Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Doet de game het nog wel? Ik had dit ook en ik moest uiteindelijk een nieuw exemplaar van TDU kopen wegens het niet meer op willen starten! :mad: Wat is dat toch met Test Drive?

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ SWYV_MHAGTA: Dank je, die bovenste challenge staat bij mij niet op de map, die onderste voor 170 mph wel.

Maar ff een vraagje, ik wilde die challenge met mn Ferrari F430 gaan doen, maar die kwam amper aan de 170 mph, dus heb ik maar een Mercedes gehuurd en die kan je ongelimiteerd, ook als de verhuurtijd voorbij is, in die challenge gebruiken zolang je na het ontvangen van het geld maar op Y ipv A drukt. En het huurgeld heb je er na 1 keer die challenge doen er al uit. Maar als je dan op A drukt en de challenge beeindigd, dan wordt je auto weer ingenomen.

Maar ik wilde mn Ferrari tunen, maar ik heb maar 3 tuners op mn map staan. 1 voor Japanse auto's, 1 voor Amerikaanse auto's en 1 voor Europese auto's, maar lang niet alle automerken zijn vertegenwoordigd. Zo kan je bijvoorbeeld geen Dodge of Chevrolet tunen. Klopt dat dat je niet alle automerken kan tunen? Maar wat dan raar is, jij het een TVR getuned, maar dat merk staat op mijn map ook niet bij die tuner voor Europese automerken. Hoe kan dat? Speel je die mss pas later vrij?

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat wel, alleen zijn de laadtijden op sommige punten erg lang geworden. Tijdens 't spelen valt de drive nu regelmatig stil, en zodra ie weer aanstalten tot draaien gaat maken komen er maar rare geluiden uit de 360. Precies dezelfde problemen als bij m'n vorige 360. Het zal vast niet lang meer duren voordat ik de 'onleesbare disc' error zal zien... Mja, is 360 nummer drie ook afgeschreven, gaat hard in 1,5 jaar tijd.....

4. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ averagegamer, check dat tunershop oosten op de map jij ziet dit tuning icoon eigenlijk op de zee (ook is het ene tip om te vinden waar het ligt te zien op map want dit icoon ligt als enige in de zee te zien op de map) daar konde ik de TVR tunen omdat er TVR in de lijst stond

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die ik ken en een 360 heeft, heeft zijn 360 al op moeten sturen voor reparatie naar microsoft. Ik inclusief.
    Dit gaat de geschiedenis in als de minst betrouwbare console ooit.

6. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damnn...het lijkt erop dat mijn Xbox hetzelfde probleem heeft.
    Ik heb C&C3 weg kunnen pleuren omdat hij constant op hetzelfde punt een discread error gaf...na het cd'tje bekeken te hebben, zag ik 2 kleine krasjes :mad:
    Test Drive doet het gewoon goed...en met Ridge Racer is de drive een keer stil gevallen tijdens het laden. Gister een DVD gekeken en hij schokte soms even.
    Dit voorspeld zeker niet veel goeds ? =(
    Ik houd m'n hart vast met Forza 2 en een vakantie in aantocht......

Dit zou btw m'n 3e Xbox zijn die sneuveld.

Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  7. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    amai veel mensen die problemen hebben met hun X360, ik heb mijn X360 1x moeten opsturen naar Microsoft sinds vorig jaar augustus de aankoping tot dit jaar maart en dan tot nu weer geen problemen en ook gene krasjes meer op de games sschijven (DVD roms dus)

dit Test Drive Unlimited heb ik sinds woensdag echt gans de dagen gespeeld (woensdagnamiddag, gans donderdag dag, vrijdag hetzelfde als donderdag en gisteren) heb ik ook echt veeel gespeeld en wat zie ik op mijn TDU DVD-rom? geen 1krasje

maar de DVD rom drive maakt wel geluiden alsof die heel de tijd aan het krassen is enz... maar toch geen 1 krasje dus goed nieuws voor me :) gewoon geluk hebben

gisteren had ik in de autogarage gespeeld vanwege mijn zus gezaag omdat ik zo luid speelt terwijl zij studeert in de kamer onder mijn kamer, djeezes zij kan toch in haar eigen kamer studeren maar zij wilt dat niet dus heb ik besloten om in de garage te spelen en geluid van TV op 50% gezet en heeerlijke gebrom geluid van de TVR Sagaris heb een race gewonnen waarbij jij binnen 20min 60km moet afleggen, resultaat: 15min 03sec en topsnelheid bereikt gezien: 347km/u op drukke snelweg 8) *) :emo:

8. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ga ik vrijdag eindelijk een xbox 360 aanschaffen (eindelijk):D:D

Volgens mij heb ik hier ergens gelezen dat je maar 1 account aan kan maken! mijn vraag: kun je niet een 2e savegame/account opslaan op een losse usb-stick?

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Owh dat is echt kut, niet repareren met tandpasta want dan doet ie het al helemaal niet meer, heb dat ooit eens bij een computer disc gedaan...:mad: Fucking hell toen ging mijn pc bijna kapot.

Je kan de Vehicle Transports doen, duren wel lang maar je kan een lang eind cruisen met onbetaalbare supercars of classics en je krijgt er nog geld voor ook!:9_O_ Voor sommige krijg je $80.000, en als je hem perfect doet $120.000, @ctr @ctr @ctr.

Hey Frangster!:) Test Drive Unlimited is een groot spel met veel opties, veel content en een enorme spelwereld, de 360 heeft het dus allesbehalve makkelijk met TDU, als ik deze verhalen zo hoor.

Ikzelf heb de 360 meer dan een halfjaar, nog nooit maar dan ook echt nog nooit problemen gehad, behalve 3 miniscule krasjes op TDU (mijn fout;toen ik de 360 net had schoof ik het kastje waar ie in staat een paar meter vooruit|:-|:-terwijl TDU erin zat:mad:) die gelukkig geen schade aan het spelen toebrengen. Met mijn 360 is dus niks mis, ondanks dat ik vaak erop speel.O-)

@ Mavi: Nee je kan geen 2e TDU save aanmaken, tenminste niet op 1 360 profiel, gewoon 289 profielen aanmaken:cool:

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    een vriend van mij had een beschadigte disc en deet het niet meer, hij had toen deo op een wattestaafje gedaan en uitgesmeerd op de disc. daar na deet hij t weer.
    k heb t zelf nooit geprobeerd, dus k weet niet of het echt werkt

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    En dan gaan ze de mensen die gebrande cd's gebruiken aanpakken, belachelijk toch, tis niet raar dat mensen gebrande cd's gebruiken, want de xbox maakt krassen op de cd's, dus dat wil je niet op je origineel. Dat ze eerst eens hun product in orde maken voor ze de consument aan pakken. Producten die op grote schaal keer op keer kapot gaan en dat voor die prijs, dat vind ik crimineler dan een gebrand spelletje spelen. Majah, MS heeft toch alle macht om eenzijdige overeenkomsten op te leggen aan de consument.

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ROFL!_O_:lol: Ik waag het risico niet, en zeker niet met mijn 360.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is echt zuur voor je Arjan! :mad:

Tandpasta zou ik zelf ook nooit gebruiken.]

Met die '180 mph in heavy traffic' race kun je zelfs wel $140.000 in 1 minuut halen (inclusief laadtijden) Want binnen 15 seconden zit ik bij de 300. ;)

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maar waar zit die race dan? Zou ergens bovenin het eiland moeten zitten, maar daar zit ie bij mij volgens mij niet, of krijg je die pas later in het spel? Ik ben pro, ik heb wel die 170mph ofzo race onderaan t eiland.

15. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt de race pas bij Champion level.
    Ik gebruik altijd de Saleen S7, trekt als een gek op.

16. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 180 mph in Heavy Traffic unlock je pas op Champion oftewel 450 gamerscore. (toch? :p)

17. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet niet precies hoedat ik zijn werk gaat. Het zou best kunnen als je een gamerscore van 450 bij TDu hebt en dan Champion level bereikt.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Die '180mph in heavy traffic' race zit in sector E-5/F-5 op deze kaart:

http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

Maar hij is pas unlocked als je de rank Champion bent door 450G points te behalen. :)

19. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man! Ik vroeg het omdat mn broertje het spel ook wilt spelen. Maar je kan dus gewoon een 2e profiel aanmaken... je bedoelt dan in het spel neem ik aan..

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maar SWYV_MHAGTA zei dat hij ook altijd een race deed van 180mph waar je 20.000 voor kreeg en die zat in het noordoosten van het eiland en die heeft die challenge nu niet meer op zn kaart staan, maar die is nu nog geen Champion

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina