De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    het instap model (S) is niet slecht maar het Budget model. (ook wel instap)
    Hierin zijn de kosten zo laag mogelijk gehouden, om de prijs te drukken.
    Ik denk dat als je hiermee op de xbox360 speelt geen verschil ziet met een R model.

2. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dank is groot _O_
    Zover kan zien is de contrastwaarde 3000:1 ipv 2000:1 en zit er DNIe en progressive scan op wat de r32 niet heeft, ik zag daarnaast op een franse website dat dit model net als de s81b de boxen aan de zijkant heeft, vind ik toch mooier
    ik denk dat ik niet mag klagen :thumbs:
    Maar als de S serie het instapmodel is wat is dan de R serie? :confused: het beta-testmodel :cool: ?

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  3. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    De R serie kun je het beste omschrijven als luxe uitvoering.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor 555 euro de LE32S62B????!!!! En wanneer is dat nog? Want een vriend van mij die had hem ook maar dan voor 600 bij de Ben van Dijk (alleen in NB). Maar voor 555 dan ga ik hem halen. Hoelang duurt die aanbieding??

EDIT: OH nee! Volgens mij is het alleen vandaag nog! Als het nog een paar dagen langer was dan kon ik hem kopen. NEEEE.

5. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    SNEL SNEL! Stap op de trein!!
    Snel!!!
    Nu!!!
    gaa!!!!
    nu,....!!!!

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee het gaat niet ik heb nog geen 555 euro. Het geld staat nog niet op mijn rekening :+ en over een paar dagen wel. :mad: En de trein gaat een beetje lastig, dan zou ik met de auto gaan.

7. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0

De LE26R81B (R) A

Ben er heel erg blij mee, was 675 € (heb wat van de prijs afgepraat) bij de BCC inc 5 jaar garantie.

In de winkel leek ie behoorlijk klein, maar nu ie op zijn plekkie staat lijkt ie toch wel wat groter.

8. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie foto speedy zou je eventueel ook nog een foto van je hele kamer maken met de hd tv :), want ik zit nog aan het kijke wel maat ik ( moet )) hebe :p

9. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 450 ter beschikking , kan ik daar wat moois van kopen ofniet?

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nice [​IMG] Die wil ik dus ook hebben *) Online is 719 euro het goedkoopst, excl. verzending. Weet niet of dat me gaat lukken met m'n huidige budget maar ik ga dit weekend op zoek [​IMG]

Alle aansluitingen zitten er dubbel en dwars op en een contrast van 8000:1. En voor dezelfde prijs als de meeste van z'n concurrenten en nog nieuwer ook.

Oh, alleen dan bedoelde ik wel de "32" ;) Leesfoutje...

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat zeker?
    Een maat van mij heeft namelijk een 26R81b en die ziet er heel anders uit.
    Volgens mij heb jij een R82b of een R84b want de R81 en R83 hebben geen standbyknop midden op de tv zitten.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm.. Dit is inderdaad de LE26R81B:

14. Cybercon

Cybercon Guest

De LE32R81 is in meerdere modellen verkrijgbaar. Die Speedy heeft is de LE32R83B, de specificaties zijn hetzelfde echter is de behuizing wat anders van kleur. That's all :) Die hij heeft vind ik persoonlijk ook de mooiste, dus met een blauwe strip op de voorfront.

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem zelf hier staan en vind het een fantastisch scherm,gebruik hem de hele tijd met mijn Xbox360 en wil niets anders meer. Het verschil met de R serie is 8000:1 ipv 7000:1 in contrast en 550 ipv 500 bij helderheid en de S serie heeft 1 HDMI poort minder maar verder zijn ze op look na geloof ik hetzelfde, ik persoonlijk heb geen spijt van mijn keuze iig gehad en bij mij staat het scherm dagelijks aan, mijn vrienden zijn iedere keer verbaasd over de kwaliteit van het scherm.
    Uiteindelijk is het voor iedereen anders, iedereen heeft een andere mening over zijn/haar scherm, voor iedereen is zijn/haar scherm het topmodel, ga naar een beetje professionele electronica zaak en probeer de schermen. (ga dus niet naar de MediaMarkt)
    En denk er even over na wat voor jou het beste is. Voor mij was iig de look ook bepalend, ik vond de R er wat minder uitzien qua beeld en looks maar dat is ook weer voor iedereen anders.

16. Achillias

Achillias Guest

Eens, amper verschil tussen de modellen ga gewoon op je gevoel af.

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gister een LE32R71B + Component moster kabel aangeschaft. Echt een supermooi scherp beeld, en dat al met de standaard instellingen. Fanastisch apparaat.

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij in het ontwerp een hele belangrijke factor.
    Toen ik mjn R71 kocht (>8 maanden geleden) was dit de enige LCD met een mooie behuizing.
    De andere merken (Sony , Philips) hadden allemaal grijze kasten en grote speakers aan de zijkant of onderkant.
    Maar de R71 was helemaal in Zwart Hoogglans en de R71 had verborgen speakers.
    Waarom moeten speakers zichtbaar zijn als ik ze toch niet gebruik.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Voor hoeveel euro's?

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    voor 668 afgehaald

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.