo'n lamp moet om de zoveel uur vervangen worden.. .) Voor de rest vind ik het echt geweldig dit, ik zou het zeker willen zien in een aantal hotel's, of restaurants. @ IWFH De versie die je nu in de filmpjes ziet is meer voor retail geschikt en in die setting zie ik het echt goed werken. Een telefoon kopen in een winkel waarbij je makkelijk de functies kunt vergelijken, zonder een subjectieve verkoper aan je nek. Een bestelling in een restaurant plaatsen zonder dat je op de ober hoeft te wachten. Tijdens een vakantie in de lobby van een hotel, je vakantie foto's gelijk bekijken, en droppen in je opslag server. Tal van ideeen die als muziek in de oren klinken \o/