Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het pas 9 juni is, want dan heb ik Forza al
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    denk dat ik wel een gokje ga wagen, denk niet dat ik zo' n tv of stuur ga winnen. =( het spel zelf winnen is al goed genoeg \o/
     
  3. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0

    1. Er zitten inderdaad iets meer dan 10 banen in het circuit, waar dan een stukje wordt bijgezet of wordt weggelaten. Je moet dus oppassen dat je je niet vergist in een circuit, want ik heb het al meegemaakt dat ik naar rechts ging de vangrail in terwijl de bocht toch echt naar links ging. :+
    2. Voor zover ik alles unlocked heb kun je iets van 10 verschillende bumpers etc erop zetten
    3. Nog niet geprobeerd

    Ik heb gisteren trouwens een vette Katamari auto gekocht (Honda Civic, D klasse) voor maar 10.000 CR :) Liep de auto van Mario en Luigi net mis
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  4. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    @DonGevity NLX : hoe komen jullie nu al aan Forza motosport 2 ?! Mirik ook al ik snap dat niet hebben jullie hem omgebouwd? of zijn jullie van een blad. die de games eerder mogen spelen?????
     
  5. remsy

    remsy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb forza net besteld, lijkt me echt een vette game!!
     
  6. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al een paar weken besteld de CE mar ik heb hem nog niet. mar hij kwam rond 6 juni uit d8 ik..
     
  7. remsy

    remsy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij 8 juni ofzo maar het maakt mij niet uit zodra hij daar binnen is wordt hij verzonden en dan is het racen geblazen.. *)

    PGR3 zal wel stoffig worden ;)
     
  8. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom moet nu juist vandaag me xbox het begeven gvd. ring of dead merci he word later forza spelen voor mij hmmmmmmmmmmmmmmm
     
  9. remsy

    remsy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geluk hebt en je meld hem morgen aan dan heb je hem binnen een paar dagen terug, had ik namelijk ook.
     
  10. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de vorige pagina's eens door*)

    Trouwens.. is er iemand die het Renault Clio toernooi wilt organiseren? (OPEN EEN TOPIC!) Allemaal in de originele staat laten zodra je hem unlocked hebt. Alleen de buitenkant mag je veranderen :thumbs:
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jep zal ik binnekort doen heb een paar officiele regels opgezocht waarin word aangegeven dat de auto's een limiet hebben van 150kw. kunnen we misschien wel gebruiken.
    Eerst even Forza 2 zelf hebben om te zien wat de beste track/settings zijn. :p
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  12. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in _O_
     
  13. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee gewoon alleen de Renault Clio, níet opgevoerd.. Dan kun je pas echt zien wie goed kan racen en een beetje sportief is :)

    Je mag alleen de buitenkant beplakken met stickers, en tijdens de race het schademodel natuurlijk aanO-)
     
  14. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    CHill die contest bij MM in Heerlen en nog andere , ga meteen na zo,n nabesprekeing voor me opleiding , na de MM en daar eens flink goed racen ,ik dacht de de winnaar van de dag de HDtv zou winnen maar ja , ik laat me daar niet wegjagen :p en al wacht ik een halfuur ik ga zitten spelen , maja hopelijk win ik die game al , dat stuur zou supervet zijn, krjig alleen over 12 weken een bank op me kamer , dus al zou ik het winnne krijg ik het niet kwijt dusd :lol:
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Doen we dat, lijkt me idd ook een stuk betrouwbaarder. ik open vanaaf een thread even nog wat onderzoek doen. *) zoeken naar wat originele race schemes.
    En het paint gedeelte dacht ik aan iedereen een keuze te laten maken uit verschillende sponsors en daar wat leuks van te maken.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  16. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    lol de vorige pagina's dat zijn er 96

    Edit : 97 toen ik net deze aan had gemaakt kwam hij op een nieuwe pagina..
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  17. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    het wordt op ongeveer elke pagina al gevraagd vandara dat ie dat zei... er zijn pers versies of geimporteerde versies uit amerika...ook heb je er waarschijnlijk illegale tussen zitten...
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kan hem ook in duitsland gehaald hebben. www.spielegrotte.de bijvoorbeeld. Heb erg veel gasten in mn vriendenlijst staan die dit spel al een paar dagen spelen! *)
     
  19. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Duitsland, daar zou ik niet eens een game willen kopen :p whaha *)
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt niks uit of je nou allemaal met een std. auto rijdt of met een limiet van 150kw, elke auto is dan even snel. maar goed, tegen die tijd wil ik ook wel meedoen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina