pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OldskoolGod

    OldskoolGod Guest

    haha lol..
    Ik vindt het alleen een beetje raar, pas hadde ze een beetje ruzie over dat qG scores gebruikte van eXo & Ks tegen pG II. maar toen was het weer goed, en zijn maatje enzo, en nu zegt hij dit..
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik maak me er niet echt druk over, zolang hij mij maar geen 'maatje' noemt, lol :9
     
  3. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé maatje?
     
  4. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Nu ben ik echt kwaad! :9

    j/k
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je he maatje ook wel uber sarcastish zeggen/opnemen. Al is dat op een forum niet te herkennen in het echt kan je er toch die draai aan geven :)
     
  6. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    RRRAAAUUUWWWW (Dats de kracht van de postbank.)_O_

    EDIT: Dus jij wilt Bokito boos maken??
     
  7. Vanaf nu reageer ik echt niet meer op jou, jij bent echt ongelofelijk dom en dat is terug te zien in bijna al je posts, ga jij ff met je TW van de Ghosts of Norway verliezen ofzo, doei.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2007
  8. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke zal even mijn kant van het verhaal erin gooien.

    Net tegen iG gespeeld, beetje rare match. On-host waren deze jongens niet te kloppen en we vermoeden zeer sterk dat ze op multiple host speelde. Op hun host was je letterlijk na 1 schot down/dood. Offhost waren ze goed te pakken.

    Blijkt ook uit de scores:
    5-2
    1-5
    5-1

    Maar ik ben niet totaal ontevreden over de match. Ik weet dat ik deze jongens op lan kan hebben. Je kunt me arrogant vinden, maar heb ze nu zo'n 2 uur zien spelen en ik durf te zeggen dat ik ze op lan kan verslaan.

    Verder was de leider van de clan een aardige gast, rest van de clan beetje schreeuwerig. Maar dat zelfde kan over ons gezegt worden (locustgod op dreef).

    Kwestie B u u:
    Buu kwam na de clanmatch in privatechat met me en vroeg of hij bij mij in het team mocht. Ik heb een tijdje met hem gesproken en gezegd dat ik het niet met zekerheid kon zeggen, wilde het overleggen en er een nachtje over slapen.

    Het punt is namelijk dat ik de 4 spelers die naar het wcg gaan al rond heb, twijfelde of ik misschien zelf een stapje terug moest doen. Maar b u u wilde het á la minute weten, kon dus geen ja zeggen en heb dus soort van nee gezegd.

    Veel succes bij ice of qG b u u. Onder andere omstandigheden had ik je er heel graag bij gehad, maar zo gaat het niet lukken.
     
  9. Op LAN rippen we ze echt wel ;) Viel me vies tegen hoe goed ze waren. Was trouwens vergeten dat ze op Escalation (een map die zij kozen) echt een superlompe taktiek hadden die wij met gemak konden counteren, haha.
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Toen hij hetzelfde bij ons deed. dacht ik ook van zou ik miss thuis blijven. Maar punt is dat je het een maand voor de WcG niet teams in de war kan schoppen die al vast staan. Die jongen heeft ook een hekel aan qG behalve ( Ar1 ) en wilde volgens mij daarom weg
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hij heeft geen hekel aan het team, maar aan de in-activiteit ervan. Hij wil actief spelen en de clan staat nu op een heeeel laag pitje, bijna doodstil te noemen.
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo kort voor het wcg dat had ik van qG niet verw8
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Of niet maatje?

    @3Kings maatje je bent niet arrogant maatje. Je hebt die maatjes van iG laten zien dat onze maatjes goed als maatjes spelen, daarom nog steeds maatjes zijn en pG de über maten club is. Zullen we de maatjes van qG maar een gematigde draai om die matig grote oren geven toch op het WCG?

    @SmartieZ je bnt nog lang geen maatje, meer een knechtje!8) LOL no hard feelings!!!
    bollenpluk tijd???
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Goed, Niveau daalt hier weer..
     
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    gdvr, ben mijn grappige touch een beetje kwijt. Jongens tot over een week of 2 latorsss\o/
     
  16. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    lol:p
     
  17. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Later Maatje:D
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg.. Gay club hiero? Wtf...
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Watvan site's had je open staan? ;)

    Mike bel vandaag als je wilt nog even, we moeten even kijken hoe we morgen genoeg vga-kabels in WZZRD gaan krijgen. Ik zal nu even via xbl een berichtje doorsturen met hoe & wat naar iedereen.
     
  20. Thug life

    Thug life High till i die

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom vragen of er nog een plekje vrij is bij pG voor gears of war ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina