BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    In de game niet maar de tussenfilmpjes zie je het wel goed (tenminste op mijn 360 en zoals ik lees bij veel anderen).

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het zou natuurlijk wel mooi zijn dat het er gewoon niet in voorkomt maar tot nu toe is het mij niet opgevallen.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je kunt het goed zien. Let maar eens goed op bij het ronddraaien. Het maakt voor mij de game er niet minder indrukwekkend om trouwens.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zag het ook bij de filmpjes, maar goed, de game is nog niet af. Duurt nog wel een paar maandjes dus er is nog hoop. Al is er tearing, de kans dat deze game door mij niet gekocht gaat worden is gering. Het lijkt mij iig een geweldige game, een frisse wind.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat is trouwens dat balletje :confused: vond ut vet vaag overkomen in die footage beelden...

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Collector's Edition :eek: Altijd wel oren naar. Ik weet alleen nog steeds niet of ik nu de X360 of PC versie van deze game ga willen hebben....

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zijn er ondertussen al 8.622.
    Vind zelf de normale editie ook wel best. :)
    Die LE's doen me niet (meer) zo veel.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me wel leuk een CE, maar het ligt er maar net aan, wat er extra bij zit.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Forget Halo 3, dit wordt nog veel vetter!

7 Minutes new gameplay montage: (lage resolutie en HD variant te downloaden)

(SPOILER ALERT!)

GameTrailers

Wat is ie mooooiiiii! :cool:

(Kan bijna niet wachten op de release.)

EDIT: Volgens mij footage van de 360 versie trouwens. Die engine die ze gebruiken is echt super strak. Let vooral op hoe dat water stroomt en hoe iedereen onder stroom komt te staan in water. Framerate blijft voor zover ik kan zien ook lekker contant. Het enige dat ik op kan merken qua kritiek is dat het lastig te zien is als je zelf geraakt wordt. Soms vervormt het beeld (een soort rimpeling), maar soms zie je helemaal niets. Of tenminste... dat lijkt zo. Maar verder vind ik dit echt "wauw" materiaal.

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wow, is helemaal niemand meer geinteresseerd in deze game? Dat kan ik bijna niet geloven... :'-(

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke wel hoor, maar weet nog steeds niet welke versie ik wil hebben :+

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word een hele zware horror-shooter maar niet zo standaard als bijv Fear .. ik denk dat deze game Best Creapy gaat worden !

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Alles is vet aan deze game!
    Alleen de sfeer al,en de talloze opties.
    Zoals proceela al aangaf,word dit zeker geen standaard FPS.
    En dat er geen MP inzit maakt mij daarom ook zeker niets uit.
    Must have!

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het ligt er bij mij ook een beetje aan wat de PC system reqs zijn en hoever ik de details op de PC kan openschroeven. Aan de andere kant kan ik de 360 versie ook halen, want die ziet er volgens mij ook prima uit. De 360 versie zal wel duurder zijn, maar die kan ik dan ook eventueel verkopen in de winkel (bij Replay kun je o.a. spellen inwisselen voor geld of tegoedbonnen).

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel laatst mogen spelen en ik kan daar helaas nog niets in detail over vertellen, behalve dat iedere gameliefhebber reden zal hebben om erg geintereseerd te zijn in deze titel!

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Arjan moet geloven gaat de game op een aangepaste Unreal 3 Engine draaien. Ervan uitgaande dat de game ook gewoon goed werkt onder Windows XP en DX9 (dus geen Vista ofzo vereist), wordt het voor mij dan voor 99% zeker de PC versie. Goedkoper en betere controls. Op de 360 heb je dan wel weer Achievements, maar zoals jullie waarschijnlijk al begrepen hadden kunnen die dingen me gestolen worden.

Al met al lijkt het me dit idd een machtige game worden met een heel apart sfeertje ! :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar haal ik in ieder geval uit dat je erg positief bent over de game.

@Z3R0-P4R4DOX: Console games hoeven niet duurder te zijn. Je kunt ze tegenwoordig in een aantal winkelketens verkopen (even niet meegeteld dat je alle software, console en PC, online voor verkoop kunt aanbieden).

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat ? Dat als ik een consolegame heb uitgespeeld en ik hem daarna verkoop, dat ik dan goedkoper uit kan zijn ? In die zin wel ja....maar meestal duurt het wel ff voordat ik een game wegdoe, als ik um al wegdoe. Maar dan blijft het altijd nog de factor controls, die ik net iets idealer vind op een PC in dit genre.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Yep, ik weet van Replay dat je voor 360 games rond de 20 - 25 euro kunt vangen. Dat maakt voor mij in ieder geval console games stukken betaalbaarder. Maar idd, als je games niet weg doet heb je daar natuurlijk niks aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina