[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je hier een update plaatst leest iedereen eroverheen omdat iedereen alleen geinteresseerd is in wat hij zelf vraagt. Als xboxworld.nl het niet op zijn nieuwssite zet kan ik het toch beter even duidelijk maken?

2. ViperMike

ViperMike Guest

Vaak al kijk ik naar mensen die goed zijn, die hebben vaak niet meer dan 100 score Gamerpoints bij GoW. Want die spelen bijna alleenmaar player matches. En mensen die seriously hebbeb stellen vaak ook niet veel voor.

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nee? Ik zou eerder denken dat mensen met 10.000 kills wel een klein beetje beter zijn.

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon veel gamen. Bij sommige achievements moet je een beetje skills hebben bv. de Insane achievements, maar voor de online achievements moeit je gewoon veel spelen dus dat maakt je niet goed.

5. ViperMike

ViperMike Guest

Dat vind ik zelf allemaal echt meevallen, meestal zijn het mensen die alleenmaar non-stop shotgun gebruiken. Want dat is de snelste manier om te killen. Ik vind zelf de meeste vaak niks voorstellen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Leve de Annex mode, vandaag voor het eerst uitgeprobreerd. Had ik met de Sniper, of hoe dat kreng ook heet, een headshot tussen de benen van 2 teamgenoten (Amerikanen, Cogs zijde) door op een Locust (Amerikaan). ;):)

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, ik volg je niet helemaal.

Mensen met seriously stellen zelfs nog minder voor dan spelers die hem nie thebben imo.

8. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    je moet gow zeker net hebben, dat je ons je eerste headshot meld ofzo.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dus je schoot door de benen van je teammates in het hoofd van eeen locust?

10. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nooit Ranked, dus heb ook geen 10000 kills (die ik ondertussen misschien wel kan hebben ;), maar dat wil niet zeggen dat ik gasten met 10000 kills niet own! Ik speel alleen Player match zodat ik met vrienden kan spelen.

Statieken zegt niks

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dat is echt mijn eerste headshot niet, maar deze was wel mooi. Net alsof ieder ander hier zo goed is?! ;):9

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt gelijk. Ik heb zo'n gratis accountje met 1 maand live en die had toen ik begon 0 gamerscore. Iedereen meed me omdat ik geen punten had en toen het potje begon had ik Don't hate the player, always remember your first, zen and the art part 1 en 2. Dus die gasten die op stats letten zijn zielig en moeten maar my little pony online gaan doen ofzo.

13. ViperMike

ViperMike Guest

Ik had ook ooit een blind fire headshot met de sniper van de ene kant helemaal naar de andere kant van canals :9
    Maar de mooiste kills zijn vaak altijd de kills die je met geluk maakt.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Daarom, en dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken. Online vind ik de game btw wel vetter dan offline, singleplayer begint een beetje te zuigen. Vooral op insane vind ik de game echt kut, zelfs met co-up. En dan met name als je tegen Generaal Raampje moet. ;):9

15. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Insane is juist vetter dan die andere 2 moeilijkheden want met deze is de uitdaging echt veel groter. Als je een game te moeilijk vind zuigt hij niet meteen hoor.

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Insane was niet moeilijk. Eigelijk vond ik de eerste keer dat ik dit spel speelde het moeilijkst. De keer daarna liep je er gewoon letterlijk doorheen.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bezig geweest met m op Insane uitspelen. Ging Co-Op met een vriend, en voordat we het wisten waren we ongeveer 6uur aan het gamen! Toen hadden we General Raam dood (na 2x proberen)... Best ziek lang gespeeld dus :p
    Mja was wel grappig, al is het wel zo dat sommige stukjes echt zuigen!

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar weer gestopt met achievement match, het voelde na een tijdje te lame, en ik word nu ook al beter in de gewone matches enzo. Gisteren 20 kills in 18 rondes, ( voor mij heel wat :p) . En ja dan krijg je geen achievement voor een kill met een shotgun enzo maar ach boeiend :)

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik moet nu nog de seriously,a serie of tubes,can't quit you dom en clusterluck.
    heeft iemand voor mij tips om de clusterluck te halen?

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij het aller eerste level, kan je 2 paden kiezen, het maakt niet uit welke je kiest

op een gegeven moment lopen er 3 ventejs door een deur, nadat ze die eruit gelast hebben, ga vlak achter die deur staan, en tag de eerste of gooi van een afstand, dan reload checkpoint

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina