Zijn dat ook USB sticks? En zal wel moeilijk gaan zeker als dat zo is want anders kan je ze gewoon downloaden en op je USB stick zetten...
SNES: (800 Wii Points) Final Fight TurboGrafx: (600 Wii Points) Battle Lode Runner® NES: (500 Wii Points) Mighty Bomb Jack™
Net Lylat Wars gedownload en ben zeer tevreden . Hoe werkt alleen de multiplayer aangezien ik mijn 2e controller niet zichtbaar in beeld krijg ?
TurboGrafx: (600 Wii Points) Shockman SEGA Mega Drive: (800 Wii Points) Alex Kidd In The Enchanted Castle™ Virtua Fighter™ 2 Wonder Boy In Monster World™
Paper Mario wil ik ook wel!!! Bij deze alsnog de titels die afgelopen vrijdag zijn uitgebracht: NES: (500 Wii Points) Mario & Yoshi™ SNES: (800 Wii Points) Donkey Kong Country 2™: Diddy's Kong Quest™
Beter dan deel 1 dat zeker, alhoewel ik 3 toch ook wel erg gaaf vond. Gedeelde plek voor 2 en 3 zou ik zeggen. Alleen wat 2 gewoon zo leuk maakt is dat piraten thema Spoiler En een geweldig eindgevecht
SEGA Mega Drive: (800 Wii Points) Streets of Rage II™ ToeJam & Earl in Panic on Funkotron™ Kid Chameleon™ TurboGrafx: (600 Wii Points) World Sports Competition
Vind deze update nou niet zo heel bijzonder. Heb vorige week wel Mario 2 van de NES gedownload. Blijft erg tof.
Weet iemand toevallig of Donkey Kong 64,Banjo and kazooie richting de virtual console komen.Want dit waren echt toppertjes,en herspelen is een must.
Mario 2... het is niet eens een echte Mario game en @ hierboven: Donkey Kong 64 misschien wel, maar Banjo Kazooie is niet zeker, aangezien Rare, incl de Banjo franchise, nu van MS is.
Waarom is Mario 2 geen echte Mario game ? Omdat de eindbaas voor de grap eens een keer geen Bowser is ? Ik vond um altijd wel tof, beetje met planten gooien enzo