Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen race, geen time, geen extra race of dergelijk zoals lifters verplaatsen enz...

het is SPEED met de TVR Sagaris (met upgrade 3 vooraf te kopen)
    dus eerst $ 192.000 nodig om de TVR Sagaris + upgrade 3 in je bezit te hebben

zoek op ergens in noordoosten eiland naar de speed waarbij jij 180mph moet behalen voor $ 20.000

doe dit met de TVR Sagaris met upgrade 3 want bij me gaat 300km/u al in 18sec terwijl ik 290km/u moet behalen, ik behaal steeds 300km/u in 18sec en terwijl ik nog 1min 12sec tijd hebt dus herhaal dit tot jij gewenste bedrag hebt

dus hoe dat te doen van herhalen? eerst de minimale snelheid ownen om goud te hebben klik jij op A voor NEXT en daarna hoor jij geluid dat er geld wordt toegevoegd aan je aantal verdiende geld en NIET op A drukken voor NEXT dus gele Y voor RETRY en voila jij herbegint weer en doe maar opnieuw bij het begin tot jij gewenste bedrag hebt en dan niet meer op Y drukken maar gewoon op A

want ik heb heel goed berekend

$ 20.000 per 18sec en dan 5sec ongeveer met dat bravo en geld toegevoegd enz... dan is er rond 30sec alweer begonnen dus $ 40.000 per minuut

$ 40.000 per 1minuut
    $ 80.000 per 2minuten
    $ 200.000 per 5minuten
    $ 400.000 per 10minuten
    $ 800.000 per 20minuten
    $ 1,2 miljoen per 30minuten
    $ 2,4 miljoen per 1uur
    $ 4,8 miljoen per 2uren
    $ 7,2 miloen per 3uren
    $ 9,6 miljoen per 4uren

zou dit hint niet de beste hint of tip voor als jij geen miljoenrace kan doen + heeel snel veel geld verdienen per uren?

edit hier de status van mijn single player carriere

sinds eergisternamiidag rond 15h ermee begonnen en nu heb ik al

niet slecht als ik op 22% proces gameplay hebt ^^

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt voor de tip! :thumbs: Mss gebruik ook wel mn Ferrari F430 ervoor, die kan ik nog upgraden, of een andere auto, maar die TVR Sagaris vind ik ook wel mooi, dus misschien koop ik die wel :)

3. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    mja ik heb 22% gameplay en ben geen echte ferrari fan dusja, ik wou BMW maar zit er niet in dus maar TVR Sagaris als de troostprijs ^^

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, kan ook. Er zitten genoeg snelle auto's in en heel veel mooie auto's, dus het is maar net welke auto je mooi vind en die kan je dan kopen en gebruiken voor races etc en voor dat soort dingen om geld mee te verdienen.

5. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    idd maar ik gebruik eigenlijk mijn manier

- TVR Sagaris voor snelle verplaatsingen, racen, al dat dingen
    - Chevrolet Corvette Stingray voor relax rondrijden
    - Dodge Viper SRT10 hetzelfde als die Corvette Stingray

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    zitten er eigenlijk ook SUV's in deze game? En dan vette plekken om een beetje door de modder te raggen ofzo?

7. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, er zitten geen SUV's in dit spel, en je kan wel offroad met je auto maar daar is het eigenlijk niet echt voor gemaakt volgens mij.

8. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    jij kan wel met de moto's doen maar echt fijn vond ik niet echt dus deed ik met de TVR Sagaris maar ik knalt steeds tegen de bomen ^^

en er zit voor ik zover weet geen moerassen in dit spel

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap er niks van, ik ben bij alle autodealers langs geweest, maar nog steeds kan ik geen motoren kopen. Als je de kaart helemaal uitzoomt totdat je het hele eiland in je beeld hebt, dan zie je overal kleine vakjes, en dan zoom je op zo'n gebied in en dan ben ik bij al die dealers langs geweest, maar toch kan ik nog steeds geen motoren kopen. Hoe kan dat? Zit er ergens een autodealer verstopt die niet is aangegeven op de kaart? Lijkt me niet toch, of moet je aangesloten zijn op Xbox Live? Ik heb ff geen internetaansluiting op mn xbox, of moet je eerst alle carpacks downloaden inclusief de carpacks waar je punten voor moet inleveren en komen er dan nog nieuwe merken bij waarvoor er dan ook nieuwe cardealers bijkomen die je dan ook nog moet bezoeken?

10. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zonder die content en bekijk eens op map

1) heb jij de Pontiac dealer bezocht nabij de zuidelijke luchthaven en nabij de TVR winkel?
    reden:op de map zie jij niet echt witte streep van de Pontiac teken vond ik omdat het beetje verwarrend is met de natuur landschap in die gebied

2) heb jij bij Maserati/Ferrari dealers bezocht?
    reden: er zijn 2 in dezelfde buurt dus op map toont zowat bijna 100% hetzelfde gebouw

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zal het is ff nakijken. Maar nog een andere vraag, die speed challenge kan ik nergens vinden. Er zijn wel twee races op het Noorden van het eiland waar je 20.000 voor krijgt. Ik ben pro, welk level zit jij? Mss dat jij een challenge unlocked heb die ik niet heb. Of staat ie er alleen als je een Sagaris hebt met upgrade 3? Moet het dan een Sagaris zijn of mag het ook een andere auto zijn?

12. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou niet zo snel weten, mss heb jij hem al voltooid ben ik bang voor

want nu kan ik hem niet meer herspelen denk ik want vind hem ook niet meer op map

mja ik zit ook op pro

en ik zie geen die missies waarbij jij de voertuigen moet verplaatsen naar andere plaatsen (30 mensen he) ik heb er 9 en zie dit zulke missie niet meer op map :confused:

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Je had gelijk! Die Pontiac-dealer zit erg verstopt en dat was de enige dealer waar ik nog langs moest. Nu kan ik ook motoren kopen. Bedankt!

Ik heb volgens mij nog niet die missie gedaan hoor, waar je een bepaalde snelheid moet halen. Waar zit hij precies dan? Was het zo'n eenmalige missie, net zoals die missies waar je een auto moet wegbrengen? Volgens mij niet, want je zegt dat je steeds geld krijgt en weer opnieuw kunt beginnen en dat kan volgens mij alleen met gewone races, daar kan je ook gewoon de race verlaten en hem dan later weer doen, dus dan zou die speed challenge er nog steeds op moeten staan. Want als het een eenmalige missie is, maar je kan hem steeds overnieuw doen door op het eind niet op a te drukken maar op y te drukken, dan zou je andere eenmalige missies mss ook op die manier meerdere keren moeten kunnen doen. Heb je die speedmissie al meerdere keren gedaan terwijl je ondertussen wat anders had gedaan? Dus dat je uit die race ging en later weer terug ging naar die race? Zo ja, dan moet die er nu ook nog zijn.

Er staan volgens mij niet meteen 30 van die missies tegelijk op waarbij je auto's kan wegbrengen. Misschien moet je dan eerst die missies waarbij je een auto moet wegbrengen voltooien die al beschikbaar zijn, of mss moet je eerst weer een niveau hoger komen.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Er is er ook eentje die je op Champion unlocked en dat is 75 000 per 40 sec:+ Die deed ik altijd

15. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht het al over dat Pontiac dealer die lastig te zien is op de kaart

idd ik had in het begin die speed challenges paar keren gedaan en dan had ik ene graad hoger dus pro en dan nog steeds en nu ik hoger bereikt (heb nu de voorlaatste level dus de level voor de champion) dan staan ze idd er niet meer

en dat auto vervoeren ik zie geen 1 meer op de map :confused: :x

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb net TDU opgestart en wil een auto uit m'n garage kiezen, duurt 't bijna drie minuten voordat ie 'm heeft geladen. Dat geldt voor elke auto.... Kort daarna komt er een takke herrie uit m'n 360 dus ik ga terug naar 't dashboard en haal de disc uit de drive.... drie diepe krasjes =(

17. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    @SWYV_MHAGTA :

Er is een Snellere manier voor geld verdienen.
    Ik heb zelf de 5miljoen Ferrari ( G klasse) die je kan kopen met een Content.

Je moet hier voor wel Champion voor zijn.

In het midden van het eiland is een race die heet "180mph in High Traffic" voor deze race krijg je 70.000 of 80.000 ( weet de prijs niet meer zo goed omdat ik het spel al een tijdje niet meer heb gespeeld). deze race duurt iets van 40 sec.

Je gaat naar die race toe. je kiest een snelle wagen ( als je die nog neit hebt huur je er 1 ). ik koos zelf voor de Saleen S7 Tuner pack 3. bij die race rij je over de start en je draait je om. Als je dat hebt gedaan heb je een heel lang recht stuk en kan je hem makkelijk via de zijkanten van de weg halen. even restarten en ga zo maar door.

kortom je krijg binnen 2min. minimaal

2min __ 210.000$
    4min __ 410.000$
    5min __ 480.000$
    10min __ 960.000$
    1uur __ 5.760.000$

binnen 1 uur heb je bijna 6miljoen en genoeg voor de achiev. 50 Cars en 15 Huizen d8 ik :)

nog steeds onduidelijk stuur even PM of stuur een Message naar me GamerTag : XboxFreak36

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  18. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    @ Arjan, spijtig maar kun jij hem niet herstellen met tandpasta ofzo?

@ xboxfreak36, ik heb de champion level nog niet behaald zit nu de level ervoor op 700 G punten dus kan het even duren voor me

maar weet er iemand waarom die speed challenge weg is van de map? is het omdat ik hem teveel heb gespeeld van de speed challenge?

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    @ SWYV_MHAGTA: Maar ik ben pro, dus dan zou die speed challenge er bij mij wel op moeten staan. Waar staat hij precies?

@ Xboxfreak36: Ik ben geen Champion, maar Pro, weet je een manier om dan snel en makkelijk veel geld te verdienen?

20. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0

averagegamer, zie de vetgedrukte groene cirkels daar ergens

bovenste is tegen 180mph (290km/u) moeten behalen en de onderste is 160mph (274km/u)

Laatst bewerkt: 2 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina