Clannaam: Faces of Death Clantag: FoD Site: www.Team-FoD.nl (Op het moment down..) Contact MSN/E-Mail: FoD ASjok : riphagen_xboxlive@live.nl FoD MBoy: bassie_da_francken@hotmail.com Clangeschiedenis: The Chosen Ones (Komende) Clan Games: Gears of War Halo 3 BiA: HH Actief op: Consolegaming.eu Members: FoD ASjok FoD BBes FoD MBoy FoD DarkSun FoD Crystal FoD BettaDenU Wat we van jou verwachten: Dat je skills hebt. Dat je je naam veranderd en er de clantag voor zet. Dat je engels spreekt (i.v.m. clanmatches). Dat je een headset hebt. Dat je minimaal 15 jaar bent. Dat je goed in de groep past. Recruit: We kunnen nog 1 persoon voor GoW gebruiken, meld je bij ASjok of DarkSun
Oke, voor hoelang? Edit: Als jullie een beetje goed zijn, moet je mij maar toevoegen. Dan spelen we een clanmatch. Suc6, voor de 2e keer.
Hey Artsjok, ik had je op Live ook nog een message gestuurd maar ik vraag het nog maar eens Een clanmatch, aankomende vrijdag rond 8 uur, 4 tegen 4 Gears of War? Ik hoor het nog wel
@ Mercenary: Laat ons eerst nog maar even oefenen op de laatste pagina ranked @ Avia: We doen gauw een match @ TDS Assassin: Wij kunnen denk ik vanavond wel, ik laat je nog wat weten.
Ja, een kleuter die tegen mij gaat zeggen dat ik geen leven heb pik ik niet, lol. Je hebt in ieder geval het goede gedaan .