Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Typ in google gewoon ff:

    Status repair centre xbox 360

    en je vind al gauw een verhaaltje waar een link in staat...ik weet hem zo gauw niet uit mijn hoofd...het enige wat je nodig hebt is je serienummer van de 360 die je opgestuurd hebt en je naam.....
     
  2. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    @ anton22:Dat tracking nummer dat weet ik, dat heb ik ook bij UPS ingevuld. Maar daarnaast kreeg ik van de Microsoft miep die ik aan de lijn had nog een ander nummer. Ze zei er nog bij dat ik dat nodig had als ik meer info wilde weten over de status.

    Uit bovenstaande post begreep ik dat iemand bij microsoft zijn status had opgevraagd. Maar volgens mij kan dat niet... Helaas.

    Dus maar weer wachten en elke dag hopen dat de UPS meneer langs komt...

    Edit: Exact gelijk gepost met bovenstaande reaktie ;-) Kom met googlen echter niet verder, vooral resultaten uit fora maar geen website van microsoft.

    Edit2: Wel een site gevonden: http://service.xbox.com/servicehome.aspx
    Helaas verschijnt er geen device als ik inlog met mijn live account. Registreren kan ik ook niet want weet het nummer niet van de kapotte xbox.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  3. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net op die site gekeken en inderdaad kun je daar de status zien. Dit wist ik nog niet. Tnx.

    @RomeoSquare : Je hebt inderdaad je serial van je xbox nodig kwam ik achter. Gelukkig heb ik hem opgeschreven.
     
  4. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een samsung drive en heb toch kleine krasjes , geen ronde krasjes maar kleine..

    hoe kan dit ?
     
  5. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag:
    Als je xbox nou defect is, bv met de 3 rode lampjes, maar je 2 jaar garantie zit er op, wat doen ze dan?:eek:
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je betalen om je xbox 360 te laten repareren door microsoft. daarbij krijg je automatich jaar garantie
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    F*CKING K*TZOOI!!!!!!!!!!!!! :mad::mad: En al de rest van het gescheld... xbox 360 kapot net voor Forza 2!! Geweldig, top.... En ook deze xbox360 is naar de klote net zoals bijna iedere xbox kapot gaat. Super, ben ik hem zeker weer een paar weken kwijt!! :mad:



    Heb trouwens toch een half jaar wettelijk garantie met de verkoper? En het recht erop dat hun hem voor een nieuw exemplaar vervangen of geld terug? Hij is namelijk kapot binnen een half jaar.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  8. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Dan heb je nog anderhalf jaar garantie
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Naja, heb contact opgenomen met Microsoft. Erg vriendelijke service, ze zouden met de coupons opsturen, kon tot 3 werkdagen duren. Ben hem maximaal vanaf dan 15 dagen kwijt volgens hun. Frustrerend hoor net wanneer Forza 2 op 't punt staat te releasen :mad:
     
  10. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Je kunt beter via email die coupons aanvragen
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oja heb ik ook gedaan, ze worden gemaild. Geen idee wanneer ze dan aankomen?
     
  12. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    @Martijnn:

    Ik had de labels binnen 5 uurtjes in mijn mail staan.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Da's toch nog redelijk snel. Mij werd er verteld dat ze proberen de verzonden xbox te repareren, als dat niet lukt krijg je een andere. Met nieuwe hardware van binnen zoals hun het zeiden. Duurde het bij iedereen lang voordat de xbox terug was?
     
  14. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik heb hem vorige week dinsdag opgestuurd dus hij is momenteel 10 dagen weg...dus nog niks terug. :mad:
     
  15. Johnb52

    Johnb52 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister ook de code 3x rood gehad,

    vandaag gebeld, zonder wachttijd, en ik krijg ook nog n code over de mail gestuurd.

    binnen 15 WERKdagen zou ik m terug, of n andere moeten verwachten.

    hoef niks mee te sturen, alleen de console...
     
  16. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
  17. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor net t nieuws op 3fm:

    De Europese Commissie (EC) heeft Microsoft om opheldering gevraagd omtrent de vele problemen met de XBOX360, waaronder het krasprobleem.
    Er wordt genoemd dat zo'n 100.000 europese gamers met bekraste schijfjes zitten.

    De EC stelt een onderzoek bij Microsoft in omtrent de problemen.

    Het volledige bericht:

    De Europese Commissie buigt zich over de problemen met de XBOX360 spelcomputer. Eurocommissaris Kuneva heeft producent Microsoft om opheldering gevraagd. Dat zei ze op Radio 1 bij de VARA.

    Het consumentenprogramma Kassa bracht enkele weken geleden aan het licht dat de XBOX360 spelcd's bekrast. Het gaat om een serie van waarschijnlijk 2 miljoen apparaten uit 2006 die zijn uitgerust met een slechte DVD drive. Kassa heeft daar meer dan 1000 klachten over gehad.

    Microsoft stelt de Nederlandse klanten een regeling voor, maar doet dit in andere landen niet. Kuneva verwacht binnen een week antwoord van Microsoft.

    Bron: www.nosheadlines.nl
     
  18. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
  19. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn nieuwe XBOX 360 bekeken, en ik heb de nieuwe BENQ drive thuis gestuurd.

    Mijn terug gestuurde XBOX komt uit 02-2007.
    Dat is naar mijn mening echt nieuw.

    Hij is ook echt een stuk stiller dan mijn aller eerste XBOX.
    Hoe zit het nu met de garantie?

    Is deze nu weer 2 jaar geldig?
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, microsoft zal er tog iets aan moeten doen, die dingen zitten vol fouten, ze geven toe dat er een fout bij de drive zit...er zit ook een flinke fout in de xbox zelf, 1 op de 5 xboxen gaat kapot dat kan je toch niet maken:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina