Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook gebeld en ze waren er in het filiaal in Hoogvliet ook nog niet! Ik word terug gebeld want vanmiddag wist de mevrouw waarschijnlijk meer.
     
  2. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag ga ik mijn Logitech Drive FX halen
    ik post wel reacties , als ik het niet te druk heb met forza2
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb een tijdje TDU gereden met mn Logitech stuur en dat rijdt toch wel erg lekker hoor, lekker cruisen, rustig rijden, of juist wat harder scheuren, je kan heerlijk de bochten volgen zonder houterige bochten te maken en je haalt auto's makkelijk in. Ik ben iig met het cruisen erg tevreden. Het racen met het stuurtje in verschillende games moet ik nog wat meer oefenen.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moest hem ook bij Hoogvliet (in Hoogvliet dus) ophalen. Belde donderdag middag maar toen hadden ze hem niet. Bleek van de week dat hij donderdag om een uur of 8 's avonds nog is gebracht, dus je kunt altijd morgen nog even bellen :)
     
  5. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb 2 vraagjes over het stuur van Logitech,

    Is hij wired ?
    Werkt hij met alle racspellen zonder dat je er updates voor moet downloaden op Xbox Live ?

    Thanks.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Er loopt een snoer van de pedalen naar het stuur, van het stuur naar de xbox en voor de axial feedback moet je ook een stekker in een stopcontact doen.

    Je kan het stuurtje gewoon met alle racespellen en racedemo's (voor zover ik ze gespeeld heb) spelen. Het stuur wordt automatisch herkend, je hoeft hem alleen maar in te pluggen.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    klote hoogvliet heeft hem nog niet binnen van mij. 17 mei besteld. Had hem toch echt uiterlijk vandaga verwacht... ze zei dat ik mijn geld wel terug kon krijgen, daarvoor ging ze eerst morgen eens even bellen met het kantoor. Morgenochtend belt ze terug... Denk dat ik de DriveFX maar ga bestellen dan..
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je voor het Logitech DriveFX stuur kiest kun je die volgens mij het beste bestellen bij Informatique, www.informatique.nl, daar is hij volgens mij het goedkoopst, namelijk 40 euro.
     
  9. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe lang is dat kabeltje dat van het stuur naar de Xbox 360 gaat.

    Alweer bedankt. _O_
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    een paar meter, lang genoeg om ook een stukje van de xbox af nog je stuurtje aan te kunnen sluiten.
     
  11. theebag

    theebag Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exemplaar is ook nog niet aangekomen, morgen ochtend weet ik meer...
     
  12. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Waat |:-
    Er zijn genoeg mensen die hem willen dan ga je toch geen geld terugvragen?
    Koop dan die DriveFX en verkoop dat ms wheel daarna voor +30 meer \o/
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja idd!! Gewoon even wachten op je stuur. Maakt toch niks uit dat ze je €50 nog hebben. Je kan het altijd later nog terug krijgen. Gewoon wachten, we krijgen die sturen uiteindelijk wel.
    Denk wel, je moet mischien nu wel lang wachten op dat klote stuur maar je hebt hem dan uiteindelijk wel voor een leuke prijs!
     
  14. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat button zo langzaam is, ik ben het niet me je eens maar ok. Ben wel van plan om Forza te spelen ja, heb stuurtje besteld bij Hoogvliet zit daar nu op te wachten.
     
  15. Mr Magic

    Mr Magic Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exemplaar was vandaag binnen bij Hoogvliet Zoetermeer :)

    Rijdt best lekker (alleen PGR3 geprobeerd nog). Stuurtje schuift wel een beetje op je schoot. Zijn er al meer mensen met ervaringen met het hanssystem?
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer had jij hem besteld?
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik gebruik het hanssystem (wel met het Logitech DriveFX stuurtje), maar ik vind het prima werken. Stevig, ik moest wel een extra kartonnetje tussen de klemmen doen, omdat het maar een dun plaatje is van het hanssystem, dus de klemmen van het stuurtje klemden niet helemaal vast. Maar er zitten zeer sterke plak en klittebandstrips bij waarmee je ook de pedalen vast kan zetten. Dus je kan gewoon lekker afzetten op de pedalen en aan je stuur trekken, dat maakt niks uit, de buizen gaan hoogstens iets heen en weer, maar het stuur en de pedalen zitten heel stevig vast. Goed systeem :thumbs:
     
  18. rossi461

    rossi461 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou het beste stuurtje tekopen voor de xbox360
    en waar kan je dta kopen
    kan iemand mij helpen
    en wil die gene een mailtje sturen naa rmij
    pris_stef@hotmail.com
     
  19. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het Microsoft wireless stuurtje voor 99,95 euro bij de bart smit bij me in de buurt gezien en dat is de goedkoopste die ik heb gezien MM in almere stad verkoopt em voor 129,95 euro dus scheelt wel 30 euro's ;)
     
  20. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag binnengekregen :D

    Wat een verbetering ten opzichte van een controller zeg! Force feedback voelt lekker aan, binnen een uurtje had ik een halve seconde van mijn beste forza 2 demo tijd af. Het enige puntje van verbetering vind ik de pedalen; die zijn nogal licht, maar dat is geen groot probleem aangezien en makkelijk een sponsje (oid) tussen past om de pedalen wat zwaarder te maken :)

    Wachten op forza 2 word nu wel met het uur pijnlijker :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina