Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp mijn zinnen volledig goed als jij gewoon leest en belangrijke kernwoorden bekijkt

mja het kan ook aan mijn Griekse accent liggen

als jij leest

ik wil Xbox live maar ik ga hem niet veel gebruik maken omdat ik geen echte multiplayer speler bent

en dat + morgen (omdat ik vandaag TDU ging halen) vandaar dat ik ook zei dat ik beetje zorgen maakt om de prijs van dit spel

en wara lees jij dat ik Xbox live NIET gaat gebruiken dan? dus mijn fout niet uw fout want ik zei dat nergens

maar goed nu on topic: ik heb me echt enorm goed geamuseerd met dit spel maar even een paar vraagjes,

1) euhm op de TDU map dat hier wordt gezegd (via de link) voor de auto dealers maar ingame is er nog veeel meer dan dat, moet ik vanop de map de auto dealers langsbezoeken voor de bike dealer te unlocken?

2) euhm waar zie ik de km aantal gereden afstand? ik heb hem op metric gezet in de opties maar ik wil weten de totale afstand gereden met 3 auto's kan dat in vb savehouse?

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Jouw zinnen zijn echt niet duidelijk. Het helpt al als je interpunctie gebruikt en niet schrijft wat je denkt, maar even de zin goed probeert te formuleren. Nu zeg je dat het niet aan jou ligt, maar dan zet je er achteraan, mijn fout, niet jouw fout. Dan spreek je je zelf tegen, bedoel je dat niet andersom? Het is niet lullig bedoelt hoor, maar het is gewoon soms niet zo duidelijk wat je bedoelt. En dan help ik je bij iets en dan ga je een beetje lullig lopen doen, dat is een beetje triest.

Hier zeg je dat je Xbox Live niet veel gaat gebruiken, dat heb je dus wel gezegd. Je zinnen zijn soms echt onduidelijk en je moet niet zo lullig gaan lopen doen.

3. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik denk dat wij dit zulke dingen best bespreken via de Personal message (PM) mja, ik zei het al, het kan aan mijn griekse accent liggen dat het onduidelijk is voor jou maar als ik gewoon lees van mijn eigen zinnen, begrijp ik hem volledig dus ik zie geen probleem in om te lezen (die . op eind, wie let daar op? ik nooit eigenlijk)

maar weet er iemand die 2antwoorden?

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    En het feit dat porsche-fan pas 12 is en dus nog niet echt kennis heeft gemaakt met het vak Nederlands wat je op de Middelbare school krijgt ;) Dan worden die zinnen vanzelf stukken beter, want dat Nederlands was je nu krijgt op de Basisschool is bagger :9

EN DURF ME TE VERBETEREN!!! :mad:

5. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    wel kijk, Porsche-fan gaf me een antwoord met een link en het blijkt dat die zin niet echt werkt
    (zie dit post )

man wat willen jullie nou? jullie gaan wel echt off topic, doe het gewoon via de PM met me ipv hier

6. AntraXxX-

AntraXxX- Guest

Ja je kan dan gewoon over het hele eiland komen! ;) Die zwarte stukken zijn onontdekte stukken, maar als je erover heen hebt gereden kun je er naar toe spawnen.

Die "Photos" mode is erg gaaf vind ikzelf, zo kun je van je wagens/motors allerlei leuke (bewerkte) foto's maken en die dan aan je vrienden ofzo showen. :)

7. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad is die photo mode idd gaaf en zalig

nu nieuwe 4de auto bij gekocht: TVR Sagaris man die auto is zalig en zalige motor geluid nu ga ik sparen voor de savehouse met 6 auto plaats garage 8) :D en ik heb Kawaski dealer gezien op map en nu ga ik erheen tegen 250km/u met de TVR 8) 8) 8)

edit: ohjee al dat 15km gereden voor niks :'-( omdat de Kawaski dealer gesloten is ^^

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  8. AntraXxX-

AntraXxX- Guest

De motor dealers kan je pas unlocken als je alle auto dealers daadwerkelijk hebt bezocht. Dus gewoon lekker langsgaan, zie je misschien nog wat geil metaal staan. :D

TVR Sagaris is inderdaad een lekker wagentje. Als je hem tuned op stage 3, kan hij zelfs sneller dan sommige A classe auto. En dat terwijl de TVR een C klasse auto is! :D

9. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    is het waar? hmm eerst de savehouse van 225.000 met 4 auto opslag plaats kopen en dan 92.000 verdienen voor de upgrade van de TVR !!!

maar hoe verdien ik snel geld en AUB simpele race want ik heb last van de ademhaling en woedeaanval dus nu doe ik die tijd racen van $8000 waarbij ik vaak 40sec te vroeg aankomt dus makkie voor me maar 8000 per keer is wel weinig vind ik dus vb 20.000 ofzo zou ik blijer worden

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben een tijdje geleden gepromoveerd van Rookie naar Amateur, en ik rijd sinds vandaag met een stuurtje, maar waar eerst wel eens zo'n dingetje knipperde als ik een auto botste maar er geen politiewagen achter me aan kwam, ook niet na meerdere botsingen achter elkaar, komt er nu al een politiemacht achter me aan als ik een auto lichtjes schamp :confused: Ik rijd echt heel netjes en rustig, maar zelfs dan heb ik zo tienduizenden dollars boete. Hoe kan dat dat die politie in eens zo streng is en zo snel met zoveel achter me aan komen, terwijl er eerst nooit politie achter me aan kwam en er alleen zo'n dingetje knipperde of werd ingevuld, maar dat ging na een tijdje niet botsen weer weg. Nu soms ook wel, maar vaak komt er dan wel politie achter je aan.

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je hebt de millionares Challenge maar daar doe je ongeveer 50 min over. En je mag er 60 Min over doen en als je hem haalt ben je een miljoen rijker. Maar dat is een hele hoop stressen dus ik denk dat die niks voor jou is dat je controller kapot ligt bij de muur door een woedeaanval:+

12. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    mja ik heb toch 1miljoen behaald in ene half uur door de speed race tegen 274km/u (160mph) en per keer kan jij 15.000 verdienen ik deed dit dus met een TVR Sagaris met 3de upgrade man die is zooooo sneeeeellllll zoals 274km/u in 14sec man zalige bak is dat

edit om 21h 42

zeg hoeveel auto dealers zijn er wel? 28 of? want ik heb zowat alle autodealers bezocht en nog steeds geen toegang tot de bikes dealers :confused:

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb op deze map 31 autodealers geteld, dus je zult er nog wel een paar missen als je nog geen toegang hebt tot de bike dealers. (Als je alle auto dealers hebt bezocht krijg je ook een bericht namelijk)

http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

Succes er mee! :thumbs:

14. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch geunlockend want in zuidmidden eiland waar hele grote stad ligt, waar er 2x ferrari/maserati showrooms te vinden is, eentje was ik nog niet geweest alhoewel ik altijd gedacht hebben van wel omdat ik verward was met de andere plaats want zelfde gebouw, zelfde inhoud, pesterij !!! ^^

maar heb dan gelijk 3 beste moto's gekocht *)

- agusta met 306 topsnelheid ofzo
    - kawaski ninja denk ik
    - een sportmoto dat in de ducati, agusta te vinden is denk ducati maar weet niet zo zeker, die heeft zelfde model als agusta en kawaski ninja maar alleen andere koplamp, 2 ronde verticale lichten ofzo

edit nog 1vraagje

wanneer kan ik nou binnnetreden???
    - in Drive in
    - in club

maar even ene vraagje, euhm hoe verwissel ik auto's van savehouses garages? :x vb savehouse 1 heeft TVR Sagaris en ik wil die verplaatsen naar savehouse 3 waar ik laatste tijd vaak spel opslaat en TVR Sagaris is echt mijn topfavoriete auto vandaar

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je bedoelt deze motors:

-MV Augusta F4 Tamburini (snelste motor in het spel)
    -Kawasaki ZX-10R (mijn echte favoriet)
    -Ducatti 999R (snelste acceleratievermogen in het spel)

Zijn alle 3, leuke en snelle motors!

Maar om even je vraag te beantwoorden:

Ja je kan wel degelijk wagens verplaatsen naar andere huizen.
    Door naar het huis van de TVR Sagaris te gaan, en dan naar de garage waar je TVR staat.
    Als je in de garage bent, kun je op X drukken, en dan zie je een lijst van al je voertuigen en ook het huis waar deze instaan.
    Om de TVR in een ander huis te zetten moet je gewoon 1 keer op de naam van de Sagaris klikken (wel in die lijst van alle voertuigen) en deze word dan dikgedrukt oranje.
    Als je nu op dat moment op een andere naam van een voertuig klikt (dus bijvoorbeeld een voertuig in dat huis waar je je Sagaris in wilt hebben), word hij automatisch met dat voertuig verwisseld waar je net op hebt geklikt. Zo zal dus de Sagaris naar je savehuis gaan, en een dat ander voertuig (waar je dus net op hebt geklikt :9) zal naar het oorspronkelijke huis van de Sagaris gaan.

Hoop dat het je lukt, anders vraag maar weer. :thumbs:

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand een idee hoe dit komt? En is dit bij jullie ook zo erg? Want als je nu gaat cruisen, zelfs als je netjes rijdt, dus dan gooi ik niet eens echt gas op de plank zoals andere tdu'ers die langskomen wel doen, dan krijg je heel veel boetes. En eerst was dat helemaal niet zo.

17. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    yup het zijn alle die 3 (ik ken niet zoveel van moto's niks eigenlijk :'-( :lol: )

en kan het niet gewoon plaatsen ipv verwisselen? zo ingewikkeld is dat wel ik heb 3grote huizen met elk garages plaats zat voor 8auto's en de standaard huis heeft 4 dus wil ik daar niks over hebben want ik kom daar helaas niet meer in die huis met garage voor 4auto's

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hoe heb je zo snel zoveel geld verdient? Want zo lang speel je het toch nog niet? Of wel? Want je hebt een aantal motoren, auto's en ook meerdere huizen :thumbs:

19. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    wel ik heb geniale manier gevonden om $ 30.000 binnen de minuut te voltooien met gevolg op 5min te herhalen = $ 150.000

maar laatst nog beterder gevonden 40.000per minuut te kunnen verdienen = 200.000 per 5min dus ^^

wil jij weten wat? vraag maar ^^

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Graag, laat maar weten waar die race zit!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina