GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    AsSasSin heeft hockey selectie.

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over de spelers die niet hebben meegedaan en dan wel zouden spelen :{

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb egt keihard gevochten, pfff echt niet normaal. Tijdens de match tegen HLH zat ik egt te zweten man, opperst geconcentreerd :9

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben 5 juni gekozen omdat dat na de exames is. Er is altijd wel wat, jullie zijn toch gamers? Dit is toch jullie hobby? Er is altijd wel wat, probeer gewoon 4 spelers van HLH bij elkaar te krijgen lukt dat niet geef dat dan aan, regelen we wat.

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij is het al geruime tijd bekend en gepolled. Je weet dat je met 2 vervangers problemen gaat krijgen. Wat als jullie winnen? Gelul. WCG ga je toch ook niet met twee vervangers aankomen omdat er 1 moet hockeyen, daar weet ik zeker dat jullie tijd voor vrij maken. Vind het bullshit AJAX gaat toch ook in de finale geen spelers van Feyenoord neerzetten, regels zijn er niet voor jan met een hele dikke zwengel in zijn broek.

sorry ik liet me ff gaan, ben ongesteld vandaag:):
    maarja het zit hem in die naam denk ik xHLHx (xHARD LATEN HORENx)

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  6. KnightS*Quest

KnightS*Quest FIFA Player

Leuk Bevonden:
    0
    beetje respect voor elkaar mag natuurlijk wel.
    Ik heb begrepen dat dat er een redelijke leeftijds kloof zit tussen de top NL teams (als ik het zo mag noemen). Maar uiteindelijk heeft iedereen elkaar nodig voor een goede competitie.

Ik als outsider, vind een offline event doordeweeks om 16:00 ook wel een rare tijd. Mensen zitten nog op school of werk. Andere hebben die dingen misschien niet, maar de meeste gamers spelen na school/werk/vriendin.

Ik organiseer zelf ook toernooien, en ik heb gemerkt dat de men het meeste tijd heeft op zondagen, aangezien de verplichtingen van school/werk/fysieke sport dan niet aanwezig is.

Ook voor touschouwers ( niet dat de wzzrd in Utrecht daar ruimte voor heeft) is dit tijdstip niet goed gekozen.

Maar dit is puur een mening van een outsider.

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je mening, vergeef me dat ik niet weer een uitleg voor de gekozen dag/tijd geef.

Wel leuk nieuwtje: GameNations komt met een filmploeg en gaat de dag filmen en monteren tot een leuk item!

8. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Voor ons wordt het wel moeilijk, Energy is uit de clan dus we hebben maar vier legale spelers over voor het toernooi en ik moet uit N-Brabant komen en ben pas laat uit, ik ga zoiezo 4 uur niet redden en ik mag doordeweeks ook niet naar Utrecht van mijn ouders.

9. Gek, no way dat ik daar om 16:00 ben :confused:. Laat staan dat ik ff kan inspelen, maarja, we zien wel hoe t gaat ;)

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak wel tijd vrij alleen AsSaSsiN vind zijn Hockey selcetie belangerijker dan dit tournooi. En Gimbly heeft toetsweek.

En vergelijk dit toernooi NIET met de WCG. Het is totaal anders.

Maar ik zal het nog ff vragen: Mogen we ook mensen meenemen die niet in HLH zitten?

11. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen!
    Allemaal goede + aardige clans dus suc6 alvast allemaal! \o/
    Kan je ook komen kijken eigenlijk? :9
    WZZRD in utrecht toch?

12. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ramp4ge, Invader staat ook bij ons team dus hij zou ook mee kunnen, de lijst in de startpost is de oude...

Nog ff een paar vraagjes??
    -Is de WzzRD makkelijk te bereiken vanaf Utrecht centraal??
    -Hoelaat is dit afgelopen? (uur of 8/9 ofzo??)

P'z

13. xAoDx RAMP4GE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee staat niet ingeschreven

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ze niet zijn uitgeschakeld in dit toernooi, check de regels maar die er vanaf het begin al bij stonden.

AoD als jullie niet kunnen, laat het dan svp vandaag horen! Niet pas zondag of maandag. Je hoeft er niet precies om 16.00 te zijn, dat is de aanvang tijd. Geef anders eens aan op welke tijd je er wel allemaal kunt zijn?

We moeten het met z'n alle doen jongens.

Edit: WZZRD ligt 80m van de dom, dus ja makkelijk bereikbaar. Hoelaat het afgelopen is ligt eraan hoelaat iedereen op komt dagen. Maar denk inderdaad aan rond 21.00.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  15. xAoDx RAMP4GE

Leuk Bevonden:
    0
    praat maar met me pa hij laat me echt niet gaan, vind dinsdag wel echt een rare dag

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Zullen we dan toch maar 3v3 doen?

17. Ja lijkt me mss wel beter, van elk team kan wel 1 iemand niet geloof ik ...

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik kan het overleggen... Als het echt niet anders kan doen we dat.

19. Denk ik ook even handig om eventueel (onderling) af te spreken hoelaat beide teams ongeveer aanwezig zullen zijn, dat je er dan niet al om 16:00 ben en pas om 19:00 gaat spelen ofzo ;)

20. KnightS*Quest

KnightS*Quest FIFA Player

Leuk Bevonden:
    0
    Indien het niet doorgaat, laat me het dan ff weten.

Deel Deze Pagina