De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    aziatisch
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bedankt voor de reactie. Dat wordt dus niets met die TV. Misschien dan toch maar eens naar die Samsung HDTV van €555,- kijken. Deze is in de aanbieding bij de MediaMarkt in Eindhoven.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kreeg de tip van iemand dat de Samsung van 32" bij de MM in de aanbieding is voor 555 euro. Is dat wat?

    Het gaat volgens mij om de LE32R32 of de LE32S71. Weet niet wat het verschril is (ik snap echt niks van die nieuwe tv's).

    Maar ik wil hem gebruiken voor gamen op de 360 en af en toe een filmpje kijken en waarschijnlijk ook om m'n PC op aan te sluiten zo nu en dan, zodat ik gedownloade films direct op tv kan zien. Is dit dan een 'optie' of is het echt goedkope wegwerpkwaliteit?

    Bij voorbaat dank voor elke vorm van advies of hulp.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Samsung LE32R32 kost € 499 + € 8 verwijderingsbijdrage.

    Het is een lowbudget LCD.
    Bij de MM hebben ze 2 weken omruilgarantie.

    Binnen die 2 weken kan je zonder gezeur de LCD terug brengen en krijg je het geld terug!!
     
  5. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die lcd van 555 euro ook bij de MM gezien.

    @ melbuuln: het is een lowbudget LCD maar is het ook wat of is het gewoon zonde om die te kopen en kan je beter door sparen?
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is mijn vraag dus ook. Lowbudget begrijp ik, maar is de kwaliteit daar dan ook naar?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De S-serie is het instapmodel (budget) van Samsung.
    De R32 is het kleine zusje van de S-serie , goedkopere onderdelen en de lelijkste behuizing die Samsung kon ontwerpen.

    Heb de R32 nog niet live in actie gezien.
    De LCD waren ze net bij de MM aan het uitpakken , maar vond de behuizing foei lelijk.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Maar merk je op dit formaat ook echt verschil in beeldkwaliteit? Er is mij verteld dat je bij 80 cm nog weinig zorgen hoeft te maken over Full HD of HD Ready, aangezien het beeld toch te klein is om het verschil op te merken...

    En vanaf welke prijsklasse wordt het niveau dan wel acceptabel? Ik wil zo rond die 80 cm zitten als het effe kan.
     
  9. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de samsung site gekeken naar 26 inch LCD Tv's. Er zijn alleen verschillende types. Welke is het best om te nemen en wat zijn de (grote) verschillen?
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    met welk verloopstekkertje zou je een tv zonder koptelefoonaansluiting toch op mijn Z5400 kunnen aanlsuiten? dus gewoon van scart naar koptelefoon ofzo?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Was de R32 vroeger (een jaar geleden ofzo) niet het topmodel van Samsung? En als ik me niet vergis werden in de demopods van de 360 de 26" versie van de R32 gebruikt, of zit ik hier ook verkeerd? :+
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De nieuwe types zijn de LE26S81B (instapmodel) en LE26R81B.
    Je zou ook kunnen kijken naar de oude types LE27S71B (instapmodel) en de LE26R71B.

    Een mooie LCD is de LE26R71B Zwart Hoogglans en verborgen speakers.

    1½ jaar geleden.
    Toen de R71 op de markt kwam , was de R32 ineens Lowbudget.

    De LE32R71B koste bij de release bijna € 2000
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat raadt jij me aan te doen, Melbuun? Ik wil graag zo snel mogelijk een nieuwe televisie, maar je klinkt niet erg enthousiast als ik het over dat formaat in die prijsklasse heb...

    Laten we zeggen dat ik zo'n 700 euro maximaal te besteden heb.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje vandaag heeft de upc bij ons hdtv aangelegd. Wel vet mooi je hebt alleen maar 4 kanalen op hd film1 hd sport 1 hd discovery hd en national ghiograpich hd. Maar op discovery happert die steeds een beetje. Weet iemand hoe ditkomt en wat kan ik het beste doen
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb geen problemen met Discovery HD (TVhome).

    Jouw probleem kan een aantal oorzaken hebben.
    1. Software probleem Setup-box.
    2. Slechte tv-signaal.

    Je zal een aantal winkel af moeten , maar een goede keus is de LE32R71B !!!

    Een paar van jullie zal wel denken , alweer Samsung.
    DE LE32R71B heeft alles wat je voor de komende jaren nodig hebt ( 2xscart , VGA , S-Video , Component en HDMI).
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Top Burnfout! :thumbs:

    Koop de LE32R71B of nog beter leg nog 70 euro bij en je hebt de LE32R81. Een constrast van 8000:1 in tegenstelling tot 5000:1 :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    @Melbuuln (en de rest ;)): Ik lees hier nu dat de S serie van Samsung dus eigenlijk een instapmodel is. Is dat iets "slechts" of is dat niet zo zeer slecht al een middenklasser?

    Want ik heb na mijn bezoek aan de winkel vanmiddag (waar ik er dus uit kwam dat ik toch liever 32" wilde) mijn ogen laten vallen op de LE32S81B. Ik vind sowieso de side boxen veel mooier dan als ze aan de onderkant zitten, en vind die behuizing ook mooi.
    Maar het is dus wel een S serie... is die dan ondanks dat toch gewoon geschikt voor 360, en DVDtje en analoge TV enzo? Want hij is wel iets duurder (rond de 650/700 ofzo), maar goed als je daar dan toch wel een aantal jaar mee vooruit kan...
     
  18. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft die mediamarktaanbieding van 555 euro, ik was vandaag in de mediamarkt in Eindhoven om diezelfde tv te halen , maar die was al na 2 dagen uitverkocht.
    Zoveel vraag was er naar.
    Daarnaast zei die man dat samsung dat model iig niet meer deze week nog kon leveren of zoiets, dus die verkoper zei tegen mij dat ze voor de rest van de week een vervangend model van Samsung gingen verkopen.
    Dat model kostte normaal ook wat meer en het voornaamste verschil was o.a. contrastwaarde, die was een stuk hoger dan bij de R32.
    Het model wat ik nu krijg is de "LE32S62B" , ook een 82 cm , maar dan wel voor die aanbiedingprijs :cool:...

    Heeft iemand wat meer info over deze tv? ik kan m niet bv op kieskeurig.nl terugvinden..
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung LE32S62 is een buitenlands model :)

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina