[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ben blij dat je geen damaged dvd error heb:emo: net de game die ze niet vergoeden, terwijl 3 andere games die ik heb wel vergoed worden:mad:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ah wat the fuck is dit nou ineens? Had gewoon even zin om even lekker SR te spelen, flinke tijd geleden en wou gewoon even lekker ouwehoeren in die game voor een uurtje....zijn ineens al mijn savegames "Damaged savegames"
    Wanneer ik dan toch een kies uit die rij...moet ik wachten en wacht...en dan krijg ik het van begin af aan weer, alleen heeft de character geen romp.....wtf.

3. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :mad:

4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister weer even online gespeeld naar een lange tijd, maar het blijft leuk dit man.

Het duurde alleen ontzettend lang voordat je een game had gevonden waar er misschien 3 vs 3 was. Blinged out ride kon niet eens gespeeld worden omdat er gewoon geen mensen waren. Echt jammer.

We moeten allemaal maar weer eens SR online spelen, Lachen !

5. ViperMike

ViperMike Guest

Vind de multiplayer bagger, het idee erachter is leuk....maar de gameplay zelf is saai. Want iedereen gebruikt een AK en daar draait het echt superveel om geluk of je iemand raakt. De single player vind ik wel leuk, alleen is saai als je hem hebt uigespeelt.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem uitgespeeld, en dit al gepos in de andere sr topic, alleen daar krijg ik geen antwoord, ik heb hem op 100 % uitgespeeld, alleen de laatste missie
    ( met die boot) is gewoon hetzelfde en ik krijg nog steeds dat klote menu, ik dacht dat je bij 100% een andere afloop kreeg? of moet ik nog iets doen?

7. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem geprobeerd uit te spelen, enkel voor de Gamerpoints.

Wat een boutspel is dit zeg. GTA, maar dan slecht. Gfx zijn wel oké, maar niet veel bijzonders, ook niet voor de tijd waarin het uitkwam.

Verder is het duidelijk gericht op de '50 Cents' onder ons, want van het met een schuine hand schieten tot het aanstellerige gedrag van de characters, alles zit erin.

Zoals ik al zei lijkt het téveel op GTA. Zelfde soort (domme) missies, lichtgevende cirkels op de grond en dezelfde soort side-missies. Ook wordt het al snel saai. Elke keer weer een halve gang mollen en de volgauto's van je af houden terwijl je terugrijdt.

Ik weet niet hoe het verhaal verder is, en of de side-missions er nog beter op worden, maar zover ik nu kan zien is het een slechte GTA kloon met iets betere gfx.

Ik heb hem gelukkig geleend van iemand, zelf zou ik hem niet snel kopen.

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  8. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row vind ik zelf leuker dan GTA.GTA blijf ik natuurlijk ook wel kopen.
    Omdat ik van dit soort games hou.Maar ik vind toch Saints Row wat leuker.
    Je kunt veel meer doen enzo.

9. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    je neemt de game veel te serieus.. deze game moet je dan ook spelen met et verstand op nul_O_

10. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    gamerspoint? BELACHELIJK speel voor "fun" daar hebben de makers gemaakt om je echt te amuseren met de vrijheid en niet serieus spelen voor de gamerspoints te behalen

Saints Row is nog steeds aan de top 3 van mijn lievelingsgames op de X360

1) Test Drive Unlimited
    2) Mercenaries
    :cool: Saints Row
    4) Gears of War
    5) Prey
    6) Dead Rising :'-( is kapot :'-(

11. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    mercenaries?

12. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    yup Mercenaries: playground of destruction (geen X360 spel maar oude Xbox spel)

maar eigenlijk kan ik nog altijd niet begrijpen waarom mensen Saints Row niet leuk vinden tegenover GTA, verhaallijn? bwa ik speel liever om keihard te amuseren persoonlijk vind ik GTA echte kleuterspel met saaie missies en Saints Row juist VET

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je zien welke rank je heb? want ik zie dat je ranks als thug heb en zo, maar waar kan je zien welke rank je heb?

14. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    na ranked matches zie je precies welke rank je hebt :)

15. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    in de offline of multiplayer?

16. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    multiplayer natuurlijk

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm zaal erop letten, net gekeken en ik zag nix... kzal is even beter kijkuh,

in offline heb je geen rank :|

ik heb gekeken maar ik zie nix, je bedoelt toch als de ronde afgelopen? dat jeje score ziet? nou het enige wat i zeie is me kills en deaths... en hoeveel geld ik heb verdien, maar geen rank:mad:

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohja, ik zie het al bijmezelf in de leaderboards, ik heb bij blinged out ride een true skill rank van 8, alleen hoe weet ik bij welke rank ik thug wordt?

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thug: Trueskill > 16
    Killa: Trueskill > 21
    Gangsta: Trueskill > 26
    Kingpin: Trueskill > 31

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0