BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wanneer is nou de officieele release, want hij word wel steeds opgeschoven volgens mij?

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat op 24 augustus

3. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de Dr. Oetker stressbal..

Volgens mij is dat dat ding waarmee je andere wezens kan laten aanvallen ofzo

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als ik me niet vergis zorgt dat balletje ervoor dat je tegenstander zich tegen zijn eigen soortgenoten keert.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat ingame filmpje ziet er wel super goed uit gek! Hoop dat hij niet verder word verschoven tot de release, maar wat niet af is, is nog niet af.

6. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd bang bij singleplayer games, zoals deze, dat je de singleplayer in een uur of 10 al hebt gehaald.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Een game als deze raas je dan ook niet meteen voorbij.
    Gewoon lekker de tijd voor alles nemen,en alles een beetje onderzoeken.
    Wie weet wat voor achievements erin komen zodat je ook maybe meer tijd kwijt ben aan het halen van bepaalde objectives.

Voor mij is het gewoon al de hele setting waarvoor ik de game al zou willen.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het spel wordt zeker zo uitgebreid als System Shock 2. Met dat spel was je ook rond de 20 uur bezig. Maak jezelf dus niet te ongerust over dat te snel uitspelen...

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 uur dan koop ik hem zker. De game spreekt me namelijk zeer aan!
    Ze hebben toch geen online gedaan omdat dat het verhaal zou verpesten?

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klopt, Bioshock is vooralsnog alleen offline te spelen. Als ik het mij goed herinner heeft System Shock 2 (die eerst ook alleen offline was) lang na release een patch gekregen waarna je ook online co-op het spel kon spelen. We kunnen alleen maar hopen voor Bioshock...

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij zit er geen online in, omdat het dan meer tijd en geld kost om het spel te releasen. Hoe fantastisch de singleplayer misschien is, zonder multiplayer koop ik het niet voor 60 euro. Maar ja, ik zie de singleplayer altijd meer als een opwarmertje voor de multiplayer. Zo heb ik 4 dagen de singleplayer van Gears of War gespeeld, nooit meer gedaan voor de rest. Enkel voor de multiplayer stop ik het spel nog een paar keer per week in mn xbox. Dus met Bioshock pak ik het op dezelfde manier aan als Ninety Nine Nights. Dus wachten totdat ik hem voor 17,50 tweedehands kan oppikken. Van wat ik ervan gezien heb, lijkt het spel me wel veel sfeer te hebben. Een gave setting, maar misschien iets te donker voor me. Ik houd er niet zo van als ik geen hand voor ogen zie met een spel

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    WAAAH??? Jij koopt alleen games voor de multi?? Ik vind de single altijd het vetst van de hele game 8) Ik verheug me ook het meest op de single :D En dat met shadowrun kocht ik omdat ik toch ff een ander soort game wou.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, omdat de replaywaarde van een spel veel hoger wordt door multiplayer. Dat heeft misschien ook te maken met mijn gamekwaliteiten. Als het te moeilijk wordt, hoeft het van mij niet meer. Ik heb nooit de drang om door te zetten. Met multiplayer heb je daar geen last van, je wint wat en je verliest wat. Ik kom nooit "vast" te zitten en dat vind ik wel prettig. Maar jah, ik heb toch ook wel wat spellen op mijn verlanglijstje staan die geen multiplayer hebben zoals Mass Effect, Blue Dragon en Eternal Sonata. Met shooters vind ik het toch wel een prettige bijkomstigheid als er een multiplayer inzit. Halo 3 boeit me niet zo, maar door de multiplayer ga ik hem wel kopen. Shadowrun had ik ook zeker gekocht als ik geen lege portemonnee zou hebben ;)

15. Cybercon

Cybercon Guest

Zou geweldig zijn natuurlijk :9

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    waaaaaat een demo vandaag al, dat zou echt genieten zijn. We zullen het vanavond dan wel zien.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Een bioshock demo zou wel uber vet zijn natuurlijk :D.

Kleine update: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6119

Van major nelson dus waarschijnlijk geen bioshock demo :mad:.

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  18. Cybercon

Cybercon Guest

Jummie :9

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen demo idd, wat ik ook niet verwachtte.
    Covers zien er prima uit. Plaatje is niets nieuws ondertussen, maar blijft een mooi staaltje art.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina