Ik vraag me een beetje af waarom deze game word gepost. Ik kan me deze game niet goed meer herinneren. Dat kan niets anders betekenen dat het aan het begin moet zijn geweest van de Beta. Het is en blijft een Beta dus het is gewoon een beetje tacktieken uitproberen. Helaas kregen wij de base met het nadeel. Het is een stuk makkelijker om mid te controlle vanuit de base waar IG spawned. Zoizo zijn ze bij die base eerder bij mid en staan ze boven ons waardoor het moeilijk is voor het anderen team om te killen. Van dit soort potjes leren wij alleen maar beter spellen en hebben door dit soort gevallen een nieuwe tacktiek bedacht waarmee we met de nadelige base toch de game naar onze hand kunnen zetten. Verder is het jammer dat we de hoop grotendeels opgaven want het is gebleken dat je goed terug kan komen op deze map.
Ik zou zeggen judge niet te snel want van dit soort potjes worden wij alleen maar sterker.
I oR I is inderdaad een sterk Halo 2 team. Ik heb helaas niet te veel tegen ze gespeeld. Ik weet ook niet al te veel van ze maar ik weet dat ze het altijd goed doen op RDKL. Wij moesten tegen ze spelen in de finale winnerbrackets van de RDKL 4vs4 (deze match heeft mijn team gewonnen).
Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2007