Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij elke facking winkel geweest die games verkoopt stuk of 10. Ze hadden em allemaal niet dan maar morgen halen. PFFFF. Revenge morgen dan shadowrun doen.
     
  2. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook bij mediamarkt gehaald in Eindhoven. 43 euro.
    Misschien kan ik dan vanavond nog tegen de developers spelen. Die hebben namelijk een shadowrun event. Snel de tutorial doorwerken.
    Nog 4 uur werken, dan twee uur reizen en dan is het eindelijk shadowrun tijd....
     
  3. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed, Ik ga effe kijken of hij vandaag er is. Maar bij somige gasten hebben er 40 euro betaald. Ik ben bang dat er bij mij in de buurt een winkel waar het 60 euro kost. maarja geen single alleen multi. ik vind zelf dat het 40 eruo moet worden.

    PS Ik zit nog op school
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    tja wat zal ik zeggen.

    Ik kreeg achievement van dat ik een spel speelde met mensen van zowel xbox als pc, dat is enigste potje dat ik zeker weet dat er pc gamers waren.

    dat spel eindigde ik eerste van mijn team en ons team won. Dus heb niet gemerkt dat pc gamers voordeel hebben.

    verder weet ik niet hoe ik kan zien wie pc speelt en wie xbox.
     
  5. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu pc, en moet zeggen ik ben toch wel stuk sneller met pc dan op xbox vooral met teleporten, en elf zijn en gewoon door rennen katana gebruiken door muur weer weg teleporten, en rest van team maakt af werkte redelijk :)
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heb jij het spel voor de pc dan? want wilde achivemetns vergelijken maar er staat in deze gamertag dat je nog niet shadowrun hebt gespeeld
     
  7. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh... In de video's op gametrailers zeiden de developers dat ze een tijd lang een aantal zeer goede xbox en pc gamers tegenover elkaar hadden gezet om het spel te balanceren. En dat de xbox gamers in het begin juist te veel voordeel hadden vanwege het snel kunnen draien en bewegen. De pc gamers hadden dan weer het voordeel van het "BOOM headshot" effect, maar dit hadden ze geprobeerd te voorkomen.

    Ik kreeg het zelf gisternacht niet voor elkaar om een game te vinden, maar dat kwam misschien ook door het late tijdstip.

    Wie van jullie is vanavond online, misschien kunnen we ff potje met xbw-ers doen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Yep ze hebben de beste CS spelers het tegen elkaar laten spelen dus ze hebben het zo goed kunnen balanceren zodat de pc of xbox geen voordeel heeft.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    voeg mij toe en invite mij voor party, ik ben wel hele avond online denk ik (bigsyke84)
     
  10. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje voor wie het spel al heeft hebben jullie al tegen pc gamers gespeeld?
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    ff 1 ding..is deze game wel uitgebreid genoeg? Bijv. hoeveel Multiplayer maps zitten er in? 10 maps bijvorobeeld vind ik echt te weinig voor iets waarvoor je 50 euro moet gaan neerleggen.
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vind volgens mij alles te duur _0/
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    http://forums.shadowrun.com/forums/1/71627/ShowThread.aspx

    Hier kan je nog is goede impressies vinden van mensen die het spelen:)
    Veel mensen leggen de halo 3 beta hiervoor opzij, puur om het feit dat dit iets compleet nieuws is en het een geweldige gameplay heeft.
    De game wordt heel erg onderschat omdat er een bizar slechte marketing voor Shadowrun is geweest en de meeste mensen niet eens van het bestaan van deze game af weten.
    Ik denk dat het op 6 juni wel anders zal worden aangezien de demo dan uitkomt en veel mensen dan geinteresseerd zullen raken in de game:)

    Ik kan zelf nie meer w8en:p Morgen kan ik de game ophalen!
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Tuurlijk joh. Nou sorry hoor, je betaalt gemiddeld 50 euro voor een game met geeneens een Singleplayer (nja, een leuke trainingtutorial waar je een uurtje mee bezig bent) in zit en maar 9 multiplayer maps?! Dan ben je toch niet goed in je hoofd...Microsoft moest zich schamen.
     
  15. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik koop zovaak spellen voor de multiplayer:confused: soms speel ik alleen maar de multiplayer...Halo 2 heb ik nooit de singleplayer van gespeeld en die vond ik echt wel 50 euro waard...Pro evolution soccer 6 ook bijvoorbeeld...Zo waren er nog wel meer...Ik beleef waarsch meer uren speel plezier aan een spel met een mooie multiplayer als een spel met alleen singleplayer van een paar uren...
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee inderdaad waarom 50 eurobetalen voor honderden uren online fun als je voor 60 euro ook een spel kan kopen met een campaign van 8 uur. Dat is echt je geld waard.

    en maar 9 maps tja, als je naar Halo kijkt dat veel te overgewaardeerde spel zitten er wellicht 12 maps in vanaf het begin waarvan 5 er niet gespeeld worden.

    En je speelt fifa zie ik. Elk voetbalveld is daar toch ook hetzelfde? maar toch blijft de gameplay jouw blijkbaar boeien
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Zo gek is zijn opmerking niet eens. Zie het spel Warhawk voor de PS3 eens. In eerste instantie zou het spel zowel een singleplayer als een multiplayer bevatten, maar nadat men van opzet is veranderd hebben ze ervoor gekozen om er een multiplayer titel van te maken. Die game gaat tenminste niet voor de volle pond over de toonbank...

    Maar goed 50 euro heb ik sowieso niet over voor een multiplayer game als Shadowrun, alleen voor toppers (Quake Wars anyone?) en dat is Shadowrun niet.
     
  18. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb shadowrun mijn gamertag is ook niet meer cydroid, maar Patjoew
     
  19. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat je dat al weet zonder het gespeeld te hebben, en zonder dat er al genoeg reviews te vinden zijn. ;)

    Ik ga er morgen normaal om, heb wel zin in een shooter die wat dieper gaat dan de anderen.
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Wil je een topper afleveren dan moet je van hoge huizen komen. Shadowrun is dat niet, hiervoor heb ik een aantal recensies gelezen. Overigens is de kwaliteit die er vanaf druipt niet topper waardig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina