Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen maar ik vind het sturen nergens op slaan. Je stuurt een beetje naar links ( ik heb een microsoft 360 racing wheel ) En de auto stuurt meteen 90 graden scherp.

Heb ook meer het gevoel dat ik in een baksteen rijd met raketten die zorgen dat de voorkant stuurt. Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt. Heb em op de PC ook uitgeprobeerd maar daar hetzelfde.

En ik stuur bijna niet. Als je het vergelijkt met FM2 of Burnout waar je makkelijk verder kan sturen. Maar hier lukt dat niet ook al is de snelheid hoog maakt hij toch een bocht alsof je 30 rijd en het stuur vol naar een kant gooit.

2. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hillclimb: 2.29.32 :9
    Subaru: 1.05.84
    die cross weetkni, doek nooit :+

die hillclimb hoefk me nu niet voor te schamen denk ik :b:

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je pgr2 gespeeld? zo ja, dan weet je als je veel kudos haalt je niet erg snel bent en dat je veel door de bochten glijdt voor de kudos, vandaar dat ik geen snelle tijden heb en op die baan dat je moet glijden en slippen juist weer wel,

4. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ niels123:

Dan moet je die Edinburgh baan is spelen met de Porsche 911. Ik heb daar volgens mij het record kudos/tijd staan. Ik haalde immens veel kudos op een van die banen en dan ook nog is met een belachelijk snelle tijd. Het kan dus wel in PGR2... je moet alleen veel oefenen, heel veel! :9

5. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ NemoMeMeliorEst & Artisjok:

Ik zal zo die andere twee banen is een beetje proberen en kijken wat ik daar kan rijden. Straks ben ik enkel goed in Hill Climb gebeuren :9

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Weet iemand nou hoe het zit met die pre order en extra wagens? Want als dat zo is, ga ik hem zeker pre orderen, door die extra wagens dat is echt wel vet!!

En dat online, kan iemand precies uitleggen wat die online mode in houd? of weet niemand dit nog precies?...

7. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je dat denk ik wel uitleggen. Je komt in een lobby terecht met maximaal 99 tegenstanders (met jou erbij dus 100 man maximaal). Dan krijgt iedereen 60 seconde de tijd om te stemmen op zijn/haar favoriete baan of een andere baan die ze op dat moment graag willen racen. Na die 60 seconde word de baan met de meeste stemmen geraced en begint iedereen apart de race. Je ziet dus niet je tegenstanders op de baan, maar zoals in echte rally's zie je de tijden die tegenstanders hebben gereden en net als in de crossover race zie je kleine pijltjes links in een balk. Die pijltjes zijn jouw tegenstanders. Aan het eind van de race is de ranglijst bekend en ga je verder met de volgende baan waar ook weer over gestemd word.

8. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een naaigein van die extra wagens.
    Ze geven wel een carlist op waar die 10 "extra" wagens bij staan, dus eigenlijk zijn die extra wagens niet extra, maar eigenlijk betaal je dus voor auto's waar je anders niet voor had hoeven te betalen.
    Maar desalniettemin heb ik hem toch gepre-ordered bij www.nedgame.nl voor 59,99 inclusief verzenden. Bij www.gcshop.nl is ie 57,50 excl. en 59,50 incl. maar er staat wel bij dat ie moeilijk leverbaar is ofiets, dus heb ik maar 0,49euro meer betaald zodat ik hem op de launchdag in huis heb :D

9. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ NemoMeMeliorEst & Artisjok:

De eerste keer met de Subaru en ik heb 1:05.90. Niet slecht toch :D

10. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Subaru crossover personal records:

LAP1: 1:07.00
    LAP2: 1:04.47

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  11. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Buggy Personal Best: 1:07.30 (het world record verbeterd)

12. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    @Ninto, das zeker snel gek

Ik vind Hillclimb leuker, enne mijn tijd is nu 2.28.61 :thumbs:
    die Subaru ga ik ook voor de 4 een keertje proberen ;)

en die buggy 1.07 isniet zo heel snel, 1.06 heb ik al gehad dus, kan sneller ;)

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  13. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    01:06:10 heb ik met die Buggies gereden :)

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    schakelen jullie zelf of automatic! ik kom niet verder als 1.12

15. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    AUtomatic, je kan niet zelf doen in de demo tog? Tip probeer de bochten uit, neem eens de bocht keer met vol gas, kijk hoe je hem dan neemt, dan zie je dat je niet super hard hoeft te remme. Gewoon de bochten uitproberen, beetje spelen met gas en rem :b:

16. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het niet meer horen :mad: die 2de lap is belachelijk snel man ;)!

17. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die buggies kan idd wel 1:05 gereden worden. Ik vind die race echter niet zo fantastisch, dus ga het niet vaker doen. kzal nog wel die Subaru en Evo tijd proberen te verbeteren :D

18. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet filmpje :D Wat een vreemde vrachtwagen joh!

19. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha maar edingburgh is ook echt de enigste baan waar je snel kan zijn met veel kudos, teveel bochten en curbstones om lekker te linken, zonder tussenslip kan je die gewoon vol rondje linken bijna:eek:

heb volgens mij vroeger ook wel es tegen jouw geraced, of het was halo2.

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    dat is een freightlineren hij bestaad echt:

vette actie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina