Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de nieuwe PES op de 360 nu 2x zo goed/uitgebreid word dan PES6 op de 360. De 360 versie was eigenlijk best slap zoals:
    Je kon maar 5 doelpunten makers zien aan het eind vande wedstrijd. Waar slaat dat op ?

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 was nu niet zo slecht op de Xbox360 maar het had veel beter kunnen zijn. Het was dan ook hun eerste (en enige) next-gen versie. Ben zeker dat er nu enorme verbeteringen gaan komen aangezien het nu zowel op PS3 als X360 uitkomt. Al bij al blijft de gameplay bij deze reeks het belangrijkste en dit was in PES 6 weer een positief punt. Stadions, edit mode, training heb ik nu niet echt gemist. Maar dit is mijn mening.

Ik hoop echt dat ze bij de PES 7 een transfer mode integreren zodat je de laatste nieuwe transfers zelf kunt doen (offline natuurlijk) Online zullen dit altijd de standaard ploegen blijven. Het online gedeelte mag dan wel serieus herzien worden want daar heb je toch nog veel last van button lag. Na de eerste (fix)patch was het wel al beter t.o.v. de eerste weken. Toen was het rampzalig en weigerde ik ook te spelen.

Maar zoals HellBoy schreef: een perfect game zal je nooit hebben.

In Konami we trust! Heb er volste vertrouwen in.
    Ik zou wel niet aanvaarden dat PS3 versie beter gaat worden. Dit zou mij bijna pushen om PS3 te kopen. :eek:

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar stoor ik me niet zozeer aan, meer aan het feit dat de 360-versie achterloopt op een PS2-versie. Een gebrekkige edit-mode, 8 stadions, geen replays saven etc.. Maar ik heb er vertrouwen in dat dit allemaal goed gaat komen met deeltje 7. En al met al heb ik me ook prima vermaakt (en nog steeds) met deel 6, hoor.

4. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien iets minder features, maar PES6 op de 360 was wat betreft gameplay vele malen beter dan de PS2 versie

5. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk dat we gewoon moeten w8en op officiele bevestiging van konami op 23 juni, maar ik heb er vertrouwen in dat alles weer terug zal zijn op de x360 en ps3 versie

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk gaat alles er nu inzitten.Konami zal wel weten dat dit fout was

7. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het gek dat na 30 minuten het op een echte voetbalwedstrijd begint te lijken, je moet dan toch veel langer spelem, dus spelers raken vermoeid, en je hebt maar 3 wissels.

8. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij loopt het dan niet helemaal goed meer... Als je 30 minuten speelt zullen er (denk ik) onrealistische uitslagen komen...

9. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt toch niet zo veel uit?? het lijkt mij eigelijk juist vet om zo af en toe gewoon de volle tijd van een echte voetbalwedstrijd te spelen :) maar als het zo lang duurt ga je minder in de aanval rushen en alles rustiger opbouwen dus ik denk dat de scores minder hoog worden als je zou verwachten van zo'n lange wedstrijd.

10. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof iedereen zoveel geduld hebt om zo'n wedstrijd te spelen.. Denk dat er maar weinig zijn hoor.. Desondanks lijkt het me wel leuk.. Denk alleen wel dat je dan wedstrijden van 8-6 ofzo krijgt :p

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt gewoon veel minder tijd nodig om van de ene naar de andere kant van het veld te lopen in vergelijking met real-life...

Dat lijkt mij tenminste.. Als je nu al ziet dat je bij wedstrijden van 10 minuten uitslagen krijgt met 3 of 4 doelpunten... Dat gebeurd in real-life in principe niet.

12. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nu al wedstrijden met 8-1 enz. en dat in 10 min laat staan 30 min hahahahaha

13. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    opzich zou je dan ook wel veel quitters krijgen denk ik.. dat maakt het wel zonde. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden al sta ik na 10 minuten al 6-0 achter en je hebt nog een minuut of 20 te gaan :9 zeker als je weet dat die andere gewoon beter is, dus het is eigelijk alleen leuk voor degene die alleen maar winnen :9

14. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd naar wat 't word.
    jongens meschien datt ik em zelfs koop en dat word dan de eerste spert game die ik zelf haal.
    moet je nagaan ik heb niks met die voetbal games maar als deze goed is denk ik dat ik em wel haal

15. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    als ze deze niet verkloten zoals ze naar mijn mening bij 5 deden, word dit weer flink gamen.
    eerst nog een 360 :p

16. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 4 tot nu toe de beste uit de serie :) laten we hopen dat deze game al het beste uit de voorgaande games weet te bundelen, ik ga hem denk ik niet meteen halen maar ik wacht maar ff af hoe de game word en wat ik erover hoor totdat ik besluit hem te kopen of niet te kopen

17. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    nou de gameplay vind ik van 6 wel beter als van 4, ..

ze moeten nog zo veel veranderen , ML moeten ze helemaal veranderen..

heb net ergens gelezen dat fifa 08 met 11 - 11 online komt.

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet zo. Bij FIFA 2010 zou het zo kunnen zijn dat je 11 tegen 11 online kunt. Niet bij FIFA 08

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar dan is het weer eens jatwerk van EA want iedereen die een beetje op de hoogte is, weet dat Seabass ( maker PES ) al een jaar geleden zei dat ze dat in een van de komende versies van PES willen maken. Dat hebben ze bij EA natuurlijk ook gelezen en nu komen zij er ook mee op de proppen...

20. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wanneer de eerste screens komen... Of concretere info...

Deel Deze Pagina