Bram = Dam4ge = de bekrukte meneer op de foto.. En indd je moet ons echt niet tegenkomen netlemon, dat wordt gegarandeerd een groot boksbeugel gevecht Robert, heb je je aangemeld op onze site, post ie geeneens een berichtje, drol
-xAoDx- zoekt nog wat Shadowrun spelers, Denkje dat je geschikt bent? Voeg RiP ReVenGz toe en ik zal contact met je maken.
Zouden jullie als team zijnde 1 xbox + accesoires op kunnen hoesten jongens? Accessoires= Controller, Game GoW, Headset, VGA-Kabel.
Het gaat om maar 1 exemplaar he. Dus je hoeft niet allemaal Gears en een controller mee te nemen. Gaat erom dat je als team zijnde 1x Gears, 1x controller, 1x VGA-kabel, 1x Xbox. Meeneemt. Als je liever op je eigen controller / headset speelt kun je hem natuurlijk altijd meenemen. Vergeet niet je naam op de spullen te zetten!
is goed, ik kan geen xbox meenemen dies weg voor reparatie en damage ook neit dies ook weg, we rijden hier rond half 4 dus we zijn er rond 16:15, SUPREME en UND3FEATED zijn iets later geloof ik
Ja wij zijn er half/kwart voor ofzo...UND3FT3D en ik kunnen denk ik ook geen 360 meenemen denk ik hoor, want we gaan uit school met de bus...Loop ik de hele dag met dat grote ding rond... edit: bas jij gaat toch rechtstreeks van huis met de auto?? Kan je makkelijk dirks xbox meenemen toch??