Pardon? Er moest er bij ons 1 weg. Jij zit gewoon nu uit je nek te lullen. Want jullie zeiden ook van GOLD moet er in. En je weet dat hij 0 kills had en die reserve speler had jullie in 1x geowtn
Nee, wij hadden 4 spelers 1 ging weg en we hadden een reserve dus 1 weg en 1 erweer bij dat is 4! Jullie hadden 3 en geen reserve's meer!
Tuurlijk 2 van jullie zeiden nog van ja we doen het wel een andere keer ik ga ook. Die host van Rooftops was er mee ge quit en die zei niet dat hij weg ging.
Ja, dat was ik, jullie zeiden we hebben geen spelers meer, en toen begonnen jullie te schreeuwen enzo, dus dacht ik sluit maar af die kippenhok
Te schreeuwen? Ha maak het nog mooier met je leugens. Weet je wat, rot op met jullie clan en ga iemand anders pesten met leugens etc. Of weet je wat blijf maar dan zit de hele tijd onze topic boven aan
Ja, iemand zei iets over de Hammer of Dawn en toen begonnen jullie te piepen met de jeugdige stemmetjes. En de enige die liegt zijn JULLIE. Dutch Xbox Pro Gamers, whahaah niet eens geregistreed op consolegaming. WHAHAHA
HAHAHAHA we zijn wel geregistreed En waarom altijd winnen? Een clan is om samen gezellig te gamen. En niet ff tegen andere clans liegen.
lol best geinig gesprek hier tussen Mitch Rules en TDS Assasin ik wil me er niet mee bemoeien mar TDS Assasin is wel een beetje dom bezig achja Shit Happends
Hij moet niet stoer komen doen, hij praat onze clan dingen aan die niet eens kloppen! Daar neem ik geen genoegen mee!