pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan heb je een dikke achterstand, maar in het begin moet je tog alles uitzoeken en dat heb ik dan al gedaan en zeg ik het je wel dus eigenlijk ook niet :9
     
  2. Wauw _O_ Maareh ik ga geen spellen doen die qG ook doet, want dan gooi SmartieZ bijvoorbeeld een Intenzz of een Deadbringr of een Amantia of een Desmond of wie dan ook voor mn neus, gewoon niet vet is dat meer :lol:
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Precies, dat zou niks zijn voor jou ;-). Begin die beef niet robert, die jongens hebben zich al zovaak bewezen en gerespecteerde spelers Internationaal.

    En Shadowrun na WCG lol, geen UT3 COD4 of Halo 3. Nee Shadowrun, dé shit.

    Dat spel is over 2 maanden alweer dood, mark my words.
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja dan verlies je standaard man dat is ook weer niet leuk, maar Robert koop het en ga het spelen. Je hebt nog genoeg tijd om voor GoW te trainen.
    2 maanden dood, dacht het niet je moet er teminste skills voor hebben en CoD4 enzo komen veel later uit :\
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Muis > Controller, ondanks alles wat ze eraan doen.
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kan heus wel ergens in settings als je game zoekt xbox360 only doen lijkt mij.
     
  7. Ja serieus ik heb echt nog veel tijd om voor GoW te trainen, over 1 maand begint de WCG al pik :p Ik ga daar niet heen om te verliezen ;) Alhoewel SmartieZ een Ar1d1Ty, een B U U, een Maj1n en een Experienz tegenover me gooit |:-

    @SmartieZ
    Dat jij Shadowrun niet tof vindt betekent niet dat anderen het niet tof kunnen vinden, of wel? Nou eigenlijk wel SmartieZ is namelijk de qG.Manager. Jezus serieus laat iedereen spelen wat ie zelf wil.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar ik ga je aanmoedigen dus dat scheelt weer \o/
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Absyinth zei dat pG.UK zei dat ze niet wilden spelen, omdat ze toch al zouden verliezen, en Absyinth verzint dat heus niet...
     
  10. Ik ga zo wel ff praten met pG.UK voor wat verheldering :)
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi :), want ze moeten wel ff tegen elkaar spelen.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Rbert hou je eens een beetje kalm, dat je iets tegen mij hebt heel leuk maar vertel het dan tegen mij of houd gewoon je mond. Ik gooi geen spelers tegenover je, ik heb gewoon een team wat actief is op dat spel. Wi je mij een keer zien spelen stop dan een keer een ander spel in je xdoos voor de verandering.

    Oh en zie je me ergens zeggen dat ik iemand verbied iets te spelen. En hoezo vind ik Shadowrun kut, ik ga het ook spelen maar geloof me het houdt niet uit. PC > 360.
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook aangezien ze als nS al 2x afgehaakt zijn toen ze 2-0 achterstonden tegen precies dezelfde jongens. Ach ja ze missen er misschien 1tje die heel nS in zijn eentje ownde destijds.......desalniettemin moeten zowel qG Uk als qG NL (al helemaal niet, mits op quad host) zich vergissen in deze jongens AbsyInth weet dat ook, ennuhhhh je zegt wel Absyinth die lult niet, ik ken hem anders! Als je zegt Insane lult niet dan zeg ik OK, maar Absyinth hmmmmzzzz:lol:
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    qG.UK heeft al 3x gewonnen van die gasten...
     
  15. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    letterlijke quote:

    "we dont want to play you guys because we know we gonna lose"
     
  16. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nice picture8)
     
  18. OldskoolGod

    OldskoolGod Guest

    Op NxGamers.com forum zijn er shadowrun beta tester's en die zeggen dat het wel mee valt, dat pc veel voordeel heeft.
    Ik>PC.

    En die LocustGod staat stoer te roken;)
     
  19. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ach joh gewoon ff kopietje halen weekie spelen vind je het niks breng je hem toch terug? Denk dat ik hem ook wel ff op pik!

    ciao

    \o/
     
  20. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit welk land komt <<<<<< (Locustgod)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina