Hey, ik weet niet precies waar ik dit moet posten maar ik dacht dat dit wel het juiste adres is. Laatste activiteit betekend toch waneer iemand voor het laatst online hier was? Dit komt omdat ik van iemand een spel gekocht had en vrijdag zou hij hem opsturen. Ik al meerdere berichtjes gestuurd van heb je hem al opgestuurd. Alleen hij antwoord steeds niet. Maar er staat wel bij zijn acc. Laatste activiteit: 31 mei 2007 18:00 Dus hij moet het gelezen hebben, ik had ook al op zijn Gamertag en via xbox.com een pm gestuurd en zelfs via zijn mail! Het gaat om Guitar Hero 2. Maar goed betekend dat Laatste activiteit wel voor het laatst online?
Maar dat zegt verder nog niets. Stel dat hij Firefox of Opera gebruikt en automatisch verder gaat waar hij de vorige keer gebleve is, dan telt het voor XBW als online, terwijl hij niet eens gekeken heeft. Toch lijkt het me niet helemaal in de haak....
Als hij woensdag nog niks heeft gezegt en hij is nog niet binnen gekomen dan haal ik m`n geld terug bij de bank.
kan niet, als je iets hebt overgemaakt kan je het nooit terugvorderen, alleen bij automatische incasso's.
Dat dacht ik dus ook. Anders bestel je bijv. bij een webshop voor €1000,- aan spullen om na ontvangst je geld terug te halen. Hoppa.. gratis spullen. Maar zo werkt het niet!
Nee het kan absoluut zeker waar niet. Altijd als je een handtekening zet kan je nooit geld terug claimen anders zou ik nu ook in een gratis ferari rijden (pincode bij internet bankieren is elektronische handtekening) Dus is allemaal onzin dat het kan en de bank zal het je ook zeggen dus save ur time...
Ja, zo werkt het dan ook niet. Je kunt je geld wel terugvorderen, maar als je wel krijgt waar je voor betaald hebt, doe je dat niet. Anders komt de Ferrari-dealer ook zo weer zijn Ferrari ophalen, met als reden dat je niet hebt betaald en dus niet aan de koopovereenkomst voldoet.
Maakt niet meer uit, de man had regeageert en zei dat hij hem Vrijdag had verstuurd. En aangezien het met de Gitaar is dan kan het wat langer duren. Hij was dit weekend ook weg. Dus deze topic kan sluiten.
Dan peer je um naar ut buitenland tog, mja das voor de hand liggend voorbeeld. Het kan gewoon niet, omdat je je toestemming al gegeven hebt. Als je contant betaald kan je ook niet naar de bank je geld terug vragen. Als je je handtekening of pincode gebruikt heb je een overeenkomst en alleen justitie kan daar nog wat mee.