Owh dat is echt kut, niet repareren met tandpasta want dan doet ie het al helemaal niet meer, heb dat ooit eens bij een computer disc gedaan... Fucking hell toen ging mijn pc bijna kapot.
Je kan de Vehicle Transports doen, duren wel lang maar je kan een lang eind cruisen met onbetaalbare supercars of classics en je krijgt er nog geld voor ook! Voor sommige krijg je $80.000, en als je hem perfect doet $120.000, @ctr @ctr @ctr.
Hey Frangster! Test Drive Unlimited is een groot spel met veel opties, veel content en een enorme spelwereld, de 360 heeft het dus allesbehalve makkelijk met TDU, als ik deze verhalen zo hoor.
Ikzelf heb de 360 meer dan een halfjaar, nog nooit maar dan ook echt nog nooit problemen gehad, behalve 3 miniscule krasjes op TDU (mijn fout;toen ik de 360 net had schoof ik het kastje waar ie in staat een paar meter vooruitterwijl TDU erin zat) die gelukkig geen schade aan het spelen toebrengen. Met mijn 360 is dus niks mis, ondanks dat ik vaak erop speel.
@ Mavi: Nee je kan geen 2e TDU save aanmaken, tenminste niet op 1 360 profiel, gewoon 289 profielen aanmaken
Laatst bewerkt: 3 jun 2007