Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Als de demo mij toch weet te overtuigen haal ik 'm, voor 40 euro :+
     
  2. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik lijk wel een verkoper als je alleen deze pagina leest :+
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    Hehe :+

    Maar sorry jongens ik kan het niet laten, de eerste review van een noemenswaardige site is er: Eurogamer Shadowrun Review

    Cijfer: 6.0

    Wat moesten we ook zonder demo's.
     
  4. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. Ok.. Jij je zin, eindelijk een site met een laag cijfer ;)

    Ik kan me ook niet echt vinden in de uitleg voor het punt maargoed, laat me weten wat je van de demo vind t.z.t.
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Een kanttekening: Eurogamer komt regelmatig erg kritisch uit de hoek. Zie Call of Duty 3. Dus we wachten nog lekker op een aantal recensies ;)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is widescreen, ja je krijgt balken onder en boven. Ik zou als ik jou was toch een beetje met de tijd meegaan en gewoon een leuke widescreen TFT op de kop tikken. Dan heb je HD kwaliteit en geen gezeur meer met balken :)
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik snap die kritieken niet echt.

    ze hebben wel gelijk

    -er zit weinig verhaal in, behalve aan achtergrond geschiedenis
    -het is graphisch niet zo indrukwekken als gears of war bijvoorbeeld


    Maar kijk eens naar de halo 3 beta waar iedereen lyrisch over is.

    dat is helemaal niet vernieuuwend. De graphics zijn qua helderheid en resolutie net zo goed als die van shadowrun, alleen heeft shadowrun wat meer variatie in omgevingen.

    Over verhaal: wie interesseert zich nou in het verhaal?
    Bij Halo multiplayer zit ook geen verhaal. Het is gewoon een rood team tegen een blauw team.

    rainbow six vegas hetzelfde. Ht is terrorsiten tegen elite team

    zelfde als bij CS, daar kraait geen haan om het verhaal

    en dat multiplayer only argument slaat ook nergens op. Ok, er is geen singleplay maar die zit in battlefield serie en unreal tournament serie ook niet en daar hoor je niemand over klagen.

    (bot matches afwerken in een bepaalde volgorde noem ik geen storymode)

    Als ik zelf dit spel cijfers zou geven kom ik hier op uit:

    graphics -7 Niet state of the art, maar leuke art style en gewoon duidelijk en doet wat het moet doen

    geluid-7 het geluid is standaard, niks op aan te merken maar ook niet zeer bijzonder

    gameplay 9 hier schittert het spel met originaliteit en zeer verrassende gameplay

    replay value 8 Dit spel biedt heel veel uur spelplezier al had een extra gameplay mode of extra opties wel leuk geweest, maar deze zijn beloofd als downloadable content

    eindcijfer:8.3 (ik weet dit is geen gemiddelde maar ik til zwaarder aan gameplay en replay value dan graphics of geluid
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh, zie ik nou scheel of link je door naar een andere site? Eurogamer heeft voor zover ik zie nog helemaal geen Shadowrun review online gezet.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet scheel want ik zie wel de shadowrun review 8) Maar eh? je gaat halo3 beta vergelijken met Shadowrun? Doe je nou dom of ben je nou dom? Dat is een beta 8) Shadowrun is een complete game!! En halo3 beta is vet 8) Deze game wacht ik wel ff op de demo!
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
  11. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, heb ook eindelijk gespeeld. Was moeilijker dan ik dacht. Terwijl ik nog aan het denken ben, is het halve veld al afgemaakt (botmatch:) )
    Eerst nog maar even oefenen, voor ik online ga...

    Maar verder is het wel erg leuk, al die combinaties met magic en tech.
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamevideos.com/video/id/10194 ga naar 5 minuut 50 en dan krijg je een videopreview van deze game en kom je een hoop te weten over deze game hij duurt ongeveer 10 minuten en is van 1up en deze gasten hebben goede reviews.
     
  13. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, wat er in die review wordt gezegd, is misschien hetgeen waar ik wat voor vrees. 8 maps zijn niet zo veel, en 3 gamemodes ook niet. Het zou me dus niet verbazen dat we binnen een aantal weken overpriced DLC aangeboden gaan krijgen, met wat extra maps/modes. Moest het zo zijn, is het echt een teleurstelling, ik vind het schandalig hoeveel games content gewoon schrappen om die dan maar als DLC aan te bieden... Nuja, andere discussie die hier niet hoort gevoerd te worden, mijn excuses :).
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    IG geeft de game een 8+
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    (double post)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lees eens even goed. Dat is niet de EuroGamer review.
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Hoe zit dat nou dat je tegen pc spelers kan spelen? Is dat niet zwaar oneerlijk. Ik had gehoord dat de mensen op de pc pijltjes moeten gebruiken in plaats van de muis, weet niet of het waar is.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    /ze kunnen natuurlijk gewoon de muis gebruiken:/
    Maar ze hebben de beste counterstrike spelers het spel laten testen en ervoor laten zorgen dat het goed gebalanceerd is, de pc of 360 hebben geen voordeel.
     
  19. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem godverredomme nog niet binnen van gamevision, ze zouden toch zorgen dat ik hem op 1 juni heb. maarja het is toch lekker weer :9

    ProCeela, fardo hebben jullie hem al ontvangen ?
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vergelijk hem met Halo 3 beta ja.

    want iedereen denkt dat microsoft nog een aap uit zijn mouw schut maar Halo3 zal niet veel anders zijn.

    die beta is om de verbinding en balans te testen.

    Er komen heus geen 3 nieuwe innovatieve spelmodes bij, of 10 wapens

    alleen wat extra levels is wat je kunt verwachten voor multiplay en wellicht dat graphics iets scherper zijn.

    Halo 3 komt over 3 maanden uit, in die tijd kunnen ze echt niet superveel meer veranderen aan het spel hoor.

    En bij Halo heb je in het begin iets van 12 maps zonder dlc

    waarvan 4 er nooit gespeeld worden.

    Het is precies hetzelfde en dat vind iedereen vet, maar shadowrun probeert tenminste iets nieuws en mensen vinden het al een slecht spel voor ze het gespeeld hebben.

    snap echt niet wat mensen tegen shadowrun hebben

    neem battlefield serie.

    daar zitten per spel ook 10-12 maps in, ok dat zijn er 3 meer, maar daar zit geen singpleplayer in (pc games niet modern combat) en dat koopt iedereen wel, en als je dan battlefield 2 neemt zit er slecht 1 game mode in, maar het is wel een top spel geworden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina