Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu heb ik ook nog Saints Row erbij. Dus Worms zal voorlopig niet gespeeld worden.
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Die challenges waren toch wel super makkelijk! 20 had ik in een keer:cool: Moet nu alleen nog de achievement: Gold damage, 20000 damage aanrichten, hoe kan ik die het best halen?
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel spelen, lijkt me.:)
     
  4. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Veel spelen of gewoon een LOCAL 4 PLAYER GAME aanmaken met als wapenset FULL WORMAGE. Dan kan je iedereen naar 1 plek toe teleporten en dan is het alleen nog een kwestie om een superbananebom te gooien. Als je het goed doet heb je 16 doden en 1600+ damage !
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Paar keer die challenge 17 (als ik 't goed had) spelen, die is 't makkelijkst en krijg je nog aardig wat schade bij elkaar.

    Je kan ook gewoon op Live gaan.. Is fun en zo krijg je de achievement ook :D
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nou al een tijdje vast op level 13, 1x heb ik het tot suden death geschopt met 1 worm over van hun maar toen verdronk ik... geen idee hoe ik het kan halen.. iemand tips/filmpje?

    edit: bij 13 gewoon je aller rechtse worm helemaal rechtsboven zetten en dan naar de hoek branden met die gasbrander en dan wachtwen op het water.

    zit nu vast bij 19
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wanneer komt nou eigenlijks die langverwachte update van deze game?
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey even vraagje, kheb de game sinds gister (gekocht)..
    Vandaag al lekker bezig geweest, maar toen ben ik halverwegen een level (volgens mij challenge 11) gestopt, gewoon start> Exit.
    Hij zegt dan iets over het niet opslaan etc.. Vond ik goed ;)

    Tussendoor nog een keer een Xbox Live game gespeeld..

    Hierna ging ik weer verder, maar toen kwam ik erachter dat alle 'scores' van mn team weg was?! Als ik een game uitspeel, kwam er weer vanaf 0 geteld de score te staan.. (Games played, games won/lost etc)
    Is het nou ook zo dat hij voor mn Achievements overnieuw begonnen is met tellen? Had namelijk al redelijk wat sheep kills :p

    Tevens heb ik als ik online ga dat 'mijn' team niet meegaat.
    Zit er een soort namenfilter op?
    Want 2 van mijn namen: George W Bush en Adolf Hilter (die wil iedereen toch killen;) ) gaan niet mee online. Dan krijg ik voor hun van die standaard namen..
    De 2 andere namen gaan wel gewoon online.. Ligt dit aan mijn namen..?
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam dit tegen, leuke update :emo:, een paar stemmetjes regelrecht geport uit een oude Worms game, en wel 1 gratis skin. voor die andere 2 mag je betalen. kost je zelfs €3,50 voor 2 suffe skins. Wapens ho maar, daar gaat het bij worms kennelijk niet om.
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    De server van worms deed het zonet al niet..
    Maar dat van die stemmen is opzich wel lache :D
    "Heb iiiiik dat weer".. :p
    Zit nu in Challenge 19, heb de game sinds eergister.. Moet ik ff afmaken en daarna ga ik t wel veel online doen denk ik. Word je dan ook verplicht die landscapes te kopen, wil je nog online kunnen spelen?
    Kost je dan inderdaad 3,5euries.. (3.5714 om precies te zijn, bij het kopen van 2100MS/25eu :p).
    Maareh met skins bedoel jij dus landscapes he..
    Dat van gamerpictures en thema's vind ik maar onzin, dus die haal ik niet..

    Edit: Over mijn vraag hierboven:
    Laat maar, kheb de achievements nu allemaal.. Behalve die gold dammage en challenges uitspelen ;)

    Het gekke is dat ze bij die plaatjes wel gewoon pics hebben van die duif...
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zal deze game ook maar weer eens spelen. Even kijken wat die update allemaal kan doen met mijn kwaliteiten/geluk.
     
  12. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe stemmetje's zijn wel grappig (al hoorde ze er meteen al in te zitten vind ik). Ik zit alleen nog te twijfelen om de Hell en Jungle thema te downloaden. Maar als ik even nadenk gun ik ze die 4 euro niet voor 2 thema's :{ Iemand die ze al wel gedownload heeft ?
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nope, de gratis dingen uiteraard wel. Alleen leuk voor die Nederlandse stemmen. Maar ik ga geen geld neerleggen voor 2 thema's. Ik zou alleen geld neerleggen voor nieuwe wapens, dat zou de replaywaarde sterk verhogen. Nu speel ik het eigenlijk maar weinig door het beperkte wapenarsenaal
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    tja zou wel leuker zijn met meer wapens zoals in worms world party
    tja uitijndelijk kun je er weinig tegen doen he
     
  15. fullterminator

    fullterminator Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan best €4 missen, maar ik gun het die gasten gewoon niet. Als niemand die thema's koopt zullen ze misschien wel eens gaan na denken.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nou, die tegenstanders in die Challenges schieten nog belachelijk goed ook. Ze raken je echt nog steeds iedere keer uit een onmogelijk hoek. Had kans zat om te winnen met Challenge 13, maar die stakker zat ingegraven en raakte me daaruit met een bazooka. 2 worms dood van mij. ;):mad:

    Edit: Daar moeten ze dus nog wat aan doen met een andere update, anders speel ik Worms ff niet meer.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het viel me wel op dat de mijnen supersnel ontploffen door de update.
    Je kan nu niet zomaar meer langs een mijn komen
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Daar heb ik anders geen last van, ik kom er nog met redelijk gemak langs. Het stomme is wel dat je soms niet op een richel kan komen omdat er nog een miniscul puntje, dat je niet eens ziet, boven je neus hangt. Dan wil je X twee keer indrukken, stoot je tegen dat kleine haast onzichtbare puntje aan.

    En ik ben nog steeds van mening dat de challenges ook een update moeten krijgen, je komt er soms niet eens fatsoenlijk doorheen. De eerste 10 challenges kun je veel risico nemen, maar daarna raken ze je allemaal zo belachelijk goed dat er geen beginnen aan is.
     
  19. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Alles valt te halen....naar 2 dagen spelen hadt ik alle challenges gehaald, niet hele dagen spelen natuurlijk hehe;)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat is je tactiek? Welk team gebruik je? Hoe ontloop je de bazookas van de tegenstanders? Kun me advies geven? ;)\o/
     

Deel Deze Pagina