1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    6 juni komt er een demo :) .. Ik wacht nu op de post
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Fardo kan ik je toevoegen aan friendslist? moet veel werken dit weekend zelf maar dan kunnen we daarna potje shadowrun doen
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste paar trainingsmissies gedaan en de eerste indrukken die ik er van heb zijn zwaar positief . De combinatie magie/shooter is geweldig uitgewerkt.
    Ben zelf niet eens een enorme shooterfan, maar dit speelt echt fantastisch tot nu toe :thumbs:.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht ook op de post .. had wel al mail gehad eergisteren dat dat vandaag binnen zou moeten komen
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Lol gekte, ik heb shadowrun gisteren bij de freerecord shop zien liggen.
    K wil hem allen niet. wat een kut spel ^^
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Goh wat een informatie daar zat ik nou echt op te wachten. Gisteren dacht ik nog, ik hoop maar dat striker hem goed vindt anders is het echt niks.:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    nerd
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ach Striker gebruikt in ieder geval argumenten welke hij nog nooit in zijn mond heeft gehad... daar moet je toch respect voor hebben :{
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :lol::lol:_O__O_\o/\o/
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me trouwens echt zo'n spel wat onverwacht toch heel goed is zeker met dat magie verhaal.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    striker hoe kun je het een kutspel vinden door alleen het doosje ergens hebben zien liggen?
     
  12. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vandaag halen.. Scheit aan die 16: 9 shit ook al is het iritant. Voeg me dan ff toe als je een potje wilt knallen.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tot nu toe ben ik aangenaam verrast eigenlijk. Het is niet het type spel geworden wat ik het liefst had gezien met deze licentie, maar ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik het helemaal niets zou vinden.
    Echter heb ik inmiddels de trainingen gedaan en een paar potjes online gespeeld en dat was toch wel vermakelijk.
    Maar ik heb ook wel wat problemen ondervonden. Zo duurt het zoeken in public match vrij lang. Vervolgens heb je in public match ook niet de mogelijkheid om uit een lijst met matches te kiezen die aan je voorkeuren voldoen. En ik heb nu ook al een paar keer meegemaakt dat de hele groep connectie met de server kwijt raakt.
    De interface, op het gebied van matchmaking dan, had een stuk gebruiks vriendelijker kunnen zijn.
     
  14. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook heeft IGN een preview uitgebracht. Beetje vreemd maar dit hebben ze gedaan om dat blijkbaar de Vista versie niet werkte. Daarom wilden ze hem niet reviewen. In ieder geval zijn ze positief..
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem vandaag nog niet binnen gekregen :mad:
     
  16. Antylopix

    Antylopix w00t

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel ook, cker nu ik alle reacties hier heb gelezen :mad: maar me xbox is kaduuk, ff wachten dan maar :confused:
     
  17. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Striker houdt meer van Saint Row, Viva Pinata (OMG) etc.

    Als je van Counterstrike houdt, snelle actie, vernieuwende dingen in een game en je wilt de beste shooter hebben, die te koop is voor de Xbox360, dan moet je gewoon deze game hebben.

    Tis dat ik Halo3 beta speel met Crackdown van mijn broertje anders gaf ik een van jullie wel de key. Ik heb nu echt geen zin om Halo3beta te spelen!!!

    Game kost +- 40 euris. Ga halen NOOOObies
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  18. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jij had hem toch ook bij gamevision besteld ? laten we hopen op morgen:thumbs::b:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Waar is ie 40 euro? :+
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Net deze game gescoord voor 42,99 bij de MM in leeuwarden. Als mensen vanavond zin hebben wat te spelen voeg mij maar toe!

    Gamertag: kontschopper nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina