[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    even zoeken in de nat problemen hier op het forum je moet poorten opengooien als ik het zo lees
     
  2. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dat op de router doen? of de xbox zelf?
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet poorten opengooien op je router dus je moet iets veranderen in je modem
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er dan automatisch poorten open gaan staan. En er dus ook poorten open kunnen gaan staan die ervoor zorgen dat hackers en virussen toegang hebben tot de PC.

    Maar ik heb het wel gedaan, en zolang ik op xbox live zit wordt er maar 1 poort opengezet. UDP 3074 dacht ik.

    @Jingga: Bedankt voor je reactie.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Alleen voor een intern netwerk .. het is gewoon volkomen veilig

    hackerrs en virussen kunnen er niet bij komen want het wordt open gezet voor 1 ip adres (je xbox)
     
  6. HerrFlick

    HerrFlick Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag de Xbox360 WLAN gekocht. Alleen als ik 'Test Xbox Live' probeer stopt ie bij Wireless Network en zegt ie 'Not Connected'. Terwijl alles is aan gesloten.
    Bij de foutmelding geeft ie dit aan:
    W 0000-0000
    X 8000-0019
    Y 0000-0000
    Z 0000-0000

    Ik heb een Sweex router 'WirelessADSL11G'
    Provider is Planet Internet
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    @Herrflick: Ben je ooit met kabel online geweest?
    Probeer dit, voor een paar uur ofzo. Dan gewoon een beetje dingen downloaden etc. Als het goed is komt er vanzelf wel een keer een update, ik denk dat het hier aan ligt.
    Ik kon namelijk ook niet online komen (draadloos)...
    Andere router gekocht, de Wireless Adapter en keer omgeruild.. Deed het nog niet.
    Bij een vriend geprobeerd (na vaak bellen met M$ etc), lukte het ook niet.
    Daar de hele middag een beetje met kabel gezeten, en toen kwam ik thuis en sloot hem voor de laatste keer aan (om MS te bellen, te zeggen dat ik andere Xbox wou).. En toen deed hij het opeens!
    Weet niet of het bij jou helpt.. Miss ligt het er ook aan dat bepaalde poorten in je router niet openstaan. Ik heb iig een van de 'compatible' routers.
     
  8. HerrFlick

    HerrFlick Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet nu bedankt reddevil :)
     
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.

    Ik wil xbox live aanschaffen.Een US xbox live paket van 13 maanden.( http://www.play-asia.com/paOS-13-71-es-49-en-70-21dc.html ) Maaar ik twijfel dat ie werkt op een nederlands account.Ik heb al meerdere mensen gevraagd en 1 iemand bevestigde voorzichtig dat het werkte.

    Zal iemand dit voor me kunnen bvestigen?
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb een probleem met het spel Virtua Tennis 3 en dat is de volgende:

    Als ik het spel op start ( als ik al ben ingelogd op xbox live ) krijg ik een melding dat er een nieuwe updat is voor dit spel. Op datzelfde moment, logt mijn xbox 360 automatisch uit van xbox live. Als ik dan weer ga inloggen op xbox live ( in het spel ) krijg ik meteen het kadertje van of ik de nieuwe update wil downloaden.
    Als ik dan vervolgens op update now klik, zie ik 2 sec dat balkje van downloaden, waarna ik een schermpje krijg met daarin : Updat failed: Check your internet connection bla bla..

    Maar ik ben wel ingelogd op xbox live, alleen zodra dat spel de nieuwe update wil downloaden wil dat niet..
    Ik kan wel gewoon demo`s etc downloaden van marktplaats en zo, dus verder werkt alles goed!

    Weet iemand een oplossing of hebben meer mensen last van dit probleem?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe kan het dat xbox.com zegt dat ik 99 vrienden heb en xboxlive zegt 100? :{ (is al een dag nu)
     
  12. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan jij info's zien over de internet modem enz.. ik heb een oude modem: Alcatel 330 speedtouch want ik weet niet welke modems allemaal geschikt is voor de X360 live te gaan gebruiken, want bij me gaat steeds de connect en IP adres failen als ik op 2 manieren probeert te connecteren

    1) dus via de PC met ethernet kabel ofzo dat ik bij de premium van de X360 kochtte met de PC en X360 aangesloten want de modem kabel kan niet in de X360 passen vanwege te kleine aansluiting van de modem dusja
    resultaat: IP adres failed ofzoiets

    2) ethernet kabel van X360 in modem
    resultaat: connect failed ofzoiets

    ik denk om aan nieuwe modem te kopen alleen wil ik weten welke modem
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    vermits je adsl hebt : http://www.belgacom.be/companies/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=ad_mod_wrd
     
  14. xPetertje

    xPetertje Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Als ik een spel start dan krijg ik de volgende melding onder in beeld ''disconnected from xbox live''. En als ik dan weer terug naar het dashboard ga zit ik weer op live. Downloaden van demos/arcade gaat meestal bij de eerste spel goed en bij de tweede krijg ik vaak de melding can't download.
    Welke provider?: chello (power)
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: up 1.5mbps down 6mbps

    Modem

    Welk merk modem heb je?: webstar
    Modem type?: EPX2203
    USB/ Ethernet?: ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

    Router

    Welk merk router heb je?: etech
    Welk router type?: RTBR04 (Bij EDIMAX BR-6104 (g) heb ik hetzelfde probleem).

    Welke firmware?: 2.1.2.47-build:2 @ Wed Mar 23 21:21:16 2005
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Zie probleem
    Wat heb je geprobeerd?: andere router
    Waar stopt de test?: Niet (Kan wel xboxlive op)
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Bij de helplijn van xbox kreeg ik 2 maanden geleden te horen dat de router (edimax) waarschijnlijk vol liep (teveel blokjes ofzo).

    PS. IK heb vanaf november xbox live eerste paar maanden kon ik gewoon spelen. tot 2 maanden terug kon ik Worms arcade online wel spelen maar nu ook niet meer. Paar jaar geleden met de oude xbox geen problemen bij live.

    Ik heb vandaag ook met xbox gebeld. ligt misschien aan snelheid. Maar de verbinding is alleen maar sneller geworden.

    Ik hoop dat je me kan helpen want ik kan al paar maanden niet live spelen. En dat is toch wel behoorlijk jammer.

    Vriendelijke groet,
    Peter (xtrucker)
     
  15. Hato

    Hato Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: zie boven. Als het niet duidelijk is ofzo moeten jullie gewoon vragen en dan probeer ik het beter uit te leggen :)
    Welke provider?: tiscali
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: we zouden 20 down en 1 up krijgen, maar dat is natuurlijk iets minder

    Modem

    Welk merk modem heb je?: ZyXEL
    Modem type?: P-2602H-D1A
    USB/ Ethernet?: Ethernet (4 poorten) en 2 voor telefoon

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Norton

    Router

    Welk merk router heb je?: Sitecom
    Welk router type?: DC-202v6
    Welke firmware?: ??
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Ik krijg geen foutmelding maar internet valt steeds uit als ik de sitecom gebruik om het internet tussen mijn xbox en pc te delen. Ik speel halo 2 en dan krijg ik steeds die blue screen met reconnecting to game. Als ik naar me pc loop zie ik ook dat msn bijv. is uitgevallen. Het gebeurt btw bijna alleen als ik aan het spelen ben (ik speel op xbc)
    Wat heb je geprobeerd?: msn uit tijdens spelen, porten forwarden
    Waar stopt de test?: -
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): -

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: -

    Even voor de duidelijkheid: - Ik heb de oude xbox, dus niet de 360
    - ik speel op xbc, dus pc moet aan zijn

    hoop dat jullie me kunnen helpen ! (want ik wil geen langere kabel kopen, als het ook met een router kan, hoef ik hem niet steeds eruit te halen enzo :p)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen 2 routers gebruiken! 1 router vervangen voor een switch
     
  17. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat probleem heb ik ook met mn sitecom router.
    Hij doet het gewoon goed, maar als je aan het spelen ben disconnect hij vaak:confused: echt vaag als ik direct vanaf de modem speel heb ik nergens last van. maar om de hele tijd de kabel te gaan switchen is ook niks..

    Waar kan het aan liggen?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is je modem ook een router?
     
  19. Hato

    Hato Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    jah volgens mij wel, het is de ZyXEL P-2602H-D1A. Op die doos ervan staat ook All-in-One, dus ik neem aan dat het een modem + router is.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt dan moet je geen sitecom er tussen plaatsen dat geeft namelijk problemen (als je geen verstand hebt van een netwerk)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina