Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vraag me trouwens iets af, als je in Halo xbox live als host wegging dan werd iemand anders automatisch host. Maar is dit ook zo wanneer je halo 2 speelt via een system link? Ben even benieuwd of die techniek die het mogelijk maakt in het spel zit of in de xbox live dienst.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Is het op de 1 of andere manier mogelijk om de filmpjes die je kan opslaan tijdens de beta op je computer te zetten? Ik en een paar vrienden willen graag een montage maken ervan, en het zou makkelijk zijn als we die filmpjes kunnen gebruiken.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als het goed is zijn dat filmpjes die je enkel met halo kan afspelen, andere spellen hebben dit ook namelijk. Dus misschien dat iemand een capture card heeft en dan de beta kan opnemen...

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    dat is dus het probleem, niemand van ons heeft een capture card, en ik ken ook niemand die het wel heeft. Ze moeten toch ergens op de harde schijf van je xbox staan, dus dan moeten ze er ook af te halen zijn lijkt mij.

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het bestand staat bij:

Memory >> Games >> Halo 3. Dan zie je daar die filmpies staan.

Op een memory unit zetten lukte niet maar als het goed is herkent je pc dit bestand ook niet. Het zijn ook bizar kleine bestanden voor zo'n kwaliteit.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet hoe dat werkt, maar is het dan niet zoals een replay? Dat hij niet een video opslaat, maar de gegevens zodat de game het weer kan (na-)renderen?

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn zo klein omdat er eigenlijk helemaal geen video wordt opgenomen. Er wordt alleen opgeslagen wat er gebeurde in het spel, dus wie op welk moment op welke knop drukte. Tijdens het afspelen wordt het spel eigenlijk opnieuw gespeeld maar met precies de zelfde invoer, zodat je weer het zelfde ziet. Dit zorgt er voor dat het de 360 lang niet zo veel kracht kost als wanneer je echt het HD video signaal zou moeten opslaan. (dan zou je trouwens het spel helemaal niet uit andere hoeken kunnen bekijken)

Vraag me ook af of het nog op de pc af te spelen gaat worden, dan zou je eigenlijk eerst een Halo3 vertaler moeten instaleren ofzo :+

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wat ik weet is dat andere games (pc) dit ook hebben en daar zijn sommige filmpjes maar 800kb ofzow dus hij kan nooit het echte filmpje opslaan, dus misschien gaat het op de manier zoals jij zegt.

Edit:// Het gaat idd zo als ik mortal zijn post zie :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Veel nieuw nieuws over Halo 3! Dit mag je zeker wel in de startpost zetten. :)

Bron 360only:

Donderdag 31 mei 2007 - Halo 3 is de afgelopen weken veelvuldig in het nieuws geweest. Zoals het er nu naar uit ziet blijft dat voorlopig ook wel zo. Nu de beta in volle gang is worden meer en meer mensen nieuwsgierig naar de eindversie. Welke maps heeft Bungie voor ons in petto? Zijn er nog nieuwe voertuigen? Gisteren is er in ieder geval weer een veel informatie vrijgekomen die een tipje van de sluier onthuld.

In de nieuwste editie van het gamermagazine Gamepro staat namelijk nogal wat nieuw informatie over Halo 3. Het was dan ook niet lang wachten of de eerste scans doken op op het internet.

Wapens

Magnum - De magnum zou flink verbetered zijn ten opzichte van de Halo 2 versie, maar nog altijd niet zo krachtig als de pistol van Halo 1. De magnum heeft standaard maar 8 kogels en geen zoom. Wel kan je hem natuurlijk dual-wielden.

Energy Sword - Het meest gehate wapen uit Halo 2 zal ook zijn opwachting maken in Halo 3. Het zwaard zal nu beschikken over een soort van batterij, waardoor hij niet eindeloos lang kan worden gebruikt. Daarnaast is er enige vertraging ingebouwd in de tijd tussen het oppakken van het zwaard en het slaan ermee. Hiermee hoopt Bungie te voorkomen dat iemand plots een zwaard uit zijn broekzak tovert en je snel neerslaat.

Voertuigen

Wraith - De Covenant Wraith zal wederom zijn opwachting maken in Halo 3. Het verschil met de Halo 2 variant zit hem in het feit dat de Wraith nu over een passagiersstoel bezit. Deze passagier kan een secondary turret besturen.

Brute Chopper - De Brute Chopper is een nieuw voertuig. In de singleplayer zal het worden bestuurd door de Brutes, maar ook in de multiplayer zal het zijn opwachting maken. De Brute Chopper heeft twee grote kanonnen. Het chassis heeft de vorm van de achterkant van de brute-shot. Indien er snel tegen een kleiner voertuig (ghost of mongoose) wordt aangevolgen dan zal zijn verpletterende kracht duidelijk worden.

Uitrusting

Radar Jammer - De radarjammer zal ervoor zorgen dat spelers een tijdje geen gebruik kunnen maken van hun radar. Ideaal dus voor een mission-based game.

Maps

Shrine - Shrine is de grootste map die we ooit in een Halo game hebben gezien. De map doet een beteje denken aan relic uit Halo 2. Omdat de map zo groot is zal de nadruk liggen op voertuigen!

Epitaph - Epitaph is een oude Forerunner cathedraal-De map bestaat uit veel verdiepingen met lange gangen en liften. De map kan worden gezien als een opvolger van Colossus uit Halo 2..

Last Resort
    - Deze remake van Zanzibar was al eens te zien in een gelekte video. De maps is nu echter 2x zo groot als Zanzibar. Daarnaast is het binnengedeelte van de basis aanzienlijk uitgebreid. Ook leidden er dit keer meer wegen naar de vlag/bom.

Secret Map
    - Daarnaast spreekt Bungie over een "secret map". Helaas weten we geen details, maar de geruchten gaan dat er een remake van Lockout mee bedoeld zou kunnen worden.

Customizatie

Onderstaande feature is misschien wel het meest in het oog springende van het hele artikel. De eindversie van halo 3 zal je namelijk de mogelijkheid bieden om je spartan aan te passen aan je wensen. Een nieuwe helm etc, het kan allemaal. Vooralsnog is niet bekend of ook de Elites speelbaar zijn in Halo 3 en of zij eveneens te "tunen"zijn.

Meer pics op: http://360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6037

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6

heeft niemand dit hier ooit geprobeerd of zit ik met deze vraag in een verkeer topic? Groet.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tof dat je dit allemaal post hoor :b:, maar zou de scans maar even weghalen. Anders komen zhe evul mods O_O

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Had ik al gepost alleen ging die naar een andere site :+ alleen met rot scans. Ziet er wel vet uit en die grote map lijkt me vet :).

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Even over die custom games ik vind die dingen die je aan kan zetten echt geweldig :)

Ik heb er een klein filmpje van gemaakt (ff snel): Dat supersnelle lopen (3 keer zo snel) is echt geweldig, en ik vind die razendsnelle gameplay leuker dan de game zelf mrja:
    [yt]k6UOPIqtcSU[/yt]

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Damn tot nu toe alleen maar grote maps in halo3 eigenlijk:eek: Hooguit die secret map dan die kleiner is.. (snowbound is ook klein maar dat is kutmap..)

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ook de ruimte invliegen op valhalla, egt te droog, dan doe je een minuut erover ofzow om naar beneden te vallen :9

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij system link wordt er inderdaad ook een nieuwe host gezocht als de echte host uitvalt, de host zelf kan niet zomaar weggaan uit een game zodat er dan een nieuwe host geselecteerd wordt, maar moet echt de verbinding verbreken.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wahaha dat filmpje als ik die zo kijk dan ziet halo3 er echt wel wreed uit :p maar aub geen mods dat vind ik zo kut...

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zijn geen mods, al die dingen kan je instellen. Je hebt nu echt een ontelbaar aantal opties met custom games. Waaronder 300% speed, 50% gravity etc.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamed.nl/view/27560....

echt op nep?? tja.. wat denken jullie?? ( dat microsoft wat er overal tussen staat moet je gewoon ff weg denken )

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Denk nep, vermoed zelf dat het HALO 3 logo nadrukkelijker aanwezig zal zijn. Logo(MS/bungie etc) plaatsing is ook niet echt lekker

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina