1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    sowieso kan je niet zomaar 1,2,3 een game in elkaar zetten met XNA. Volgens mij hebben veel mensen hier een behoorlijk geromantiseerd beeld van dat hele gedoe. ;)
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    WHAAA ring of death! Dit is me vierde al;p


    Gelukkif heb ik me tweede nog :D
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    Je weet dat het probleem aan hun reet zal roesten, en dat het voor hun eerder de noodzaak is om de problemen zoveel mogelijk te beperken?
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het probleem daadwerkelijk 'aan hun reet zal roesten' verklaar dan eens waarom de garantie in Amerika is verlengd en waarom de nieuwste 360 consoles wel degelijk maatregelen bevatten om CPU / GPU defecten tegen te gaan? Het is vrij naief om te denken dat er niet serieus naar een definitieve oplossing wordt gewerkt. Je denkt toch niet dat ze daar bij Microsoft echt blij zullen worden van elke console die door UPS wordt geretourneerd?
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom krijg ik strax een nieuwe 360 :cool:
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ook al heb ik een Xbox 360 en vind ik die supervet, vind ik eigenlijk nog dat Sony het beter aangepakt heeft met de PS3 dan Micro$oft met de 360. En dan doel ik alleen maar op de ingebouwde harde schijf en blu-ray speler. Over dat laatste: ik denk dat het nu al wel duidelijk is dat blu-ray gaat winnen niet? Maar goed, het is misschien iets duurder, maar dat zou ik er wel voor over hebben. Want kijk maar naar GTA IV, op de PS3 krijgen ze daar gewoon veel minder problemen met het inladen van alles, gewoon vanwege de standaard HDD en Blu-ray. En ik weet dan M$ gezegd heeft dat je voor geeneen spel per se een HDD nodig hebt, maar volgens mij benadelen ze daar eigenlijk een groter deel van de gamers mee dan als je voor sommige games een HDD hebt.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    Daar gaan we weer...
     
  8. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^^ ja hoor :p
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vind dit eerlijk gezegd gewoon belachelijk, het aantal gebruikers dat een Core heeft zonder Harddrive is echt belachelijk laag.Dat is de keus die je dan als GTA fan moet nemen, je moet een hard drive kopen.
    (fictief gezien!)
    Het zelfde zou zijn als bungie zegt : Nou ik denk dat we Halo ook naar de PS3 moeten brengen, want we weten niet zeker of iedere 360 bezitter ook op live kan.En op de PS3 is het gratis daar zijn we verzekerd van.

    Over te de tekortkomingen van de DVD is hier al vaak over gediscussieerd, en er was tot nu toe nog geen game die er last van had, maar aan de andere kant, eens moet de eerste komen...
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kon er gewoon op wachten. De PS3 gamers krijgen dus een gelimiteerde game, omdat de Xbox 360 de game beperkt. Way to go :{:mad: Hadden ze niet (zoals sommige developers doen) een speciaal team aan een 360 versie kunnen laten werken en een speciaal team aan de PS3 versie?

    Trouwens, het is een oude quote die weer nieuw leven in is geblazen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    beetje erg gaar idd....
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maarja, de bron: Official Playstation Magazine...

    Die kunnen sowieso wat dingen woordjes anders hebben opgeschreven, omdat ze het bijvoorbeeld verkeerd hebben opgevat of om de PS3 in een beter daglicht te zetten. Maarja, ik zie het wel, GTA wordt toch wel goed.
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zucht, daar gaan we weer....

    Selectief quoten blijft hier een geliefde manier van een discussie aanzwengelen...

    Misschien deze zin nog even onder de aandacht brengen...??

    He continued, "To be honest with you we haven't solved all those riddles yet." The difficulties aren't limited to working on Microsoft's box, as Houser explains that "both have enormous challenges" and that "both have their own particular pleasures and pains".

    Omdat een Playstation magazine er juist dit probleem uitvist denkt men dus dat dit het enige probleem is terwijl ze heel duidelijk uitleggen dat BEIDEN CONSOLES hun moeilijkheden hebben om te overwinnen....

    Ik denk dat Rockstar met één ding heeeeel blij is komende oktober en dat is iets wat Sony ze niet kan bieden.....

    EEN HELE GROTE USERBASE :+
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 is lastiger om voor te ontwikkelen, de 360 beschikt niet standaard over alle features die de PS3 al wel ingebouwd heeft. So what, niks nieuws onder de zon toch ?
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad.
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dat is wat lichtelijk overdreven, want zo heel groot is die fanbase niet. Tenzij je het vergelijkt met die van de PS3 :+

    Overigens las ik vandaag een artikel dat Ubisoft niet tevreden is met de sales van de PS3 én Xbox 360. Voor de laatst genoemde console is dat toch wel wat merkwaardig. Maar ja we praten hier over Ubi hé, het bedrijf dat laaiend enthousiast is over de Wii.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dadelijk Halo 3 én GTA 4 uitkomen én er komt nog een eventuele pricedrop dan kun je er vanuit gaan dat de userbase toch ruim 10 miljoen meer is dan die4 van de PS 3.
    (ik ga er dan vanuit dat de 360 ongeveer 15 miljoen x is verkocht en de PS 3 5 miljoen).

    UBI begint steeds meer op EA te lijken met hun uitspraken....
     
  18. Cybercon

    Cybercon Guest

  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    zie er indrukwekkend uit :eek:
    [yt]C5yUcQIaDkE[/yt]
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik Bioshock uit het oog was verloren. Het spel sprak me gewoon niet aan. Toch ben ik na het zien van deze beelden erg onder de indruk van het spel. Vooral als je weet dat het hier gaat om Xbox 360 beelden. Kortom grafisch ziet dit spel er geweldig uit. Het is daarom niet eens meer zo jammer dat deze game geen multiplayer mogelijkheden heeft.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het over BioShock hebt, ik twijfel nog steeds tussen de PC en 360 versie (mijn aandacht heeft de titel hoe dan ook !). Bij de PC versie ga ik er in mijn geval wel vanuit dat de game ook nog gewoon onder Windows XP en DX9 te spelen is. Zo niet, dan is de keuze wel snel gemaakt namelijk. Vond het ingame materiaal wat ik tot nu toe gezien heb van de 360 versie toch wel erg veel screentearing bevatten, iets waar overigens meer 360 games last van hebben. Plus, shooters speel ik liever op de PC vanwege muis + toetsenbord combo. Is er al iets bekend over de systeemeisen van BioShock op de PC ?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina