qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

Candyman Guest

Als ik sommige dingen hier lees vraag ik me af waarom H2 live exp ooit is gestopt. Die thread was heilig.

De mircosoft points zijn geregeld via de sponsors geloof ik. Alleen ik heb wat problemen met het veranderen van me tag. Ik kan niet meer in me email van de family settings. Niet toevallig een hacker hier op de site? :b:

Jan ik was vandaag in Heesch met een maat. Moet een keer je nummer geven, ik had niet verwacht dat Heesch zo groot was, kon de bakker niet vinden. Ik zat pilsje te drinken bij babses of iets in die richting.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2007
  2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat we onze tag hebben veranderd omdat we bij qG zijn gegaan heeft niks met de XL te maken. Dit is een een team voor Halo 3 straks. Dat van de Xl kregen we daarna pas te horen

3. Ik heb gesproken met pG.UK en ze zeiden zat ze idd nog niet tegen qG.UK wilde omdat ze nog wat wilden trainen om op volle sterkte te komen. Tegen qG.NL wilden ze echter "anytime playen" maar dat wilde qG.NL dan weer niet. Ze hadden qG.NL al 3x gevraagd ofzo.

4. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
  5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, welke bakker zocht je dan?
    En babbels is nog wel eindje van mijn huis vandaan, wat de fok moest je eigelijk in heesch?

6. iT heatshot

iT heatshot Guest

jezus man als je wcg wint moet je 3 maanden wachten dan pas kan je naar amerika en daar verder ownen,,

7. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    MasterSpy:

[​IMG] [​IMG]

Maestro:

[​IMG] [​IMG]

SsAnT:

[​IMG] [​IMG]

8. Candyman

Candyman Guest

Haha ik had gehoopt dat het een klein kut dorp was met een bakker (waar jij werkt) maar dit viel nogal tegen het was gewoon een metropolis als je het mij vraagt :lol:

En ik was aan het wielrennen, moet iets doen om een goddelijk lichaam bij te houden. :b:

Nemesis ziet er strak uit, ik zal dit weekend nog even naar microsoft bellen voor mijn account.

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn die nieuwe spelers voor jullie Halo 3 team??

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx :). Je kunt trouwens ook mailen naar hotmail. Ik was ook een keer alles kwijt en ze geven je dan een lijstje die je in moet vullen met wat informatie over jezelf, zodat ze zeker weten dat jij het bent. Dat had ik gedaan en ik had een dag later m'n account weer terug (Hotmail account dan he).

11. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

Heey, kun je me even je msn pm'é of via live sturen ofzo?

12. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    devilz pov.

http://useruploads.mythica.org/view/iGvsqG.wmv

screen goes black for inactivaty for about 1 min so could skip that.

helaas heb ik die andere waar jullie voorstonden niet (d8 dat het snowbound was inferno gaf me link naar stats) als iemand tog heeft add me maar dan record ik wel als ik nie op de sexbox zit.

13. Nou...

- Wauw heb net die halo3 beta match gekeken en iG ownt qG best wel hard :9 Ik heb niet veel verstand van halo maar volgens mij kan die iG Devilz echt wel goed snipen o_O

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2007
  14. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat doen ze niet. Valhalla is sowieso een veels te grote map en die zal toch nooit gespeeld worden op toernooien. En ik heb ook nog een match dat wij winnen op highground. Maar die zal darkraver nog wel recorden.
    We hebben een stuk of 4 keer tegen ze gespeeld en het was 2-2 met wins
    En dat was in het begin van de beta toen hadden we nog niet echt een tacktiek op valhalla

Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is iG?

Iedergeval, iG had het midde best goed vast, dat zal ik ze geven, maar dit is een map die noit zal worden gespeelt op MLG's (en ect...) Snipen was goed, zatten wel paar mazzelschoten tussen, maar dat dwing je af ;)

Spy, post die gameplay van snowbound :D
    Snowbound zou wel terug kunnen komen in tournament verband, maar je weet niet wat de final product voor maps heeft dus dat is ff afwachten.

16. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden steeds de pech dat ze Gehamburgerd werden of beschoten door 2 gasjes, maar anders was iG toch wel geowned.

btw: iG is KANSLOOS tegen AmanTia of DesmonD 1vs1 haha

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vid van highground maar ik kan niet recorden dus dat moet darkraver ff doen als die tijd heeft.

Hier alvast de link van de game, filmpje moet je ff aan darkraver vragen want hij moet die opnemen
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=2617988&player=qG I MasterSpy

18. Jaja qG de beste, jullie KNALLEN gewoon een AmanTia of een DesmonD tegenover ze en dan is het afgelopen! _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2007
  19. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AmanTia en DesmonD zijn misschien goed 1 op 1 maar je weet niet of ze ook goed zijn in teamverband. Daar gaat het juist om bij halo

En nog iets als de beta van halo 3 is afgelopen gaan we met het halo team voor qG weer halo 2 oefenen. Dus als er iemand wil scrimmen dan horen we het wel.

20. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het nadeel van AmanTia is dat hij nooit praat omdat hij niet goed is in engels.
    DesmonD doet heel goet teamverband met zijn Finse clan I oR I, die een goede clan is. ze hebben al meerdere members met lvl 50

wat is jouw probleem jonge, ga lekker tegen ze spelen als je met niet geloofd. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina