qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Robert tief een keer op, je valt in herhaling en het begint een beetje oud te worden.

2. JeePee

JeePee Guest

Als jullie niet steeds roepen dat jullie de beste zijn tieft hij vanzelf wel een keer op ;)

3. iT heatshot

iT heatshot Guest

accepteer eens dat er betere zijn robert ( geld ook voor ons )

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

We zeggen niet dat we de beste zijn, we zeggen dat die iG mensjes het moeilijk krijgen tegen AmanTia of DesmonD, of nu dus ook de andere leden uit qG Halo team. Ik heb daarbij echt geen Robert nodig die z'n praatjes hier loopt te posten.

5. iT heatshot

iT heatshot Guest

en owja shadowrun zuigt zo zo zo hard jonge wtf gek ga morgen me 50 euro terug vragen ( dacht al het spel is goedkoper dan gears terwijl die net uit is, kan nooit iets goed zijn, onlin eg ameplay zuigt BUGS BUGS BUGS LAG LAG gameplay verdwijnen enzo goedkope halo 2 faker met next gen graphics is het gewoon )

6. Quoted for the truth.

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Verwacht ik je vanaf nu dus niet meer te zien hier ? ;)

8. Inf1nity

Inf1nity Guest

Dat valt ook wel weer mee vriend...

9. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben 1 vid gezien op een map die nooit gespeeld zal worden op MLG of een ander toernooi En dan nog iets op die map hadden we in het begin nog geen tactiek want we speelde pas 5 dagen. En als darkraver online is geweest en het filmpje heeft opgenomen van highround moeten jullie niet meer zo zeiken.

Het is maar een spelletje

10. Candyman

Candyman Guest

Ik vraag me een beetje af waarom deze game word gepost. Ik kan me deze game niet goed meer herinneren. Dat kan niets anders betekenen dat het aan het begin moet zijn geweest van de Beta. Het is en blijft een Beta dus het is gewoon een beetje tacktieken uitproberen. Helaas kregen wij de base met het nadeel. Het is een stuk makkelijker om mid te controlle vanuit de base waar IG spawned. Zoizo zijn ze bij die base eerder bij mid en staan ze boven ons waardoor het moeilijk is voor het anderen team om te killen. Van dit soort potjes leren wij alleen maar beter spellen en hebben door dit soort gevallen een nieuwe tacktiek bedacht waarmee we met de nadelige base toch de game naar onze hand kunnen zetten. Verder is het jammer dat we de hoop grotendeels opgaven want het is gebleken dat je goed terug kan komen op deze map.
    Ik zou zeggen judge niet te snel want van dit soort potjes worden wij alleen maar sterker.

I oR I is inderdaad een sterk Halo 2 team. Ik heb helaas niet te veel tegen ze gespeeld. Ik weet ook niet al te veel van ze maar ik weet dat ze het altijd goed doen op RDKL. Wij moesten tegen ze spelen in de finale winnerbrackets van de RDKL 4vs4 (deze match heeft mijn team gewonnen).

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2007
  11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb darkraver die game gestuurd dat wij hadden gewonnen. En die gaat die dan opnemen die van highground. Dus die kunnen we snel verwachten

12. Inf1nity

Inf1nity Guest

Haha je weet niet wie k ben eh? :9 Ik had toen k dat typte dat filmpje nog niet eens gezien, maar speel af en toe met jullie mee, t zijn goede spelers, natuurlijk, maar sommige mensen hier doen net alsof het goden zijn ofzo, dat bedoelde k ;)

Filmpje geeft weinig weer van de kwaliteiten van qG overgins, hier hadden masterspy etc. nog niet eens een tag voor hun naam, en dus zaten ze hier nog niet eens in qG?

13. Candyman

Candyman Guest

Die game kan ik me ook niet meer goed herinneren, ik moet maar is wat minder gaan drinken denk ik. :b:

edit:

Zit trouwens iG Phaz ook in de iG waar we het hier over hebben?

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=3196762&player=MaestRooo

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Met CrT was dat toch? lol
    Forreal psycho jij en??? weet niet meer
    oR is wel een goed team, maar zijn veel betere H2 teams europese teams.

En metz, je hoeft jezelf niet te verdedigen op die game, zo lijkt het of je er iets van aantrekt :b:.
    Wie zijn AmanTia of DesmonD?

15. Candyman

Candyman Guest

Heb je gelijk in maar ik had beetje het gevoel dat we beetje werden aangevallen.

Ik heb alleen nog maar met DesmonD gespeeld. Dit is een member va qG die in I oR I zit geloof ik. Zwaar relaxe kerel.

Hoe gaat het eigelijk met Halo 2? Wil het al een beetje opschieten met Rich like cream?

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer op xltv (zoon gaar brits toernooi) ook een Desmond gezien, is dat de zelfde? hopelijk niet want die gast was niet echt goed te noeme :+

Gaat goed met ons, maar we kunnen niet naar XL2 want kamach en ramses zijn dan op vakantie is wel jammer. :mad:

17. Candyman

Candyman Guest

Ook altijd wat met jullie he _O_ veel aan het scrimmen? Zodra we naar Halo 2 komen gaan we wel een beetje scrimmen om op niveau te komen.

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb 1.000 berichten.

19. Candyman

Candyman Guest

Probeer jij op deze manier ook de 1000 te bereiken? \o/

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0