[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, vond 'm ook iets te langdradig, maar heb me wel vermaakt. Hij viel me toch iets tegen, of mijn verwachtingen waren te hoog...

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Shrek The Third (8,0)
    Veel vervolgen zijn een stuk minder dan de eerste, maar Shrek is daar een uitzondering op; ook nummer drie is weer fantastisch gemaakt en zit vol goeie grappen!

3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is shrek al uit :eek: ?

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Op sommige plekken wel;).

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Net Pirates 3 gezien. Ik geef de film echt gewoon een 2 ofzo. Wat een waardeloze film. Het verhaal slaat nergens op, flauwe humor en het is eigenlijk gewoon een zwakkere versie van de eerste film (de enige goede in de reeks)

6. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister Pirates of the caribian gezien en ik vond hem toch wel meevallen. Oke aan deel 1 kan die wat bij betreft ook niet tippen maargoed. Verhaal is ff wennen maar de actie scene's zijn goed en de meeste grappen bevielen me wel. Gelukkig is Barbossa terug (mijn favo piraat) en tsja Kiera in dat Japanse outfitje zorgt voor vele pluspuntjes.
    cijfer: 7,5

The Benchwarmers
    Wat een slechte film...Maar hoe geweldig! de film is erg flauw maar mede daarom heb ik anderhalf uur in een scheur gelegen. In het kort, de film gaat over drie gasten die gepest werden/worden en dan een honkbalteam oprichten voor kinderen die dit ook meemaken.
    Hij is vergelijkbaar met Dodgebal
    Zeker als je met een groep bent is heteen geschikte film voor een leuke avond.
    cijfer (gezien de situatie): 8,5

Vanaaf eindelijk zwartboek kijken!

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Agreed. Dat, plus die bewakers uit deel 1 die op 't laatst ook als piraat op de boot staan.
    8 van mijn kant.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Afgelopen zaterdag heb ik running scared gezien, en wat een ontzettend goede film zeg:eek:
    Het verhaal is goed uitgewerkt, en het is eigenlijk nooit saai. Ook vind ik dat paul walker erg goed speelt in deze film.
    cijfer: 8

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Net Hostel part 2 gezien, Erreg vet, qua acteren en al die zooi 10x beter dan 1 alleen helaas wat minder gemartel. Niet dat ik zo'n sadist ben, maar dat vond ik toch wel indrukwekkend. Psychologisch gaat het ook wat dieper, over de martelaars zelf en zo.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens,tijdje geleden al gezien.
    Maar zeker een keiharde actiefilm!

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu net voor de tweede keer Once Upon A Time In America gekeken en ik blijf het einde maar niet snappen. Eigenlijk vanaf het telefoontje naar de politie waarmee Noodles Max zou verraden.
    Kan iemand verklaren waarom volgens Max Noodles hem moet neerschieten? Waarom Max ineens minister is geworden onder de naam Bailey?

12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkele dagen geleden Pirates of the Carribean: at worlds end bezichtigd. Ik moet zeggen dat ik hem stukken beter vond dan het tweede deel. Uiteraard is het eerste deel het origineelst en het mooist maar deel 3 vult daar goed op aan. Het verhaal was inderdaad even wennen maar wel origineel en boeinend, en verder wel wat humor maar niet zoveel als in deel 2, dat leek op een gegeven moment net slapstick. Met 3 uur aan de lange kant en het laatste halfuurtje gaat dan ook wel wat vervelen, verder een topfilm met topactie en topacteurs (op orlando bloom na dan, maar ik mag hem sowieso niet), knightley en depp maakten natuurlijk veel goed.

8,0 op schaal van 10,0

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb laatst The Butterfly Effect gehuurd, ik weet dat die al wat ouder is maar toch.. Wat een mooie film! Geweldig raar, en heel origineel. Jammer dat het aan het einde wat 'logischer' leek wat er gebeurde. Aan het begin was het echt nog zo'n puzzel en dacht je vaak 'wat gebeurt hier nou weer?' terwijl dat aan het einde wel te verklaren was.

En vorige week ben ik ook naar deeltje 3 van Pirates of the Caribbean geweest. Goede actie, veel humor, Johnny Depp is nog altijd een geweldig acteur, en dit keer had de film wél een einde (ook al laat het genoeg ruimte voor deel 4). Een waardig derde deel in de reeks, beter dan deel 2 en bijna vergelijkbaar met het begin.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha, welk einde heb je gezien dan? Want ik heb ook de DVD versie hier liggen.
    Kan uit 2 eindes kiezen zegmaar.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    300
    Leuke film, vooral door de effecten want het verhaal zelf is matig. Had er wel meer van verwacht.
    7/10

//edit overhyped imo, en die spartanen lopen er wel als vieze SM homo's bij:9

*Rent weg voor steniging

Next
    Ook een leuke simpele aktie film, hoofdpersoon kan 2min in zijn eigen toekomst kijken, waardoor wel leuke momenten ontstaan.
    7,5/10

16. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    mag het ook over oude films gaan? :x

ik ken een mooie film waarvan ik zowat elke maand gewoon ernaar moet kijken hoor ! Wizard of Oz

het is zo prachtige film, gemaakt in jaar 1939 en ik vind dit film nog en van de beste film dat ik gezien hebt

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Sunshine:
    Waanzinnig spannende film! zonder twijfel de beste Sci-fi fillm van de laatste paar jaren (voor mij dan). Verhaal een beetje over de top. Hoe ze de spanning opbouwden was echt geniaal! had alleen op een grotere plottwist gehoopt. Maar toch echt een van de beste films van de laatste tijden (ondanks alle blockbusters).

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Door je reactie hier, ben ik eens gaan kijken op imdb en heb ik een paar trailers gezien. En ik moet zeggen dat mijn interresse zeker geprikkeld is nu. Ga 'em absoluut checken wanneer ik tijd heb.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vond het maar tegenvallen film. Het verhaal is gewoon zo voorspelbaar. Special effects zaten wel goed in elkaar maar daar ga ik niet voor naar de film.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aha, nouja lees nu ook verder op internet nogal tegenstrijdige berichten, met name op MovieMeter.nl. Soort van hate it or love it gebeuren rond die film denk ik. Maarja, kan geen kwaad om op dvd te branden en dan zie ik vanzelf wel of het de moeite waard is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina