Kings we komen toch gewoon met ramp4ge, dam4ge, und3ft3d en ik...Maar moeten we verder nog iets meenemen?? Headsets, controllers? Of is alles daar al aanwezig...?
Mijn team neemt iig een xbox set mee. Ik heb er zelf 2, mike heeft er 1. Robert 1, Volter 1. Dus dan hebben we er 4. We hebben er dan nog 4 nodig. Zijn er jongens in staat om een xbox - gears - controller, mee te nemen AoD? Hetzelfde vraag ik aan HLH en qG. We hebben er maar 8 nodig. Wat wel belangrijk is dat er genoeg vga-kabels zijn. Want daarmee zullen we de xboxen op de monitoren aan moeten sluiten...
Uhmmm staan daar schermen dan waarop we gaan spelen? Ennehh ik denk niet dat mensen een vga-kabel van 30 euro voor 2 dagen gaan kopen? En er wordt dus toch 4vs4 gespeeld? Maarja succes ermee
De mensen die een vga kabel hebben wordt verzocht hem mee te nemen. Maar we hebben ook nog 4 xboxen nodig, heb net een berichtje over live gestuurd. En we gaan van 4v4 uit inderdaad, schermen staan er al he. Dus jongens laat even telefonisch, via xbl of dit forum weten of je een xbox + accessoires mee kunt nemen of een VGA-Kabel. Ow en jongens, zorg dat je haar goed zit Er gaat gefilmt worden.. .
. .Oke ik heb nu 5 exemplaren. Heb dus nog 3 xboxen + accessoires nodig. Als elk team 1x een xbox + accessoires mee neemt hebben we genoeg (xbox - gears - headset - vga kabel - controller). . . Matches kunnen niet live gevolgd worden, de uitslagen wel. De matches zullen wel naderhand gepost worden.
De titel beste clan van nl Maar daarbij: 2 GoW conceptboekjes 2 GoW Limited Edition Games 2 GoW Tassen Zal zo even opzoeken of er nog meer dingetjes bij zaten. Mirik (xbw 'baas') stuurt ze naderhand op. Ik geef aan het eind van de dag de adressen door. Maar het gaat er gewoon om, om met je clan een lan-match te oefenen en er een gezellig dagje van te maken met z'n allen. Even de gezichten zien van de mensen waar je dagelijks mee speelt of spreekt.