qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook dat GoW2 groter word en de mensen die weg gaan, gaan zeker ook nog naar de hele dikke Quake4 update, die komt (core players), UT3 en wellicht ook nog wat MOHAA:b:

2. Candyman

Candyman Guest

HAlo is voor homoos, neej zeker dat ik dan geen Halo moet je ga spelen uuh =(

3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel kut dat er dan zo veel homo´s op aarde zijn..

4. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
  5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 wordt veel populairder dan al die spellen...

MOHAA wordt helemaal niks denk ik; BiA > MOHAA. UT3 wordt wel goed, maar nooit zo goed als Halo 3. Zeker niet als het zo crap wordt als 2003 en 2004. Quake 4? Zal wel meevallen.

@Maestro en MasterSpy: Kunnen jullie me een friend request sturen? Ik had die van jou verwijderd MasterSpy, want ik wist eerst niet wie je was :9. Maar nu dus wel... :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  6. Inf1nity

Inf1nity Guest

GoW2 wordt zeker niet groter dan Halo3 hoor :9 Kijk naar Halo2, wordt nu nog door miljoenen per dag gespeeld, en GoW's populatie neemt, al binnen een jaar, af

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

LMFAO UT3, komt net voor H3 uit zeg nu maar vast Dag tegen UT3. Quake 4 was na een maand al zo dood als een madderfacker. Je moet goed in Halo zijn om het leuk te vinden, of iig de intentie hebben om er ooit goed in te gaan worden. Halo is de eerste goed speelbare en waarschijnlijk de beste shooter op de 360. Halo > All, dit is geen mening, deel 1 en 2 hebben het al bewezen.

MoH AA kan leuk worden, qG zal er ook zeker op r8pen aangezien COD en MOH ontzetten overeenkomen qua gameplay en CoD2 en 3 onze spellen zijn. BiA weet ik nog niet, zal wel weer kut worden net als deel 2.

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent de Overlord van Gaylord, joep
    Wees geen pussy en spele :9

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

[​IMG] qualityGaming.Halo2
    qG I SsAnT (iNi LuKi / Sandkeeper)
    qG I MasterSpy (I Masterspy I)
    qG I Maestro (MaestRooo)
    qG I ReaListiQ (DSF x InFeRnO x)

10. Lmfao, zat een tijd geleden in de lobby bij ReaListiQ en MasterSpy en ze hadden 't erover dat AK47 toendertijd een stelletje arrogante klootzakken waren en dat ze samen gingen trainen voor een GoW WCG team :lol:

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Je moet de praatjes die ze hebben over pG eens aanhoren, dan kun je lachen.

12. We verwelkomen ons nieuwste forumlid, qG I AbSyInTh. Waar slaat dit nou weer op? En praatjes die zo over pG hebben? Maakt me geen reet uit, jullie members mogen zeiken wat ze willen over ons.

13. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmz realistiq mag lullen wat ie wel hij werd laatst ook heel realistisch geownd, door mij nog wel, keer na keer na keer.

En je mag lachen zo hard als je wilt, ik hoor het niet en ik zie het niet, dus tot die tijd blijven al die tandjes gewoon zitten toch LOL!:)::D

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Op welk spel? GoW? Op Halo zal dat namelijk niet...

15. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde net zeggen, als dat zo is was er iets goed mis met hem, ziek, slapend ofzo:p

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Topic gaat tijdelijk op slot, sommige mensen gaan wel heel erg ver....Gooi 'm dadelijk weer open.

Edit: en weer open.

Alle berichten van de laatste pagina's zijn verwijderd omdat ze inhoudelijk toch niks waard waren. De volgende keer delen we direct een IP-ban uit, lekker lullig, maar dat waren de meeste berichten hier ook. Zulke berichten willen wij niet op ons forum zien.

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar kan ik me niks van herinneren dat we dat hebben gezegd. Dan moet je ff mijn geheugen opfrissen:confused:

18. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat was wel de bedoeling dat we zouden gaan (Maestroo zit er ook bij maar die moet zijn tag nog veranderen). Maar aangezien Spartan (Realistic aka DSF Inferno) al zoo lang geen halo 2 meer heeft gedaan en ikzelf ook weer veel moet gaan oefenen plus het feit dat je daar op een oude xbox moet spelen, en wij op een 360 spelen dat het niet verstandig is

Maar we kunnnen zeker wel eens scrimmen want na de halo 3 beta gaan we toch halo 2 weer spelen.

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Weer een paar berichten verwijderd. Graag zoveel mogelijk ontopic blijven, een lolletje moet gewoon kunnen, maar 't provoceren is nu echt afgelopen.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh dit spammen en ouwehoeren doet me denken aan de H2 live exp :9
    Iedergeval jullie gaan dus niet meer? En gaat maestro echt zn tag verandere? vind ik wel beetje jammer van de 13 euro (zoiets was het toch?)

Laat maar weten als jullie kunnen scrimmen, lijkt me lachen.
    Dan laat ik Twilight wat opnemen en hier posten. Voor PR ofso 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina